- Hirdetés -

A Szerencsejáték Zrt. a Magyar E-sport Szövetség új stratégiai partnere

|

- Hirdetés -

A Szerencsejáték Zrt. régiós szinten egyedülálló stratégiai partnerségre lépett a Magyar E-sport Szövetséggel (HUNESZ). Az új kooperáció célja, hogy a társaság az e-sport területén is támogassa a sikeres, professzionális alapokon működő hazai élsportot, valamint hozzájáruljon a HUNESZ által meghatározott sportágfejlesztési és társadalmi szemléletformálási célok megvalósításához. Az e-sport fogadás dinamikus bővülése mellett a társaság az új stratégia együttműködés aláírásával fontos célnak tekinti a széleskörű társadalmi edukációt, a fiatalkorúak védelmét és a felelős játékra való felhívás jelentőségét. A nemzeti lottótársaság tavaly augusztusban elindított e-sportfogadási szolgáltatása kiemelkedő eredményeket hozott a pandémia idején, ezért a Szerencsejáték Zrt. egy új, Magyarországon egyedülálló exkluzív tartalmi szolgáltatást indított el a tippmixpro.hu oldalon, amellyel naprakész és teljeskörű e-sporttal kapcsolatos információkat, híreket kínál a hazai fogadók és rajongók számára.

A Szerencsejáték Zrt. és a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) közös online sajtótájékoztatóján jelentették be, hogy 2021. áprilisától a nemzeti lottótársaság a hazánkban is dinamikusan fejlődő sportág meghatározó támogatójává válik. A nemzeti lottótársaság első stratégiai szintű tagként csatlakozik a HUNESZ szervezetébe és a felek együttműködési megállapodást írnak alá a szektor további fejlesztésének elősegítése érekében. A megállapodás átfogja a hazai E-sport Tudásbázis (ESB) működését mind a szakmai, mind a társadalmi és üzleti célcsoportok felé, elősegíti szakértői kommunikációs fórumok létrehozását pedagógusok, szülők irányába, és közös kommunikációs kampány megvalósítását szélesebb társadalmi üzenetekkel. Támogatja a hazai versenyek megvalósulását, a professzionális versenyszervezés érvényesülését a versenybírók képzésének, kapcsolódó vizsgarendszer és infrastruktúra kialakítása területén.

„Az elmúlt évet a járványügyi helyzet ellenére is sikeres időszakként tudhattuk magunk mögött hazai és nemzetközi színtéren egyaránt. A Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) versenyeit az online térben biztonságos körülmények között rekord nézettség mellett zártuk. Részt vettünk az Európai E-sport Szövetség megalapításában és év végén teljes jogú tagként csatlakoztunk a Nemzetközi E-sport Szövetséghez. Az idei terveinkben az országos versenyeink és a magyar e-sport válogatott felállítása mellett kiemelt hangsúlyt fektetünk az oktatásra. Célunk, hogy a Szerencsejáték Zrt. partnerségével megerősödve újabb szintre emeljük a felelős és tudatos videójáték kultúrát Magyarországon különösen ügyelve a versenyek tisztaságára és az edukációra mind a játékosok, csapatok; mind a sport és szélesebb társadalmi közeg szintjén” – nyilatkozta Biró Balázs György, a Magyar E-sport Szövetség elnöke.

„A partnerséggel a Szerencsejáték Zrt. egy újabb szintre lép a sport területén, mostantól a hagyományos sportágak támogatásán túl a dinamikusan fejlődő fiatal szektor professzionális fejlesztését is elősegíti Magyarországon. A Magyar E-sport Szövetséggel megvalósuló stratégiai együttműködéssel hozzájárulunk a hazai e-sport regionális, közép-európai szintű szerepvállalásához, egyben elősegítjük a széleskörű tájékoztatást és a felelős játék tudatosságának erősítését” – hangsúlyozta Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója.

A nemzeti lottótársaság 2020. augusztusában az e-sport fogadással bővítette sportfogadási piacait hatékony választ adva a pandémia okozta kihívásokra és a legújabb globális játéktrendekre. A Tippmix földi és a Tippmixpro online fogadási rendszerében a legnépszerűbb 11 hagyományos e-sportjáték, illetve a szimulátor típusú bajnokságok esetében további három sportág számos piaccal vált fogadhatóvá. Az elmúlt 8 hónap kiemelkedően sikeres eredményeket hozott a területen, hiszen az e-sport fogadás mára a 6. legnépszerűbb sportággá vált az 50 sportágat tartalmazó sportfogadási listán. A hazai fogadók körében különösen népszerűek a szimulátor típusú e-sportok, például a pre-match (mérkőzés előtti bontásban) fogadásban az e-labdarúgás (FIFA), élő fogadásban pedig az e-kosárlabda (NBA2K) jelentősége kiemelkedő. A nemzetközi trendektől eltérően hazánkban leginkább a szimulációs e-sport játékok emelkednek ki (FIFA20, NBA2K, NHL), a teljes e-sport bevétel 87-90%-át adva. További érdekesség, hogy a bevezetés előtt várt jelentős online fogadási többlettel szemben az összes fogadás több mint fele a lottózókban valósul meg.

A Szerencsejáték Zrt. tovább erősítve szerepét az e-sport kedvelő célközönség körében, 2021. áprilistól egy minden szempontból egyedülálló weboldalt indított a tippmixpro.hu felületen a gamer társadalom és a téma iránt érdeklődő sportfogadók számára. Az oldal exkluzív, naprakész és máshol nem elérhető tartalmakat nyújt, teljeskörű információs és szakmai hátteret biztosítva a fogadók számára a sportággal, bajnokságokkal kapcsolatban, amelyek magyar nyelven kizárólag ezen a felületen érhetőek el. A Szerencsejáték Zrt. az e-sport fogadás szolgáltatás során is kiemelt figyelmet fordít a felelős játékos tudatosság erősítésére, amely az új oldal tartalmában is érvényesül. A nemzeti lottótársaság együttműködő tartalomszolgáltatója az esport1.hu szakértői csapata.

„A közel félévig tartó fejlesztést követően megvalósuló tartalmi weboldallal egy új exkluzív igazodási híroldalt hoztunk létre. A tippmixpro.hu új e-sport aloldala a játékosok és a téma iránt érdeklődők számára egyaránt releváns, hiteles információkat nyújt, legyen szó egy adott játékról vagy iparági hírekről” – mondta el Horváth Zoltán, a Szerencsejáték Zrt. sportfogadási vezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...

Elindult a V4 Startup Force őszi szemesztere

A Design Terminal startup ösztöndíjprogramjának aktuális szemeszterében négy csapatnak van lehetősége nagyvállalatokkal üzleti kapcsolatot építeni, ezáltal pedig a visegrádi országok felé terjeszkedni vállalkozásukkal. A virtuális valóság segíthet a stroke-on átesett emberek rehabilitációjában. Otthon és...

Usain Bolttal kampányol az Epson

Az Epson bejelentette, hogy partnerséget kötött Usain Bolttal, a világ leggyorsabb emberével. A nyolcszoros olimpiai aranyérmes, és minden idők legnagyobb sprinterének tartott Usain lesz az arca az Epson patronmentes EcoTank nyomtatóit népszerűsítő, nagyszabású kampányának,...

A sport podcastok hozzák a legtöbb hirdetést

Egyre népszerűbbek világszerte és itthon is a podcastok és ennek megfelelően a hirdetők is kezdik felfedezni maguknak ezt a csatornát. Az Omny Studio most közzétett elemzése szerint a programozott hirdetésekből a sport témájú podcastok...

Genfben lesz az HBO új magyar sorozatának premierje

A november 5-14. között megrendezendő A-kategóriás Genfi Nemzetközi Filmfesztiválon lesz november 7-én az HBO A besúgó című új sorozatának a világpremierje. A nyolc részes sorozat története 1985-ben játszódik és a politikai változások küszöbén álló...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA