A SternCom-mal építette fel márkáját a HUNAM

Az integrált ügynökség az új szereplő márkanevét, teljes arculatát, weboldalát és közösségimédia-profiljait készítette el.

A HUNAM név maga a magyar munkaerőpiac, illetve az ember szóra asszociál, mely alapelve a „Perfect Match”, azaz a minőség a mennyiség felett, amely kizárólag olyan jelölteket közvetít, akik megfelelnek a preferenciáknak, ezzel időt és pénzt takarítva meg partnereinek.

A SternCom alapjaitól építette fel Magyarország legújabb szellemi munkaerő-közvetítőjének, a HUNAM Personnel Solutions Kft-nek a márkáját: márkanevet talált ki, elkészítette teljes arculatát, weboldalát és közösségimédia-profiljait. Utóbbiakat a jövőben is kezeli a kommunikációs ügynökség.

„Kijelenthető, hogy a SternCom-mal való együttműködésünk is a „Perfect Match” elvünket támasztja alá. Csak elismerően tudok beszélni a közös munka kapcsán, melynek gyümölcse a HUNAM, nagy dolgokra hivatott a munkaerő-közvetítés iparágában. Az egész márkaépítés folyamata zökkenőmentes volt, mindent abba a köntösbe sikerült öltöztetni, ahogyan azt megálmodtuk. Az együttműködést a továbbiakban is fenntartjuk partnerünkkel, amely főként a social és a tartalomgyártás felé veszi az irányt” – mondta el Farkas Tünde, a HUNAM Personnel Solutions Kft. ügyvezetője.

„Mindig nagyszerű érzés valami újat alkotni, egy teljesen új márkát az alapjaitól felépíteni. Köszönjük a bizalmat, hogy erre a feladatra minket választottak ki. Az, hogy az együttműködésünk tovább folytatódik, egyértelműen azt mutatja, hogy a feladatot megfelelően végeztük el” – tette hozzá Tátrai Marcell, a SternCom ügyvezető igazgatója.

A megbízást a SternCom meghívásos tenderen nyerte el.