- Hirdetés -

A Szerencsejáték Zrt. a Magyar E-sport Szövetség új stratégiai partnere

|

- Hirdetés -

A Szerencsejáték Zrt. régiós szinten egyedülálló stratégiai partnerségre lépett a Magyar E-sport Szövetséggel (HUNESZ). Az új kooperáció célja, hogy a társaság az e-sport területén is támogassa a sikeres, professzionális alapokon működő hazai élsportot, valamint hozzájáruljon a HUNESZ által meghatározott sportágfejlesztési és társadalmi szemléletformálási célok megvalósításához. Az e-sport fogadás dinamikus bővülése mellett a társaság az új stratégia együttműködés aláírásával fontos célnak tekinti a széleskörű társadalmi edukációt, a fiatalkorúak védelmét és a felelős játékra való felhívás jelentőségét. A nemzeti lottótársaság tavaly augusztusban elindított e-sportfogadási szolgáltatása kiemelkedő eredményeket hozott a pandémia idején, ezért a Szerencsejáték Zrt. egy új, Magyarországon egyedülálló exkluzív tartalmi szolgáltatást indított el a tippmixpro.hu oldalon, amellyel naprakész és teljeskörű e-sporttal kapcsolatos információkat, híreket kínál a hazai fogadók és rajongók számára.

A Szerencsejáték Zrt. és a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) közös online sajtótájékoztatóján jelentették be, hogy 2021. áprilisától a nemzeti lottótársaság a hazánkban is dinamikusan fejlődő sportág meghatározó támogatójává válik. A nemzeti lottótársaság első stratégiai szintű tagként csatlakozik a HUNESZ szervezetébe és a felek együttműködési megállapodást írnak alá a szektor további fejlesztésének elősegítése érekében. A megállapodás átfogja a hazai E-sport Tudásbázis (ESB) működését mind a szakmai, mind a társadalmi és üzleti célcsoportok felé, elősegíti szakértői kommunikációs fórumok létrehozását pedagógusok, szülők irányába, és közös kommunikációs kampány megvalósítását szélesebb társadalmi üzenetekkel. Támogatja a hazai versenyek megvalósulását, a professzionális versenyszervezés érvényesülését a versenybírók képzésének, kapcsolódó vizsgarendszer és infrastruktúra kialakítása területén.

„Az elmúlt évet a járványügyi helyzet ellenére is sikeres időszakként tudhattuk magunk mögött hazai és nemzetközi színtéren egyaránt. A Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) versenyeit az online térben biztonságos körülmények között rekord nézettség mellett zártuk. Részt vettünk az Európai E-sport Szövetség megalapításában és év végén teljes jogú tagként csatlakoztunk a Nemzetközi E-sport Szövetséghez. Az idei terveinkben az országos versenyeink és a magyar e-sport válogatott felállítása mellett kiemelt hangsúlyt fektetünk az oktatásra. Célunk, hogy a Szerencsejáték Zrt. partnerségével megerősödve újabb szintre emeljük a felelős és tudatos videójáték kultúrát Magyarországon különösen ügyelve a versenyek tisztaságára és az edukációra mind a játékosok, csapatok; mind a sport és szélesebb társadalmi közeg szintjén” – nyilatkozta Biró Balázs György, a Magyar E-sport Szövetség elnöke.

„A partnerséggel a Szerencsejáték Zrt. egy újabb szintre lép a sport területén, mostantól a hagyományos sportágak támogatásán túl a dinamikusan fejlődő fiatal szektor professzionális fejlesztését is elősegíti Magyarországon. A Magyar E-sport Szövetséggel megvalósuló stratégiai együttműködéssel hozzájárulunk a hazai e-sport regionális, közép-európai szintű szerepvállalásához, egyben elősegítjük a széleskörű tájékoztatást és a felelős játék tudatosságának erősítését” – hangsúlyozta Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója.

A nemzeti lottótársaság 2020. augusztusában az e-sport fogadással bővítette sportfogadási piacait hatékony választ adva a pandémia okozta kihívásokra és a legújabb globális játéktrendekre. A Tippmix földi és a Tippmixpro online fogadási rendszerében a legnépszerűbb 11 hagyományos e-sportjáték, illetve a szimulátor típusú bajnokságok esetében további három sportág számos piaccal vált fogadhatóvá. Az elmúlt 8 hónap kiemelkedően sikeres eredményeket hozott a területen, hiszen az e-sport fogadás mára a 6. legnépszerűbb sportággá vált az 50 sportágat tartalmazó sportfogadási listán. A hazai fogadók körében különösen népszerűek a szimulátor típusú e-sportok, például a pre-match (mérkőzés előtti bontásban) fogadásban az e-labdarúgás (FIFA), élő fogadásban pedig az e-kosárlabda (NBA2K) jelentősége kiemelkedő. A nemzetközi trendektől eltérően hazánkban leginkább a szimulációs e-sport játékok emelkednek ki (FIFA20, NBA2K, NHL), a teljes e-sport bevétel 87-90%-át adva. További érdekesség, hogy a bevezetés előtt várt jelentős online fogadási többlettel szemben az összes fogadás több mint fele a lottózókban valósul meg.

A Szerencsejáték Zrt. tovább erősítve szerepét az e-sport kedvelő célközönség körében, 2021. áprilistól egy minden szempontból egyedülálló weboldalt indított a tippmixpro.hu felületen a gamer társadalom és a téma iránt érdeklődő sportfogadók számára. Az oldal exkluzív, naprakész és máshol nem elérhető tartalmakat nyújt, teljeskörű információs és szakmai hátteret biztosítva a fogadók számára a sportággal, bajnokságokkal kapcsolatban, amelyek magyar nyelven kizárólag ezen a felületen érhetőek el. A Szerencsejáték Zrt. az e-sport fogadás szolgáltatás során is kiemelt figyelmet fordít a felelős játékos tudatosság erősítésére, amely az új oldal tartalmában is érvényesül. A nemzeti lottótársaság együttműködő tartalomszolgáltatója az esport1.hu szakértői csapata.

„A közel félévig tartó fejlesztést követően megvalósuló tartalmi weboldallal egy új exkluzív igazodási híroldalt hoztunk létre. A tippmixpro.hu új e-sport aloldala a játékosok és a téma iránt érdeklődők számára egyaránt releváns, hiteles információkat nyújt, legyen szó egy adott játékról vagy iparági hírekről” – mondta el Horváth Zoltán, a Szerencsejáték Zrt. sportfogadási vezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kommunikációs királynők

Úgy tűnik, a marketinges és kommunikációs szakma igazán fekszik a nőknek, mivel huszonhárom hölgy képviselteti magát aMarketing&Media magazin idei TOP50-es listáján. A dobogón két hölgyet is találhatunk, a tavaly szintén második Bánhegyi Zsófia, a...

Reklámpiac: szebb képet festenek az adatok

Az idei reklámköltési adatok sokkal szebb képet festenek, mint az egy évvel ezelőttiek. A 2020. tavaszi pánikot követően a hirdetők láthatóan megtanultak együtt élni a járványhelyzettel. Sok hirdetői szektornál még a 2019-es év hasonló...

Nem csökken a magyarok utazási kedve

A főszezon lezárultával sem csökken a magyarok utazási kedve – derül ki a Reacty Digital nyár végi felméréséből. Idén a hazai célpontok kerültek előtérbe, elsősorban pihenésre vágytak a nyaralni indulók és kocsival vágtak neki...

Egymásra talált a LifeMax és az Armadillo

Számos idős ember életét mentheti meg a LifeMax kis készüléke, amivel segítséget hívhatnak baj esetén. A szolgáltatás kapcsán az arculat kialakítása mellett a brand felépítése, a kampány tervezése és kivitelezése is a Római-parton található...

A Bátor Tábornak gyűjt a Fókusz Plusz

Adománygyűjtő különkiadással jelentkezik szeptember 18-án az RTL Klub Fókusz Plusz című műsora a Bátor Tábor 20 éves születésnapja alkalmából. Az élő adás két házigazdája Barabás Évi és Tokár Tamás lesz. A műsorban – melynek során...

Eredménytelen lett a gyöngyösi pályázat

A Budapest 105,9 MHz-es frekvencia pályázata hiánypótlással folytatódik, a gyöngyösi kisközösségi rádiós tender viszont eredménytelenül zárult. A Médiatanács a Budapest 105,9 MHz körzeti médiaszolgáltatási lehetőség közösségi jellegű használatára kiírt pályázati eljárásában a beérkezett egyedüli...

Ilyen lesz a megújult Budapesti Őszi Fesztivál

Több mint százötven programmal, harminc helyszínen várja a közönséget a Budapesti Őszi Fesztivál. A fővárosi rendezvény megújult formában valósul meg szeptember 26. és október 10. között. A fesztiválon a "Kik vagyunk mi, budapestiek?" kérdésre sűrű...

Jubilál a Magna Global Hungary

Idén 20 éves a Magna Global Hungary, az Interpublic Group of Companies (IPG) magyarországi ügynökségei 2001-ben alapították meg a céget, ami az IPG hazai médiavásárló szervezete. Az Interpublic a világ egyik legnagyobb ügynökségi csoportosulása. 1902-ben...

Taxis projektben a Positive Adamsky

A Főtaxi és a Budapest Taxi közösségi médiás csatornáinak kezelésére kapott megbízást a Positive Adamsky digital&social tagügynöksége. Budapest legrégebbi taxitársasága a márkaarculat fiatalítását tűzte ki célul.A Stelius Befektető Zrt. mindkét taxis tagvállalata, a Főtaxi...

Itt a legújabb TOP50, Szabó Béla vezeti a marketingesek rangsorát

A Marketing&Media magazin idei, a legsikeresebb hazai marketingszakembereket bemutató listáján szereplők több mint a harmada cserélődött 2020-hoz képest, nagyon sok esetben személyi változások mozgatták a Top 50 összetételét. Évről évre igazolódik, hogy messze nem...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Marketinges állócsillagok

Az idei Top 50-ben szereplők 24 százaléka az eddigi összes rangsorban szerepelt. Ráadásul ennek a „kemény magnak” a többsége már a 2016-os első toplistánk összeállításakor is ugyanannál a cégnél és ugyanabban a pozícióban dolgozott,...

Kommunikációs királynők

Úgy tűnik, a marketinges és kommunikációs szakma igazán fekszik a nőknek, mivel huszonhárom hölgy képviselteti magát aMarketing&Media magazin idei TOP50-es listáján. A dobogón két hölgyet is találhatunk, a tavaly szintén második Bánhegyi Zsófia, a...

Reklámpiac: szebb képet festenek az adatok

Az idei reklámköltési adatok sokkal szebb képet festenek, mint az egy évvel ezelőttiek. A 2020. tavaszi pánikot követően a hirdetők láthatóan megtanultak együtt élni a járványhelyzettel. Sok hirdetői szektornál még a 2019-es év hasonló...

Nem csökken a magyarok utazási kedve

A főszezon lezárultával sem csökken a magyarok utazási kedve – derül ki a Reacty Digital nyár végi felméréséből. Idén a hazai célpontok kerültek előtérbe, elsősorban pihenésre vágytak a nyaralni indulók és kocsival vágtak neki...

Egymásra talált a LifeMax és az Armadillo

Számos idős ember életét mentheti meg a LifeMax kis készüléke, amivel segítséget hívhatnak baj esetén. A szolgáltatás kapcsán az arculat kialakítása mellett a brand felépítése, a kampány tervezése és kivitelezése is a Római-parton található...
- Hirdetés -

CMO

Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...