- Hirdetés -

A Sport TV-n tér vissza Mike Tyson és Roy Jones Jr.

|

- Hirdetés -

Tizenöt év után visszatér a szorítóba Mike Tyson, a nehézsúlyú profi ökölvívás egykori királya, és egy mérkőzésen összecsap azzal a Roy Jones Jr-ral, aki négy súlycsoportban is eljutott a világbajnoki címig. A találkozót november 28-án rendezik, Magyarországon kizárólag a Sport1-en lehet majd élőben nyomon követni. Felvezetésképpen látható lesz 10 klasszikus Tyson-meccs és egy elképesztő dokumentumfilm is.

Mike Tyson (50-6, 44 K. O.-T. K. O., 2 no contest) 20 évesen, 1986-ban lett minden idők legfiatalabb profi nehézsúlyú világbajnoka, 2020 második felében, 54 évesen pedig formába hozta magát, és 15 év után, novemberben visszatér a ringbe. Legutóbb 2005. június 11-én öklözött, akkor kikapott Kevin McBride-tól, miután a hatodik menetet követően ülve maradt a székén. Az idén nyáron azt is megtudtuk, hogy Roy Jones Jr. (66-9, 47 K. O.-T. K. O.) lesz az ellenfél, akit sokan minden idők egyik legjobb bunyósának tartanak. Pályafutása során a négy nagy szervezet (IBF, WBA, WBC, WBO) legalább egyikénél a középsúly, a nagyközépsúly, a félnehézsúly és a nehézsúly trónján is ült. Már 51 éves, de 2018-ban is bunyózott, és bár a Scott Sigman elleni győzelem után bejelentette visszavonulását, nem zárta ki annak a lehetőségét, hogy megfelelő rivális ellen visszatér.

Ennek 2020. november 28-án jön majd el az ideje, amikor nyolc menet erejéig egymásnak feszül a két legenda Los Angelesben. Az Egyesült Államokban a két sztár összecsapása köré szervezett gála pay-per-view-rendszerben, 50 dolláros előfizetést követően érhető el, Magyarországon viszont a Sport1 extra költség nélkül hozza házhoz a legendák ütközetét. További hírességek is feltűnnek majd a ringben, például a korábbi NBA-játékos és zsákolóbajnok, Nate Robinson vagy a YouTube-ról ismert Jake Paul.

A közvetítési csomag azonban jóval bővebb ennél a gálánál. A találkozót megelőző időszakban, novemberben 10 klasszikus Tyson-bunyó is képernyőre kerül, az első szárnypróbálgatásoktól kezdve a Trevor Berbick elleni első vb-címszerzésen át egészen a Michael Spinks elleni diadalig, amikor a WBA, a WBC, az IBF és a The Ring magazin vb-övet is megszerezte. Zárásként megnézhetjük, 1990-ben hogyan ért véget Tyson veretlensége James „Buster” Douglas ellen a 38. profi meccsén. A hab a tortán egy másfél órás ESPN-dokumentumfilm, amely az Evander Holyfield, Mike Tyson rivalizálás történetét dolgozza fel, és felidézi a boksztörténelem két felejthetetlen Tyson-Holyfield ütközetét is 1996-ból és 1997-ből.

A menetrend:

Tyson-klasszikusok, 1. rész (Michael Johnson, Mike Jameson, Jesse Ferguson, Steve Zouski): november 10., kedd 20:30, Sport1

Tyson-klasszikusok, 2. rész (James “Quick” Tillis, Trevor Berbick, Michael Spinks): november 13., péntek 19:00, Sport1

Tyson-klasszikusok, 3. rész (Larry Holmes, Frank Bruno, James “Buster” Douglas): november 20., péntek 20:30, Sport1

Chasing Tyson (A Mike Tyson – Evander Holyfield összcsapások története): november 27., péntek 21:00, Sport2

Mike Tyson – Roy Jones Jr.: november 28-án élőben a Sport TV-n

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...

Válságállónak bizonyultak az óriásvállalatok

Bár Közép- és Kelet-Európa 500 (CEE Top 500) legnagyobb vállalatának árbevétele 2020-ban - az előző évhez képest 3,3 százalékkal 667 milliárd euróra csökkent, az érintett cégek jól alkalmazkodtak a járványhelyzethez. Az összesített forgalom...

Ezek lehetnek az idei karácsony slágerei

Előzetes becslések szerint idén is rendkívül magas, 20 százalék körüli lesz az e-kereskedelem bővülése, a statisztikák viszont azt mutatják, hogy jelentős változás állt be a legkeresettebb termékkategóriákat illetően az ünnepek előtt. A Webshippy által...

Nem kapkodnak a fogyasztók az 5G-ért

A felhasználóknak egyelőre nem sürgős átállni az 5G-s technológiára – derül ki a Deloitte felméréséből. Egyfelől elégedettek aktuális szolgáltatójukkal, másfelől egyelőre várat magára az 5G legizgalmasabb aspektusai és az ezek által tökéletesedő alkalmazási lehetőségek...

Kiderült, melyek a legnépszerűbb reklámok

Míg globális szinten a valós élethelyzeteket bemutató és egészség témájú reklámok, addig a magyar fogyasztók körében a humoros reklámok a legnépszerűbbek, mely egyébként megfelel a kelet- és közép-európai régióban mért átlagnak – derül ki...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...
Fischer Gábor TV2

Több saját gyártású tartalom kábelen

Jelenleg is látható hétköznap esténként a Mintaapák, dolgozunk a Doktor Balaton folytatásán, a Pepe című új sorozatunk forgatását pedig néhány hete fejeztük be – mutatja be Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója, hogy jó...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagyon pörögnek a panellakások az ingatlanpiacon

A KSH legfrissebb statisztikái alapján 2020-ban a használt lakóingatlanok közül a panellakások forgalma csökkent a legkisebb mértékben. Az árakat tekintve, míg a tavalyi első három negyedévben alig 4 százalékos növekedés jellemezte a lakótelepi ingatlanokat,...

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...
- Hirdetés -

CMO

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA