A streaming lenyomta a tévéelőfizetést a briteknél

Többen választják a streaming szolgáltatásokat az Egyesült Királyságban, mint a hagyományos tévéelőfizetést – derül ki a Roku megbízásából a National Research Group által végzett felmérésből. A kutatás további érdekes eredménye, hogy a múltban tapasztalható éles generációs szakadék napjainkra eltűnt, az idősebb korosztályokhoz tartozók is szívesen nézik a streaming tartalmakat.

A felmérés során a válaszadók 90 százaléka jelezte, hogy használ streaming szolgáltatást, miközben hagyományos tévéelőfizetése a megkérdezettek 70 százalékának volt. A streaming az idősebbek körében is egyre népszerűbb, az 57-70 éves korosztályba tartozók 77 százaléka fogyaszt így videós tartalmakat, ráadásul közel egyharmaduk az elmúlt évben újabb streaming szolgáltatásokra fizetett elő.

A kutatásból az is kiderült, hogy már majdnem annyian néznek sportot is streaming platformokon, mint előfizetős tévészolgáltatással. Előbbit a válaszadók 51 százaléka jelezte, utóbbit pedig 55 százalékuk.

 

„A „The Streaming Decade” tanulmány azt mutatja, hogy a streaming kezd teljesen általánossá válni minden korosztályban. Ahogy egyre több és több új és érdekes tartalom válik elérhetővé a fogyasztók számára, a streaming domináns tényező lesz a videós tartalmak piacán. Ahova pedig a fogyasztók mennek, ott új lehetőségek is nyílnak a márkák számára, hogy kommunikáljanak velük, olyan hirdetésekkel, amelyek relevánsak számukra. Egyértelműen a streaming a tévézés jövője” - mondta el a kutatás eredményei kapcsán Mirjam Laux, a Roku nemzetközi ügyekért felelős alelnöke.