- Hirdetés -

A sokszínűséget ünnepli az InStyle

|

A kulturális sokszínűséget ünnepli legújabb lapszámával az InStyle magazin. A címlapon három különleges nő szerepel – bár páratlan szépségek, mégsem a külsejük teszi őket egyedülállóvá, hanem történetük, tetteik és gondolataik. Farkas Franciska, Molnár-Szilágyi Szilvi és Wilson Luca mind megtapasztalták, hogy milyen az, amikor „skatulyába” helyezik az embert, és közös bennük az is, hogy mernek beszélni, tenni a változásért.

Molnár-Szilágyi Szilvi Magyarországon született magyar apa és vietnami édesanya gyermekeként. “Az óvodában még nem érzékeltem, hogy kilógnék a sorból, kisiskolásként viszont sajnos csak negatív élményeim voltak” - mondta el az influencer. “Nagyon sokszor mentem haza sírva, és könyörögtem a szüleimnek, hogy műttessék meg a szemem, legyen olyan, mint a többi gyereké. Ahogy kamaszodni kezdtem, hirtelen már nem volt szitokszó, hogy én vagyok a „kínai, japán, csingcsancsung” kislány az iskolában, és minden fiú velem akart lógni. Büszke lettem arra, hogy bizonyos szempontból különböző vagyok. Azóta pedig már imádom, hogy félvér vagyok, ez is a karakterem része.”

Molnár-Szilágyi Szilvi arra neveli gyermekét, Szofit, hogy mindegy, ki honnan jön, honnan származik, csak az a fontos, hogy milyen ember. “Fontos, hogy mindig a tetteik alapján ítélje meg az embereket. Pici baba kora óta abban nevelkedik, hogy a világ nagyon színes, és nincs abban semmi különös, hogy különbözőek vagyunk.”

Wilson Luca, a Mi a femme podcast társalapító-műsorvezetője az őszinte párbeszédben hisz, és azt vallja, hogy előítéleteinket beszélgetéssel tudjuk leginkább lebontani. Ő maga is mindent megtesz a párbeszédért, kendőzetlenül beszél a nőiességről, szexről, párkapcsolatokról. “A vezetéknevem külföldi csengésű, sokan azt gondolják, hogy biztos külföldi vagyok, és magyarul sem tudok. Nem titok, és nem szabad tabuként kezelni, van olyan, hogy valaki itt született, de külföldi gyökerei vannak, ám magyar az identitása, és ideköti minden, ami számára az otthonnal kapcsolatos.”

Farkas Franciska szerint a világot nem lehet megváltoztatni, amit azonban lehet alakítani, az a saját hozzáállásunk. “Olyan komoly atrocitások nem érnek Budapesten, mint amiket gyerekként hosszú éveken át megtapasztaltam vidéken. De én egy piedesztálra emelt, elismert színésznő vagyok a fővárosban – vidéken nem ilyen jó a helyzet” - mondta a színésznő, aki pedagógusként is dolgozik. “Annak ellenére lettem elismert és híres, hogy számomra is meg volt nehezítve minden a világon. Igen, rohadt nehéz volt, egyedül csináltam, négyszer olyan durván kellett teljesítenem, mint bárki másnak – ezért lehet vállon veregetni, de én inkább azt kérem, hogy ne engem dicsérjenek, hanem adjanak lehetőséget másoknak is” - tette hozzá az InStyle-nak Farkas Franciska.

A címlapszereplők mellett a lap hasábjain feltűnik még 35 nő, akik nem félnek hallatni a hangjukat és kiállni másokért, továbbá segítenek hangot adni egy sokszínűbb világnak.

„Ahogy címlapsztárjaink történetéből is kiderül, a multikulturalizmus hazánkban még mindig egy sokszor meg nem értett jelenség és tabu. Bár a világot nem tudjuk megváltoztatni, a saját hozzáállásunkat igen. Ehhez sok beszélgetés és megértés kell, továbbá az, hogy önmagunkat és gyermekeinket elfogadóbb látásmódra neveljük, a különbözőség helyett pedig a különlegességre fókuszáljunk. Tavaszi lapszámunk a kulturális sokszínűséget ünnepli, olyan belevaló nőket mutat be, akik segítenek hangot adni egy sokszínűbb világnak, valamint a kulturális diverzitás témáját a divat, a szépségápolás és a gasztronómia világában is körüljárjuk” – mondta el Alberti Petra, az InStyle főszerkesztője, a Marquard Group Hungary tartalomigazgatója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...