A Syngenta megbízásából szervez online promóciót a KRQ Communications a YOOM márka számára. A jellegzetes ízű és színű lila paradicsom először jelent meg a hazai zöldséges pultokon.
A világ egyik legnagyobb agrárvállalata, a Syngenta a KRQ Communications ügynökséget bízta meg a YOOM márka piacra vezetésével. A Syngenta a zöldség vetőmag üzletágának legújabb innovációjaként tekint a YOOM-ra, amelynek jellegzetes lila színe arról árulkodik, hogy a paradicsom nagyon gazdag antocianinokban és karotinoidokban.
A különleges paradicsomot, amelyet hipermarketekben lehet megvásárolni, intenzív online promóció támogatja. Ennek fókuszában Marton Adrienn ételstylist, gasztroműsorvezető áll, aki a YOOM egyedi ízvilágát és a benne rejlő gasztronómiai lehetőséget mutatja be az Adri’s Kitchen platformjain. Az újságírókat zárt linken történő termékbemutató várja, míg a rajongók egy nagyszabású, élő főzés keretében is megismerkedhetnek a lila paradicsommal az Adri’s Kitchen Facebook oldalán. A content marketing és PR megoldások mellett elkészült egy microsite is, amely több nyelven mutatja be a YOOM paradicsomokat, s további nemzetközi recepteket kínál az újdonságokra nyitott magyar célcsoport számára.
A YOOM paradicsomokat 5 kontinensen termesztik, délen sötétebbek, északon világosabb lila színűek. A Syngenta világszerte a legjobb gazdálkodókat vonta be a termesztésbe, akik kiváló minőségű vetőmagokat használnak fel, hagyományos technológiák segítségével annak érdekében, hogy a legjobb minőségű paradicsomot tudják előállítani a YOOM márkanév alatt. A lila paradicsom antioxidánsokban gazdag, így segíthet leküzdeni a fáradtságot. Ehhez társul még a nagy adag C-vitamin, valamint a magnézium és kálium tartalma. Ideális élelmiszer a vérnyomás-, valamint a szív- és érrendszeri problémák kezelésére.