- Hirdetés -

A Szerencsejáték Zrt. a Magyar E-sport Szövetség új stratégiai partnere

|

- Hirdetés -

A Szerencsejáték Zrt. régiós szinten egyedülálló stratégiai partnerségre lépett a Magyar E-sport Szövetséggel (HUNESZ). Az új kooperáció célja, hogy a társaság az e-sport területén is támogassa a sikeres, professzionális alapokon működő hazai élsportot, valamint hozzájáruljon a HUNESZ által meghatározott sportágfejlesztési és társadalmi szemléletformálási célok megvalósításához. Az e-sport fogadás dinamikus bővülése mellett a társaság az új stratégia együttműködés aláírásával fontos célnak tekinti a széleskörű társadalmi edukációt, a fiatalkorúak védelmét és a felelős játékra való felhívás jelentőségét. A nemzeti lottótársaság tavaly augusztusban elindított e-sportfogadási szolgáltatása kiemelkedő eredményeket hozott a pandémia idején, ezért a Szerencsejáték Zrt. egy új, Magyarországon egyedülálló exkluzív tartalmi szolgáltatást indított el a tippmixpro.hu oldalon, amellyel naprakész és teljeskörű e-sporttal kapcsolatos információkat, híreket kínál a hazai fogadók és rajongók számára.

A Szerencsejáték Zrt. és a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) közös online sajtótájékoztatóján jelentették be, hogy 2021. áprilisától a nemzeti lottótársaság a hazánkban is dinamikusan fejlődő sportág meghatározó támogatójává válik. A nemzeti lottótársaság első stratégiai szintű tagként csatlakozik a HUNESZ szervezetébe és a felek együttműködési megállapodást írnak alá a szektor további fejlesztésének elősegítése érekében. A megállapodás átfogja a hazai E-sport Tudásbázis (ESB) működését mind a szakmai, mind a társadalmi és üzleti célcsoportok felé, elősegíti szakértői kommunikációs fórumok létrehozását pedagógusok, szülők irányába, és közös kommunikációs kampány megvalósítását szélesebb társadalmi üzenetekkel. Támogatja a hazai versenyek megvalósulását, a professzionális versenyszervezés érvényesülését a versenybírók képzésének, kapcsolódó vizsgarendszer és infrastruktúra kialakítása területén.

„Az elmúlt évet a járványügyi helyzet ellenére is sikeres időszakként tudhattuk magunk mögött hazai és nemzetközi színtéren egyaránt. A Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) versenyeit az online térben biztonságos körülmények között rekord nézettség mellett zártuk. Részt vettünk az Európai E-sport Szövetség megalapításában és év végén teljes jogú tagként csatlakoztunk a Nemzetközi E-sport Szövetséghez. Az idei terveinkben az országos versenyeink és a magyar e-sport válogatott felállítása mellett kiemelt hangsúlyt fektetünk az oktatásra. Célunk, hogy a Szerencsejáték Zrt. partnerségével megerősödve újabb szintre emeljük a felelős és tudatos videójáték kultúrát Magyarországon különösen ügyelve a versenyek tisztaságára és az edukációra mind a játékosok, csapatok; mind a sport és szélesebb társadalmi közeg szintjén” – nyilatkozta Biró Balázs György, a Magyar E-sport Szövetség elnöke.

„A partnerséggel a Szerencsejáték Zrt. egy újabb szintre lép a sport területén, mostantól a hagyományos sportágak támogatásán túl a dinamikusan fejlődő fiatal szektor professzionális fejlesztését is elősegíti Magyarországon. A Magyar E-sport Szövetséggel megvalósuló stratégiai együttműködéssel hozzájárulunk a hazai e-sport regionális, közép-európai szintű szerepvállalásához, egyben elősegítjük a széleskörű tájékoztatást és a felelős játék tudatosságának erősítését” – hangsúlyozta Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója.

A nemzeti lottótársaság 2020. augusztusában az e-sport fogadással bővítette sportfogadási piacait hatékony választ adva a pandémia okozta kihívásokra és a legújabb globális játéktrendekre. A Tippmix földi és a Tippmixpro online fogadási rendszerében a legnépszerűbb 11 hagyományos e-sportjáték, illetve a szimulátor típusú bajnokságok esetében további három sportág számos piaccal vált fogadhatóvá. Az elmúlt 8 hónap kiemelkedően sikeres eredményeket hozott a területen, hiszen az e-sport fogadás mára a 6. legnépszerűbb sportággá vált az 50 sportágat tartalmazó sportfogadási listán. A hazai fogadók körében különösen népszerűek a szimulátor típusú e-sportok, például a pre-match (mérkőzés előtti bontásban) fogadásban az e-labdarúgás (FIFA), élő fogadásban pedig az e-kosárlabda (NBA2K) jelentősége kiemelkedő. A nemzetközi trendektől eltérően hazánkban leginkább a szimulációs e-sport játékok emelkednek ki (FIFA20, NBA2K, NHL), a teljes e-sport bevétel 87-90%-át adva. További érdekesség, hogy a bevezetés előtt várt jelentős online fogadási többlettel szemben az összes fogadás több mint fele a lottózókban valósul meg.

A Szerencsejáték Zrt. tovább erősítve szerepét az e-sport kedvelő célközönség körében, 2021. áprilistól egy minden szempontból egyedülálló weboldalt indított a tippmixpro.hu felületen a gamer társadalom és a téma iránt érdeklődő sportfogadók számára. Az oldal exkluzív, naprakész és máshol nem elérhető tartalmakat nyújt, teljeskörű információs és szakmai hátteret biztosítva a fogadók számára a sportággal, bajnokságokkal kapcsolatban, amelyek magyar nyelven kizárólag ezen a felületen érhetőek el. A Szerencsejáték Zrt. az e-sport fogadás szolgáltatás során is kiemelt figyelmet fordít a felelős játékos tudatosság erősítésére, amely az új oldal tartalmában is érvényesül. A nemzeti lottótársaság együttműködő tartalomszolgáltatója az esport1.hu szakértői csapata.

„A közel félévig tartó fejlesztést követően megvalósuló tartalmi weboldallal egy új exkluzív igazodási híroldalt hoztunk létre. A tippmixpro.hu új e-sport aloldala a játékosok és a téma iránt érdeklődők számára egyaránt releváns, hiteles információkat nyújt, legyen szó egy adott játékról vagy iparági hírekről” – mondta el Horváth Zoltán, a Szerencsejáték Zrt. sportfogadási vezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Díjat nyert az OPPO okosmobilja

Az OPPO okoseszköz gyártó két kategóriában is megkapta a Best Product elismerést a világ legrangosabb audiovizuális és mobilelektronikai szakmai médiumainak díjátadóján. Idén a márka csúcskategóriás zászlóshajója, az OPPO Find X5 Pro nyerte el a...

Így indítja az őszt a TV2

Szeptember 3-án indítja az őszi tévés főszezont a TV2, az idén 25 éves csatorna többek között születésnapi show-val, a Sztárban Sztár leszek! új évadával és egy párkereső reality-vel készült erre az időszakra. A TV2...

Kicsit drágábban mobilozhatunk

Elsősorban a legolcsóbb, többletszolgáltatást is tartalmazó díjcsomagok ára emelkedett a hazai mobilszolgáltatóknál – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elemzéséből.A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) rendszeresen vizsgálja a mobilpiac változásait....

Új marketing és PR vezetővel erősít az Erste

Augusztus közepétől Blaumann Debóra veszi át az Erste Bank marketing és pr területének irányítását. A szakember feladata a pénzintézet megújulásának megjelenítése, a kommunikációs eszköztár bővítése lesz.Új vezető irányítja augusztus közepétől az Erste Bank marketing...

Fejlesztésekkel tennék hatékonyabbá a távmunkát a cégek

A rövid távú innovációk kerültek fókuszba a magyar vállalkozások körében, míg a hosszabb távra szóló fejlesztések háttérbe szorultak. A járvány következtében bevezetett home office miatt a vállalatok legnagyobb része, 37 százaléka az elmúlt két...

Rengeteg élelmiszert dobnak ki a magyarok

A vágtázó élelmiszerárak egyik következménye, hogy a szemétbe dobott ételek értéke is jóval magasabb lehet az idén, mint amekkora néhány évvel ezelőtt volt. Egy négytagú család esetében évente akár közel 90.000 forint értékű élelmiszer...

Erős növekedés a Siemensnél

Erős harmadik negyedéves eredményekről számolt be a Siemens. A német technológiai vállalat április 1. és június 30. közötti árbevétele meghaladta a 17,8 milliárd eurót, mely 11 százalékkal magasabb, mint az egy évvel ezelőtti azonos...

Egyre vonzóbbá válhatnak az újlakások

Jókor jött az újlakás-piacon, hogy az 5 százalékos lakásáfa, valamint a legnépszerűbb lakástámogatások, a Babaváró és a CSOK meghosszabbítását július végén bejelentették. Így az elmúlt fél évben némileg óvatosabbá vált beruházók és vevők egyaránt...

Tovább korszerűsít a Penny

Az idei évben már 73 üzletben valósult meg a PENNY 2020 végén indult nagyszabású üzlethelyiség-megújítási és korszerűsítési projektje, természetesen összhangban az áruházlánc tavalyi rebrandingjével. A nyár folyamán közel 30 üzletet alakítanak át országszerte; augusztusban...

Így látják a nyugdíjat a magyarok

Kedvezőtlenebbé váltak a nyugdíjkilátások a K&H biztos jövő felmérése szerint, amely a 30-59 évesek körében nézte meg, mire számítanak időskorukban. A nyugdíjkorhatárt átlagosan 69 évre teszik, a küszöb a 70 éves szint a várakozásokat...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új trend a futárpiacon

A kiszállítási piacon látványosan nő a nagyméretű termékek rendeléseinek száma, amelyek kézbesítése speciális logisztikai megoldást igényel. A vásárlói igényeknek megfelelően, az élelmiszerek, friss-és melegételek kiszállítása mellett tovább növeli e-kereskedelmi kézbesítési portfólióját az okoslogisztikai megoldásokat...

Díjat nyert az OPPO okosmobilja

Az OPPO okoseszköz gyártó két kategóriában is megkapta a Best Product elismerést a világ legrangosabb audiovizuális és mobilelektronikai szakmai médiumainak díjátadóján. Idén a márka csúcskategóriás zászlóshajója, az OPPO Find X5 Pro nyerte el a...

Így indítja az őszt a TV2

Szeptember 3-án indítja az őszi tévés főszezont a TV2, az idén 25 éves csatorna többek között születésnapi show-val, a Sztárban Sztár leszek! új évadával és egy párkereső reality-vel készült erre az időszakra. A TV2...

Kicsit drágábban mobilozhatunk

Elsősorban a legolcsóbb, többletszolgáltatást is tartalmazó díjcsomagok ára emelkedett a hazai mobilszolgáltatóknál – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elemzéséből.A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) rendszeresen vizsgálja a mobilpiac változásait....

Új marketing és PR vezetővel erősít az Erste

Augusztus közepétől Blaumann Debóra veszi át az Erste Bank marketing és pr területének irányítását. A szakember feladata a pénzintézet megújulásának megjelenítése, a kommunikációs eszköztár bővítése lesz.Új vezető irányítja augusztus közepétől az Erste Bank marketing...
- Hirdetés -

Don't Miss

Jobban kell küzdenünk a fogyasztók figyelméért

Egymás gondolatainak meghallgatása, egymás munkáinak megtekintése mindig inspirációt nyújt és elősegíti a megújulásra való készséget, képességet – vallja Mérő Ádám, a Coca Cola Company Consumer & Shopper Connection Director-a. A szakember a szeptember 15-i...

A marketingvezetők jó esetben interdiszciplináris gondolkozók

Manapság a marketing az egyetlen omnipotens diszciplina, amely egy vállalat működésének teljességét képes átfogni – állítja Szabó Béla. A Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója a Marketing Summitot beharangozó interjúsorozatban az mmonline.hu-nak beszélt arról, hogy milyen...

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...

További növekedés lehet

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb médiaügynökségek rangsorát a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan látják a múlt évet és mire számítanak idén, Novák Péter, a Dentsu Hungary...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Eszméletlenül nagy a weboldalak karbonlábnyoma

Egy átlagos internetfelhasználó éves szinten 414 kg károsanyag-kibocsátásért felelős. Egy közepes weboldal pedig 60 kg CO2e éves kibocsátással ugyanakkora környezeti lábnyommal jár, mint 4,3 millió SMS vagy napi 63 percnyi TikTok aktivitás. Bár a...

Újabb lépést tett a fenntarthatóság felé a Samsung

A Samsung jelentős előrelépést tett a mobilkommunikációs üzletág 2025-ös fenntarthatósági céljainak elérése felé. A legfontosabb kezdeményezések közé tartozik az újrahasznosított anyagok továbbfejlesztett használata és beépítése a termékekbe, a környezettudatosabb csomagolás kialakítása, valamint a régebbi...

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....