- Hirdetés -

A sokszínűséget ünnepli az InStyle

|

- Hirdetés -

A kulturális sokszínűséget ünnepli legújabb lapszámával az InStyle magazin. A címlapon három különleges nő szerepel – bár páratlan szépségek, mégsem a külsejük teszi őket egyedülállóvá, hanem történetük, tetteik és gondolataik. Farkas Franciska, Molnár-Szilágyi Szilvi és Wilson Luca mind megtapasztalták, hogy milyen az, amikor „skatulyába” helyezik az embert, és közös bennük az is, hogy mernek beszélni, tenni a változásért.

Molnár-Szilágyi Szilvi Magyarországon született magyar apa és vietnami édesanya gyermekeként. “Az óvodában még nem érzékeltem, hogy kilógnék a sorból, kisiskolásként viszont sajnos csak negatív élményeim voltak” - mondta el az influencer. “Nagyon sokszor mentem haza sírva, és könyörögtem a szüleimnek, hogy műttessék meg a szemem, legyen olyan, mint a többi gyereké. Ahogy kamaszodni kezdtem, hirtelen már nem volt szitokszó, hogy én vagyok a „kínai, japán, csingcsancsung” kislány az iskolában, és minden fiú velem akart lógni. Büszke lettem arra, hogy bizonyos szempontból különböző vagyok. Azóta pedig már imádom, hogy félvér vagyok, ez is a karakterem része.”

Molnár-Szilágyi Szilvi arra neveli gyermekét, Szofit, hogy mindegy, ki honnan jön, honnan származik, csak az a fontos, hogy milyen ember. “Fontos, hogy mindig a tetteik alapján ítélje meg az embereket. Pici baba kora óta abban nevelkedik, hogy a világ nagyon színes, és nincs abban semmi különös, hogy különbözőek vagyunk.”

Wilson Luca, a Mi a femme podcast társalapító-műsorvezetője az őszinte párbeszédben hisz, és azt vallja, hogy előítéleteinket beszélgetéssel tudjuk leginkább lebontani. Ő maga is mindent megtesz a párbeszédért, kendőzetlenül beszél a nőiességről, szexről, párkapcsolatokról. “A vezetéknevem külföldi csengésű, sokan azt gondolják, hogy biztos külföldi vagyok, és magyarul sem tudok. Nem titok, és nem szabad tabuként kezelni, van olyan, hogy valaki itt született, de külföldi gyökerei vannak, ám magyar az identitása, és ideköti minden, ami számára az otthonnal kapcsolatos.”

Farkas Franciska szerint a világot nem lehet megváltoztatni, amit azonban lehet alakítani, az a saját hozzáállásunk. “Olyan komoly atrocitások nem érnek Budapesten, mint amiket gyerekként hosszú éveken át megtapasztaltam vidéken. De én egy piedesztálra emelt, elismert színésznő vagyok a fővárosban – vidéken nem ilyen jó a helyzet” - mondta a színésznő, aki pedagógusként is dolgozik. “Annak ellenére lettem elismert és híres, hogy számomra is meg volt nehezítve minden a világon. Igen, rohadt nehéz volt, egyedül csináltam, négyszer olyan durván kellett teljesítenem, mint bárki másnak – ezért lehet vállon veregetni, de én inkább azt kérem, hogy ne engem dicsérjenek, hanem adjanak lehetőséget másoknak is” - tette hozzá az InStyle-nak Farkas Franciska.

A címlapszereplők mellett a lap hasábjain feltűnik még 35 nő, akik nem félnek hallatni a hangjukat és kiállni másokért, továbbá segítenek hangot adni egy sokszínűbb világnak.

„Ahogy címlapsztárjaink történetéből is kiderül, a multikulturalizmus hazánkban még mindig egy sokszor meg nem értett jelenség és tabu. Bár a világot nem tudjuk megváltoztatni, a saját hozzáállásunkat igen. Ehhez sok beszélgetés és megértés kell, továbbá az, hogy önmagunkat és gyermekeinket elfogadóbb látásmódra neveljük, a különbözőség helyett pedig a különlegességre fókuszáljunk. Tavaszi lapszámunk a kulturális sokszínűséget ünnepli, olyan belevaló nőket mutat be, akik segítenek hangot adni egy sokszínűbb világnak, valamint a kulturális diverzitás témáját a divat, a szépségápolás és a gasztronómia világában is körüljárjuk” – mondta el Alberti Petra, az InStyle főszerkesztője, a Marquard Group Hungary tartalomigazgatója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jó ügyért kampányol a Tesco és Nestlé

Szeptember 29. és október 12. között újfent közös kampányt hirdet a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkájának támogatására, melynek keretében a Nestlé a hazai Tesco hipermarketekben vásárolt, meghatározott termékek értékének egy...

Újabb funkcióval bővült a Huawei okosórája

A HUAWEI WATCH GT 3 Pro EKG alkalmazása megkapta az Európai Unió CE tanúsítványát, amely jelzi, hogy az applikáció megfelel a vonatkozó uniós szintű biztonsági, egészségügyi és környezetvédelmi előírásoknak. Mostantól a WATCH GT 3...

Saját szódát tervezett Budának a Hello Agency

A Fény Utcai Piac már nem csak friss árukínálatával csábítja a vevőket, de a II. Kerülettel összefogva Szódapalackozó Üzemet is létesített. A Buda Szóda arculatot a Hello Agency készítette. Az új terméket a Fény Utcai...

Nem spórolnak a divatcikkeken a magyarok

A magyarok túlnyomó többsége az elmúlt hónapokban növekedést tapasztalt a ruházati cikkek és cipők kiskereskedelmi árában, de egyelőre csak a fogyasztók harmada tervez emiatt jelentősebb kiadáscsökkentést – derül ki a Glami kutatásából.A GLAMI Fashion...

Így lehet sikeres a digitális átállás

Az ipari vállalkozások 94 százaléka szerint a digitális átalakulás nagy hatással lesz a működésükre a következő 2-3 évben, ugyanakkor 55 százalékuk még mindig csak részben felkészült a hatékony digitalizációra – derül ki a Schneider...

Egyre népszerűbb a telekocsizás

Noha december 31-ig még biztosan hatósági árakon tankolhatunk, a globális infláció miatt sokan már most az autós közlekedés költséghatékonyabb alternatíváit keresik. A közúti közlekedés résztvevőinek egyre több anyagi próbatétellel kell szembenézniük, így autósként és...

Újabb GLAMOUR Bookazine érkezik

A szerkesztőség hitvallása szerint olyan „időtálló” kiadványt készítettek ismét, amit a kávézóasztalra majd a könyvespolcra szánnak. A címlapot – melyen Pataki Ági filmproducer és green_of_daisy, azaz Bukovicsné Békefi Daisy go green nagykövet szerepelnek –...

A Stevie Awards for Women döntőjében Samu Tímea

A The Stevie Awards for Women in Business díjon shortlistes lett a Samu Tímea, a JCDecaux Hungary Zrt. vezérigazgatója által vezetett és megvalósított „keresdagalambot” projekt, a Communication&Marketing (developed for/by women) kategóriában. A The Stevie...

Tovább erősít játék-fronton a Netflix

Új videojáték-stúdiót hoz létre a Netflix, ez már a negyedik műhely lesz, ahol a streaming-óriás számára készítenek majd játékokat. A cég egyelőre nagyon kezdőnek számít a játékpiacon, a múlt hónapban napi szinten csak 1,6...

Jövőre sem lesz könnyebb az életünk

Recesszió, gyorsuló infláció, vészesen romló külső egyensúly - a GKI Gazdaságkutató Zrt. előrejelzése 2022-re és 2023-ra.A GKI jelenlegi előrejelzése a szokásosnál is nagyobb bizonytalanság közepette készült, ráadásul a tendenciák megértését nehezíti a gazdasági folyamatok...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ösztöndíjprogramot indít a Central Médiacsoport

Central Digitális Akadémia néven egy képzéssel egybekötött gyakornoki programot indít a Central Médiacsoport. A kiadóvállalat számára a hiteles és független tájékoztatás mellett nagyon fontos az utánpótlásnevelés, a fiatalok képzése és a tudásmegosztás is. A...

Jó ügyért kampányol a Tesco és Nestlé

Szeptember 29. és október 12. között újfent közös kampányt hirdet a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkájának támogatására, melynek keretében a Nestlé a hazai Tesco hipermarketekben vásárolt, meghatározott termékek értékének egy...

Újabb funkcióval bővült a Huawei okosórája

A HUAWEI WATCH GT 3 Pro EKG alkalmazása megkapta az Európai Unió CE tanúsítványát, amely jelzi, hogy az applikáció megfelel a vonatkozó uniós szintű biztonsági, egészségügyi és környezetvédelmi előírásoknak. Mostantól a WATCH GT 3...

Saját szódát tervezett Budának a Hello Agency

A Fény Utcai Piac már nem csak friss árukínálatával csábítja a vevőket, de a II. Kerülettel összefogva Szódapalackozó Üzemet is létesített. A Buda Szóda arculatot a Hello Agency készítette. Az új terméket a Fény Utcai...

Nem spórolnak a divatcikkeken a magyarok

A magyarok túlnyomó többsége az elmúlt hónapokban növekedést tapasztalt a ruházati cikkek és cipők kiskereskedelmi árában, de egyelőre csak a fogyasztók harmada tervez emiatt jelentősebb kiadáscsökkentést – derül ki a Glami kutatásából.A GLAMI Fashion...
- Hirdetés -

Don't Miss

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...

Bátornak, belemenősnek és nyitottnak kell lennünk

Melyek a legforróbb témák a marketingszakmában, mire kellene nagyobb figyelmet fordítaniuk a területtel foglalkozóknak – többek között erről beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Horváth Tibor (HT), a Salesforce felhőmarketingért felelős vezetője és Siegler Bálint...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Busásan megtérül a fenntartható terméktervezés

Bár még csak a vállalatok 22 százaléka tette a terméktervezési stratégiája kulcsfontosságú elemévé a fenntarthatóságot, annak beemelése egyre sürgetőbbé válik nemcsak a környezettudatosság, de annak egyéb hosszútávú pozitív hatásai miatt is.A szervezeteknek be kell...

Tudatosságra tanítanak Ördög Nóráék

Tapasztalatok, személyes történetek, sikerek és kudarcok – Ördög Nóra előtt megnyíltak a PlanAll Day – A Tudatosság Napja előadói. A Corinthia Hotel Budapestben november 11-én tartandó egész napos rendezvényen Almási Kitti, Csufor Lilla, Gangel...

Élelmiszervásárlásnál nem nézzük a fenntarthatóságot

Ár, íz, egészségesség – egy friss hazai kutatás szerint ezek a legfontosabb szempontok, amelyek meghatározzák a hazai fogyasztók élelmiszervásárlásait, miközben sem a hazai eredet, sem pedig a fenntarthatóság nem számít lényegesnek. Ez utóbbi azért...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....