- Hirdetés -

A Sol Montis a Progressive-vet választotta

|

- Hirdetés -

2020 novembere óta Sol Montis néven érhető el a Kovács és Lánya Borászat. A Magyarországon egyedülálló brandváltást tavaly az egyik leginnovatívabb hazai reklámügynökségre, a Progressive-re bízták.

Azóta bővült a borászat portfóliója, a bag-in-boxok piacán is megjelent a Sol Montis, az új termékek bevezetésében pedig ismét a Progressive-vel dolgoznak együtt.

Az új termékcsalád célja a könnyű fogyaszthatóság. „Végre itt a nyár, amire régóta vártunk, a kerti partik, a kiülések időszaka, amihez a Sol Montis Absurd tökéletes választás. „Legnépszerűbb borainkat válogattuk össze, és olyan különleges dobozokba tetttük, amelyek maguk is olyanok, mint egy-egy alak a társaságból: izgalmas karakter, akire érdemes figyelni” – mondta Kovács Zita, a Sol Montis kommunikációs vezetője. Hozzátette: „a Mátra és a mátrai borok népszerűsítése fontos küldetése borászatuknak, épp ezért volt szeretnénk ezeken a laza karaktereken keresztül megszólítani a fiatalabb korosztályt is.

A Sol Montis Absurd tehát a mátrai legendáknak állít emléket. Ahogy Varga Fruzsina, a márkáért felelős art director meséli: „Karaktereinket valós, egykor létező mátrai személyek inspirálták. Míg a háttértörténetük akár évtizedekkel is visszanyúlik a helyi közbeszédben, a csomagolásokon úgy keltettük őket életre, hogy kortalan karaktereket kapjunk, akikhez hasonlót akár a saját baráti társaságában is felfedezhet a mai fogyasztó”. A vizuálban is arra törekedett az ügynökség, hogy megszólítva a célközönséget és a bor autentikus színvilágát véve alapul legyen tökéletes része egy-egy hangulatos nyári este beszélgetéseinek, a humoros történeteknek. Az illusztrációk erőteljes vonalvezetésű, markáns karakterábrázolások, amely a mátrai borok klasszikus színvilágával együtt egységes polcképet alkot.

Ők négyen az Absurd család tagjai: Csikós Panna apja a lovakhoz értett, Panna pedig a borhoz. Unikornisos bringája csak két irányba mehetett: a pincébe, vagy barátnőjéhez, a másik borzsonglőrhöz, Szöszke Katához. Az öreg ostora ilyenkor mögötte csattogott, de mivel ő sem vízzel indította a napot, nem volt esélye utolérni a lányát. Ha Szöszke Kata megjelent, a dugó magától kipattant az üvegből. Ha az asztalra csapott, zörögtek a fogak, de egyébként kedves volt mindenkivel. Férjének azt mondta, a bort az állatok lopják, miközben mindenki tudta, akinek volt szeme: azt bizony ő puszilta be, barátnőjével, Csikós Pannával. Görcsös Juli nyugalomra tanít. Ha ő sem idegeskedett ilyen testtartással, másnak sem kell. Juli kétsoros görkorival járt mindenhova, egy aliglábú tacskó kísérte útján, és borvörös táskájából bármikor elő tudott húzni egy üveg haladó szőlőlevet. Petyke Matyi pedig vőfélyként a korai magyar gépfolk egyik ismeretlen prófétája: derűs bordalok és kétkazettás magnó, amivel minden falubeli lagziban fel tudott lépni. Imádta is mindenki, híresség volt a jobb fajtából, aki 11 után tánccal is segítette az épülést.

„Különösen fontos a Sol Montissal közös stratégiai együttműködésünk, hiszen ez a gasztrovonal jelentős erősödését jelenti az ügynökségünk munkájában – mondta Szabó Orsolya, a Progressive operatív igazgatója, partnere. Hozzátette: „nagy megtiszteltetés, hogy részesei lehettünk az első hazai teljeskörű borászati brandváltásban és az új termékcsalád megálmodásában és bevezetésében. A Sol Montis éppolyan bátor, határozott és nyitott az új ötletekre, mint a Progressív, így nagyon jó párost alkotunk a közös munkában”.

Több területen is folyik a közös munka, zajlik például a Sol Montis új rendezvénysorozata, a Naphegy Piknik elindítása, valamint további rendezvényes és digitális támogatást is kap a márka.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Szakmai videósorozatot indított az Uniomedia

A kedden és csütörtökönként jelentkező adásokban az ügynökség munkatársai a saját területüket érintő tanácsaikat, tapasztalataikat és tippjeiket osztják meg az érdeklődőkkel. Az Uniomedia első, saját gyártású szakmai videósorozatának első epizódja szeptember 21-én debütált a világ...

A neten is hódítanak az e-autók

Egyre népszerűbbek hazánkban az elektromos autók, köszönhető ez a növekvő környezettudatosságnak, állami támogatásoknak és az egyre nagyobb töltő hálózatnak is. A SentiOne e-autó Social Indexe szerint idén eddig 114 000 alkalommal beszélgettek az internetezők...

Idén újra megrendezik a közösségi média fesztivált

Az év közösségi média eseményén és díjátadóján idén már YouTubberek, Insta sztárok és Twitch gamerek is képviseltetik magukat a TikTokkerek mellett. A mintegy 60 közönségtalálkozón, valamint a koncerteken és szórakoztató programokon túl az is...

450 milliárd forint tűnt el a marketingágazatból

A koronavírus-járvány a gazdaság egészére, így a marketing- és kreatívszektorra, az ezen a területen működő vállalkozásokra is hatással volt. A szektorban és a kiegészítő területein 2020-ban összesen több mint 13 ezer állás szűnt meg...

Csúcsot döntött a műszaki cikkek piaca

A műszaki elektronikai cikkek (TCG) globális piacának értéke - Észak-Amerika nélkül - rekordot jelentő 26 százalékkal, 433 milliárd dollárra nőtt 2021 első félévében az előző év azonos időszakához képest. A 2020 második félévében elért...

Csatlakozott a Mastercard programjához az OTP

A magyar bankok közül elsőként az OTP Bank csatlakozott a Mastercard Priceless Planet Koalícióhoz, egy olyan globális kezdeményezéshez, melynek célja, hogy öt év alatt 100 millió fa ültetésével járuljon hozzá a klímaváltozás elleni küzdelemhez....

Példátlan helyzetet hozott az átigazolási szezon

A futballtörténelem során még sosem történt olyan, mint az idei nyári átigazolási szezonban, hogy a világ két legjobb és legértékesebb játékosa, Messi és Cristiano Ronaldo egyszerre váltson klubot. Ráadásul az argentin világsztár ingyen költözött...

Többezer program lesz a Kutatók éjszakáján

Országszerte csaknem 50 városban 112 intézmény több mint 2100 programot - mások mellett szórakoztató előadásokat, kísérleteket, bemutatókat, laborbejárásokat - kínál pénteken és szombaton a Kutatók éjszakáján. A Kutatók éjszakája idén először nem nyert EU-s támogatást,...

A Republic Grouppal kampányol a Blikk

A Blikk új őszi kampányában, amit a Republic Group készített, milliókat nyerhetünk, ha a megfelelő pénzfürtöt kaparjuk le. Az ügynökség feladata a kreatív koncepció megtervezése és egy különleges kollázsfilm elkészítése volt, melyben valós fotókból...

Tovább nőtt az Oracle bevétele

A teljes negyedéves bevétel az előző évhez képest 4 százalékkal, 9,7 milliárd dollárra nőtt. A felhőszolgáltatásokból és licenctámogatásból származó bevételek 6 százalékkal 7,4 milliárd dollárra emelkedtek. A felhős és telepített új licenc értékesítés 8...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ők is előadnak az idei BrandFestivalon

Gardrób-pszichológus és Afrika-imádó ötletforradalmár is előad majd az idei BrandFestivalon. Az esemény programjának célja bemutatni a Viselkedéstudomány irányait, jelenségeit a nemzetközi szinten jegyzett „sztárelőadók” és a hazai „vállalatvezetők” társaságában, interkulturális közegben. Idén megosztja gondolatait többek...

Szakmai videósorozatot indított az Uniomedia

A kedden és csütörtökönként jelentkező adásokban az ügynökség munkatársai a saját területüket érintő tanácsaikat, tapasztalataikat és tippjeiket osztják meg az érdeklődőkkel. Az Uniomedia első, saját gyártású szakmai videósorozatának első epizódja szeptember 21-én debütált a világ...

A neten is hódítanak az e-autók

Egyre népszerűbbek hazánkban az elektromos autók, köszönhető ez a növekvő környezettudatosságnak, állami támogatásoknak és az egyre nagyobb töltő hálózatnak is. A SentiOne e-autó Social Indexe szerint idén eddig 114 000 alkalommal beszélgettek az internetezők...

Idén újra megrendezik a közösségi média fesztivált

Az év közösségi média eseményén és díjátadóján idén már YouTubberek, Insta sztárok és Twitch gamerek is képviseltetik magukat a TikTokkerek mellett. A mintegy 60 közönségtalálkozón, valamint a koncerteken és szórakoztató programokon túl az is...

450 milliárd forint tűnt el a marketingágazatból

A koronavírus-járvány a gazdaság egészére, így a marketing- és kreatívszektorra, az ezen a területen működő vállalkozásokra is hatással volt. A szektorban és a kiegészítő területein 2020-ban összesen több mint 13 ezer állás szűnt meg...
- Hirdetés -

CMO

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...