- Hirdetés -

Akciózik a UPC Direct

|

A UPC Direct visszautasíthatatlan csomagajánlatokat kínál új előfizetőinek. Most éri meg igazán a szolgáltatóhoz szerződni: az akció keretében ugyanis az új előfizetők 3 hónapon át a szolgáltató kínálatában szereplő csaknem összes csatornát elérhetik.

A UPC Direct az év végéhez közeledve ismét új meglepetésekkel kedveskedik a filmek, sorozatok, tévéműsorok rajongóinak. Érdemes áttekinteni az új ajánlatokat, hiszen november 2-tól a szolgáltató kínálata megújul: a Medium HD TV csomag akár 91, a Plus HD TV pedig akár 118 csatornája közül válogathatnak a nézők.

A UPC Direct meglepetéseként most minden új előfizető 3 hónapon át ajándékba kapja a szolgáltató prémium mozicsatornáit, melyek tartalmazzák az összes HBO, Cinemax és FilmBox prémium csatornáit – ez mintegy 12 mozicsatornát jelent. Az előfizetők továbbá erre a 3 hónapra ingyenes hozzáférést kapnak az HBO GO és FilmBox Live tartalmaihoz is: így az HBO GO-val 2500 órányi műsorhoz, saját gyártású HBO tartalmakhoz férhet hozzá az előfizető, és kiemelt műsorokat tekinthet meg akár premier előtt. A FilmBox Live mintegy 11 csatornát kínál, több mint 1000 filmmel videótárában.

Az ajándék időszak után a prémium mozicsatornákhoz való hozzáférés automatikusan megszűnik, lemondás nem szükséges, további kötelezettséggel nem jár. Akik szeretnék továbbra is élvezni az izgalmas filmkínálatot előfizethetnek a FilmBox Pak, HBO HD Pak és Cinemax Pak csomagokra.

A minden UPC Direct előfizető számára ingyenesen elérhető UPC Direct Now applikáción keresztül pedig már közel 82 csatorna lesz nézhető mobiltelefonon, tableten, laptopon vagy okostévén. A szolgáltatás lehetővé teszi, hogy az előfizetők egyszerre akár 5 különböző műsort 5 különböző eszközön kövessenek. Az applikáció segítségével senki sem marad le egyetlen kedvenc műsoráról sem, mert számos csatorna műsora újraindítható és visszajátszható, az interaktív műsorújságban pedig emlékeztetőket is beállíthatunk megnézendő tartalmainkhoz. Ráadásul az október közepétől elérhető NatGeo videótár is színesíti az applikáció kínálatát, mely mintegy 400 videót tartalmaz 35 témakörben. A világszínvonalú videótár elsőként és egyelőre kizárólag a UPC Direct előfizetői számára érhető el Magyarországon.

Az új ajánlatokat ePackkel is igénybe lehet venni. Az ePack a UPC Direct elektronikus és egyben környezetbarát számlacsomagja, melyet a szolgáltató azért hozott létre, hogy előfizetőinek könnyebbséget és érintésmentességet nyújtson előfizetésük kezelése során. Az ePack keretében az előfizetők elektronikusan kapják számlájukat, melyet kényelmesen és könnyedén, pár másodperc alatt fizethetnek be akár a szolgáltató My UPC Direct elnevezésű ügyfélportálján keresztül, és ha így tesznek, még havi díjkedvezményben is részesülhetnek. Az online portál nem csupán befizetési lehetőséget kínál: az ügyfelek virtuálisan intézhetik egyéb ügyeiket, például frissíthetik smart kártyájukat vagy ellenőrizhetik számlaegyenlegüket.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csúcsot dönt az utasbiztosítások száma

Elkezdtek újra biztosítást kötni a magyarok. A külföldre utazási kedv az idén csúcsra járatja az utasbiztosításokat, és az egészségüket, nyugdíjukat is jóval többen igyekeznek bebiztosítani. Ráadásul megtörtént az is, amire másfél évtizede nem volt...

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...