- Hirdetés -

Rengetegen fogadtak a magyar-portugál meccsre

|

- Hirdetés -

A részben hazai rendezésű Eb-n a magyar válogatott a címvédő Portugália ellen kezdte meg szereplését a Puskás Arénában. A mérkőzést a fogadók körében is kiemelt figyelem övezte, hiszen a Tippmixen és Tippmixprón összesen közel 1 millió 300 ezer egységnyi fogadás érkezett a találkozóra, és 886 millió forintnál is több nyeremény került kifizetésre.

Az előzetesen esélyesebbnek tartott portugál válogatott sokáig nem talált fogást Marco Rossi csapatán, hiszen egészen a 84. percig 0-0 állt az eredményjelzőn. A mérkőzés hajrájában azonban a címvédő luzitánok háromszor is betaláltak Gulácsi Péter hálójába, így végül 3-0-s győzelemmel kezdték a kontinensviadalt. A portugálok második és harmadik találatát a Juventus klasszisa, Cristiano Ronaldo szerezte, így megdöntötte Michel Platini rekordját, és az Eb-k történetének legeredményesebb játékosa lett az eddig szerzett 11 góljával. Nem mellesleg 1,75-ös nyereményszorzó társult a több mint 18 ezer helyes tipphez, hogy Cristiano Ronaldo szerez gólt a mérkőzésen.

A félidei iksz játékosaink számára rendkívül kifizetődőnek bizonyult, hiszen az „1. félidő – 1X2” fogadási lehetőségnél 2,15-ös szorzó társult a döntetlen kimenetelre érkező közel 25 ezer egységnyi fogadás 63 százalékához több mint 5,5 millió forint nyeremény kifizetése mellett, illetve a „Félidő/végeredmény” opció „Döntetlen/Portugália” sora is 3,25-ös nyerő oddsszal és több mint 3 millió forint kifizetésével társult több mint 5 ezer helyes tipp esetében.

Az Eb-hez kapcsolódóan több új fogadási lehetőség is található a Tippmix- és a Tippmixpro-játékok kínálatában, többek között arra is lehet fogadásokat kötni, hogy az első 10 perc leteltekor, azaz a kezdő sípszótól 9 perc 59 másodperc elteltéig mi lesz az eredmény: a Magyarország – Portugália találkozó esetében a nyertes kimenetel a „Döntetlen” volt 1,13-as oddsot érően, illetve hogy a mérkőzésen mikor születik az első gól: itt a „75:00-90+” kimenetelt választó fogadónk kalkulálhattak 12-szeres nyereményszorzóval, hiszen a mérkőzés első találata a 84. minutumban esett.

A mérkőzéshez kapcsolódóan az egyik legnépszerűbb fogadási lehetőségnek a „Gólszám 2,5” opció bizonyult: a három kései találatnak köszönhetően a beérkezett fogadások 97 százaléka, közel 54 ezer tipp lett nyertes, míg a „Melyik csapat kap több büntetőlapot?” lehetőségnél a „Magyarország” kimenetel vált kifizetődővé, ugyanis míg portugál részről csak Rúben Dias kapott sárga lapot, addig a mieinktől Loic Nego és Willy Orbán is sárga lapos figyelmeztetésben részesült, így közel 42 ezer tipp bizonyult jónak 1,61-es nyereményszorzó mellett.

Magyarország tehát 3-0-s vereséggel kezdte meg szereplését az Európa-bajnokságon, ami az 1X2 fogadási lehetőségnél 1,42-es nyereményszorzót és 250 ezernél is több helyes fogadás érkezett, valamint 351 millió forint került kifizetésre. Marco Rossi csapatának gyorsan túl kell tennie magát ezen a mérkőzésen, hiszen szombaton már a vb-címvédő francia válogatott vár Gulácsiékra.

A csoportunk másik mérkőzésén a francia válogatott Münchenben 1-0-ra nyerni tudott Németország ellen egy öngólnak köszönhetően: erre a rangadóra is 1 milliónál több egységnyi fogadás érkezett, és a mérkőzéshez kapcsolódóan közel 350 millió forint került kifizetésre.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...

Elindult a V4 Startup Force őszi szemesztere

A Design Terminal startup ösztöndíjprogramjának aktuális szemeszterében négy csapatnak van lehetősége nagyvállalatokkal üzleti kapcsolatot építeni, ezáltal pedig a visegrádi országok felé terjeszkedni vállalkozásukkal. A virtuális valóság segíthet a stroke-on átesett emberek rehabilitációjában. Otthon és...

Usain Bolttal kampányol az Epson

Az Epson bejelentette, hogy partnerséget kötött Usain Bolttal, a világ leggyorsabb emberével. A nyolcszoros olimpiai aranyérmes, és minden idők legnagyobb sprinterének tartott Usain lesz az arca az Epson patronmentes EcoTank nyomtatóit népszerűsítő, nagyszabású kampányának,...

A sport podcastok hozzák a legtöbb hirdetést

Egyre népszerűbbek világszerte és itthon is a podcastok és ennek megfelelően a hirdetők is kezdik felfedezni maguknak ezt a csatornát. Az Omny Studio most közzétett elemzése szerint a programozott hirdetésekből a sport témájú podcastok...

Genfben lesz az HBO új magyar sorozatának premierje

A november 5-14. között megrendezendő A-kategóriás Genfi Nemzetközi Filmfesztiválon lesz november 7-én az HBO A besúgó című új sorozatának a világpremierje. A nyolc részes sorozat története 1985-ben játszódik és a politikai változások küszöbén álló...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA