- Hirdetés -

A Sol Montis a Progressive-vet választotta

|

- Hirdetés -

2020 novembere óta Sol Montis néven érhető el a Kovács és Lánya Borászat. A Magyarországon egyedülálló brandváltást tavaly az egyik leginnovatívabb hazai reklámügynökségre, a Progressive-re bízták.

Azóta bővült a borászat portfóliója, a bag-in-boxok piacán is megjelent a Sol Montis, az új termékek bevezetésében pedig ismét a Progressive-vel dolgoznak együtt.

Az új termékcsalád célja a könnyű fogyaszthatóság. „Végre itt a nyár, amire régóta vártunk, a kerti partik, a kiülések időszaka, amihez a Sol Montis Absurd tökéletes választás. „Legnépszerűbb borainkat válogattuk össze, és olyan különleges dobozokba tetttük, amelyek maguk is olyanok, mint egy-egy alak a társaságból: izgalmas karakter, akire érdemes figyelni” – mondta Kovács Zita, a Sol Montis kommunikációs vezetője. Hozzátette: „a Mátra és a mátrai borok népszerűsítése fontos küldetése borászatuknak, épp ezért volt szeretnénk ezeken a laza karaktereken keresztül megszólítani a fiatalabb korosztályt is.

A Sol Montis Absurd tehát a mátrai legendáknak állít emléket. Ahogy Varga Fruzsina, a márkáért felelős art director meséli: „Karaktereinket valós, egykor létező mátrai személyek inspirálták. Míg a háttértörténetük akár évtizedekkel is visszanyúlik a helyi közbeszédben, a csomagolásokon úgy keltettük őket életre, hogy kortalan karaktereket kapjunk, akikhez hasonlót akár a saját baráti társaságában is felfedezhet a mai fogyasztó”. A vizuálban is arra törekedett az ügynökség, hogy megszólítva a célközönséget és a bor autentikus színvilágát véve alapul legyen tökéletes része egy-egy hangulatos nyári este beszélgetéseinek, a humoros történeteknek. Az illusztrációk erőteljes vonalvezetésű, markáns karakterábrázolások, amely a mátrai borok klasszikus színvilágával együtt egységes polcképet alkot.

Ők négyen az Absurd család tagjai: Csikós Panna apja a lovakhoz értett, Panna pedig a borhoz. Unikornisos bringája csak két irányba mehetett: a pincébe, vagy barátnőjéhez, a másik borzsonglőrhöz, Szöszke Katához. Az öreg ostora ilyenkor mögötte csattogott, de mivel ő sem vízzel indította a napot, nem volt esélye utolérni a lányát. Ha Szöszke Kata megjelent, a dugó magától kipattant az üvegből. Ha az asztalra csapott, zörögtek a fogak, de egyébként kedves volt mindenkivel. Férjének azt mondta, a bort az állatok lopják, miközben mindenki tudta, akinek volt szeme: azt bizony ő puszilta be, barátnőjével, Csikós Pannával. Görcsös Juli nyugalomra tanít. Ha ő sem idegeskedett ilyen testtartással, másnak sem kell. Juli kétsoros görkorival járt mindenhova, egy aliglábú tacskó kísérte útján, és borvörös táskájából bármikor elő tudott húzni egy üveg haladó szőlőlevet. Petyke Matyi pedig vőfélyként a korai magyar gépfolk egyik ismeretlen prófétája: derűs bordalok és kétkazettás magnó, amivel minden falubeli lagziban fel tudott lépni. Imádta is mindenki, híresség volt a jobb fajtából, aki 11 után tánccal is segítette az épülést.

„Különösen fontos a Sol Montissal közös stratégiai együttműködésünk, hiszen ez a gasztrovonal jelentős erősödését jelenti az ügynökségünk munkájában – mondta Szabó Orsolya, a Progressive operatív igazgatója, partnere. Hozzátette: „nagy megtiszteltetés, hogy részesei lehettünk az első hazai teljeskörű borászati brandváltásban és az új termékcsalád megálmodásában és bevezetésében. A Sol Montis éppolyan bátor, határozott és nyitott az új ötletekre, mint a Progressív, így nagyon jó párost alkotunk a közös munkában”.

Több területen is folyik a közös munka, zajlik például a Sol Montis új rendezvénysorozata, a Naphegy Piknik elindítása, valamint további rendezvényes és digitális támogatást is kap a márka.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...

Elindult a V4 Startup Force őszi szemesztere

A Design Terminal startup ösztöndíjprogramjának aktuális szemeszterében négy csapatnak van lehetősége nagyvállalatokkal üzleti kapcsolatot építeni, ezáltal pedig a visegrádi országok felé terjeszkedni vállalkozásukkal. A virtuális valóság segíthet a stroke-on átesett emberek rehabilitációjában. Otthon és...

Usain Bolttal kampányol az Epson

Az Epson bejelentette, hogy partnerséget kötött Usain Bolttal, a világ leggyorsabb emberével. A nyolcszoros olimpiai aranyérmes, és minden idők legnagyobb sprinterének tartott Usain lesz az arca az Epson patronmentes EcoTank nyomtatóit népszerűsítő, nagyszabású kampányának,...

A sport podcastok hozzák a legtöbb hirdetést

Egyre népszerűbbek világszerte és itthon is a podcastok és ennek megfelelően a hirdetők is kezdik felfedezni maguknak ezt a csatornát. Az Omny Studio most közzétett elemzése szerint a programozott hirdetésekből a sport témájú podcastok...

Genfben lesz az HBO új magyar sorozatának premierje

A november 5-14. között megrendezendő A-kategóriás Genfi Nemzetközi Filmfesztiválon lesz november 7-én az HBO A besúgó című új sorozatának a világpremierje. A nyolc részes sorozat története 1985-ben játszódik és a politikai változások küszöbén álló...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA