- Hirdetés -

A Sztárban sztár leszek összehozta a mesterhármast

|

A 18-49 éveseknél, a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál is a TV2 tehetségkutatója bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. Az RTL házi listavezetője az X-Faktor és a Híradó volt.

Egy héttel korábban, a 43. héten egész csúcsrajárt a TV2 és az RTL heti közönségaránya, így a mögöttünk álló 44. héten el is maradt ettől mindkét csatorna. Főműsoridőben a 18-59 éveseknél 1-1 százalékponttal, a 18-49 éveseknél 1,2-1,2 százalékponttal csökkent a TV2 és az RTL közönségaránya is. Teljes napon a TV2 a 18-59 éveseknél 1,6 százalékponttal, az RTL 0,4 százalékponttal, a 18-49 éveseknél a TV2 1,8 százalékponttal, az RTL 0,5 százalékponttal alacsonyabb heti share-t hozott össze.

Ugyanakkor a két csatorna sorrendjét mindez nem befolyásolta. Főműsoridőben és teljes napon, a 18-49 éveseknél, a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál is a TV2 ért el jobb eredményt. A legkisebb különbség a 18-49 éveseknél és főműsoridőben volt: a TV2 14 százalékos, az RTL 13,1 százalékos közönségarányt ért el.

A teljes portfóliók terén hasonló volt a helyzet, azaz a TV2 Csoport minden összevetésben az RTL Magyarország előtt végzett. A legkisebb differencia a 18-49 éveseknél és főműsoridőben volt, itt a TV2 Csoport 25,5 százalékos, az RTL Magyarország 24,6 százalékos share-t produkált, azaz 1 százalékponton belüli volt a különbség. Nincs változás abban sem, hogy a TV2 Csoport leginkább a teljes lakosságnál és teljes napon vezet: a 24,3 százalékos share-jükre az RTL Magyarország csak 17 százalékkal tudott válaszolni.

A „két nagy” utáni ligát a teljes lakosságnál az MTVA, a 18-49 és a 18-59 éveseknél pedig az AMC Networks vezeti. Említést érdemel, hogy a Network4 nagyon jön fel, a teljes lakosságnál és a 18-59-es célcsoportnál már a harmadikak az AMC és az MTVA után.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 44. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 14,3 16,6 14
RTL 13,1 12,4 13,1

 

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 44. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,8 11,5 9,7
RTL 8,2 7,5 8,2

 

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,8 24,3 22,5
RTL Magyarország 19,8 17,0 20,0
AMC Networks 6,0 5,7 6,0
MTVA 5,9 9,5 5,0
Network4 4,3 4,7 3,1
Paramount Global 4,2 3,9 5,2
Antenna Entertainment Group 4,0 3,1 4,1
Warner Bros. Discovery 2,6 3,1 2,4

 

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,5% / 15,7% (17,3% / 16,8%)
Tények Plusz – 12,1% / 11,5% (13,9% / 13,3%)
Ázsia Expressz – 16,4% / 16,5% (18,2% / 19,4%)
Párharc – 12,6% / 12,5% (11,7% / 10,9%)

RTL
Híradó – 16,9% / 14,3% (18,3% / 15,2%)
Fókusz – 14,3% / 13,9% (15,2% / 13,9%)
Keresztanyu – 13% / 11,9% (12,8% / 11,7%)
Celeb vagyok, ments ki innen – 14,2% / 15% (14,2% / 15,6%)

A 18-49 éveseknél a Tények, a 18-59 éveseknél az RTL Híradó ért el jobb heti átlagot. Az RTL-en a Keresztanyu az utolsó hetében sem talált magára, a Celeb vagyok, ments ki innen viszont megugrotta az RTL főműsoridős átlagát, a 18-49 éveseknél közel 2 százalékponttal. A TV2-n az Ázsia Expressz nem hozott annyira kiemelkedően jó eredményt, mint a 43. héten, de még így is a TV2 esti átlaga felett jártak bő 2 százalékponttal. A Párharc a gyenge kezdést követően hétről hétre javuló eredményeket mutat, de a főműsoridős csatornaátlagot még mindig nem érte el a műsor.

Szombaton az X-Faktor 20,4 százalékos share-t hozott a 18-49 éveseknél, ami alacsonyabb közönségarány, mint egy héttel korábban volt. A TV2-s Dancing with the Stars közönségaránya ennél a célcsoportnál 13,5 százalékot tett ki. A teljes lakosságnál a TV2 táncos show-ja kerek 20 százalékos share-t produkált, amivel verték a 16,4 százalékos X-Faktort. A 18-59 éveseknél pedig szoros versenyben nyert az X-Faktor, 15,6 százalékot hoztak, miközben a Dancing 14,8 százalékot.

Vasárnap a TV2-s Sztárban sztár leszek 19,2 százalékos share-rel futott a 18-49 éveseknél. Ezzel lazán nyerték a sávjukat, ahogy a 18-59 éveseknél (19,8%) és a teljes lakosságnál (22,6%) is.

Ez azt is jelenti, hogy múlt héten a Sztárban sztár leszeknek összejött a „mesterhármas”, azaz a 18-49 éveseknél, a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál is a legnézettebb műsornak számítottak. Ez szám szerint 293 ezer, 447 ezer és 961 ezer nézőt jelentett. Ráadásul a heti nézettségi toplista második helyén is TV2-s produkció áll, a 18-49 és a 18-59 éveseknél az Ázsia Expressz, a teljes lakosságnál pedig a vasárnapi Tények.

Az RTL legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél az X-Faktor volt a maga 256 ezer nézőjével. Azonban a 18-59 éveseknél már nem a szombati tehetségkutató, hanem a múlt keddi Híradó volt az RTL legnézettebbje 361 ezres nézettséggel. A teljes lakosságnál is utóbbi vitte el az RTL házi listavezetője címet a 762 ezres nézőszámával. Sőt, ennél a célcsoportnál a Keresztanyu évadzárója (582 ezer néző) is az X-Faktor (568 ezer néző) előtt végzett.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 447 339 19,8
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 373 935 19,4
HÍRADÓ RTL 361 427 18,1
TÉNYEK TV2 356 238 17,1
X-FAKTOR RTL 322 450 17,5
CELEB VAGYOK, MENTS KI INNEN! RTL 319 034 13,7
DANCING WITH THE STARS TV2 300 293 14,8
PÁRHARC TV2 276 863 13,1
KERESZTANYU RTL 272 310 13,3
FÓKUSZ RTL 261 812 14,9

 

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 961 758 22,6
TÉNYEK TV2 815 383 19,7
DANCING WITH THE STARS TV2 795 017 20,0
HÍRADÓ RTL 762 754 18,8
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 757 815 19,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 628 548 16,6
PÁRHARC TV2 596 360 14,7
KERESZTANYU RTL 582 626 14,7
X-FAKTOR RTL 568 221 16,4
CELEB VAGYOK, MENTS KI INNEN! RTL 561 480 12,4

 

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 293 850 19,2
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 263 933 18,9
X-FAKTOR RTL 256 424 20,4
TÉNYEK TV2 228 217 16,4
CELEB VAGYOK, MENTS KI INNEN! RTL 226 431 17,0
HÍRADÓ RTL 188 561 14,2
PÁRHARC TV2 185 593 12,6
DANCING WITH THE STARS TV2 185 259 13,5
KERESZTANYU RTL 171 651 13,6
FÓKUSZ RTL 168 797 14,6

 

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Mélyponton a magyar vállalati innováció

A K&H innovációs index 2024 második félévi eredményei a hazai vállalatok innovációs teljesítményének aggasztó mértékű visszaesését mutatják. Az index, amely a 300 millió forint éves árbevétel feletti magyarországi társas vállalkozások innovációs aktivitását méri, ezúttal...

Rosszul állnak a fenntarthatósággal a kisebb vállalatok

A K&H fenntarthatósági index legutóbbi eredményei alapján a fenntarthatóság iránti vállalati elköteleződés stagnálást mutatott 2024 második félévében. Az index, amely a 300 millió forint éves árbevétel feletti magyar vállalkozások fenntarthatósági teljesítményét méri, ezúttal 39...

Felpörgött a forgalom a Liszt Ferenc Repülőtéren

A budapesti repülőtér utasforgalmában is tükröződik Magyarország turisztikai vonzereje.Budapest és Magyarország továbbra is egyre növekvő népszerűségnek örvend a turisták körében, amely a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér folyamatosan emelkedő utasforgalmában is tetten érhető. 2024 első...

Megkopasztották Palik Lászlót a sztárok

Több mint 23 millió forintot vittek haza a sztárok a Legyen Ön is milliomos! első hetében. A legendás kvízműsor már az első héten elsöprő sikert aratott a nézők körében, hiszen mindhárom kiemelt korcsoportban (A18-59,...

Különleges film tér vissza a mozivászonra

November 30-án újra látható lesz a moziban a Cirkusztestvérek. Aznap rendhagyó, közönségtalálkozóval összekötött vetítésen lesz megtekinthető a világ számos fesztiválján sikerrel bemutatkozó egész estés dokumentumfilm a Cirko-Gejzír moziban. A különleges magyar artistaosztály tagjainak történetét...

Mesterséges intelligenciával felturbózott okoseszközökkel erősít a Samsung

A Samsung legújabb okoseszközeiben kulcsfontosságú szerepet tulajdonít a mesterséges intelligenciának (AI). A Galaxy AI egy olyan, a mindennapokat támogató intelligens technológia, amely a felhasználói igényekhez alkalmazkodik, egyaránt a fitnesz, az egészségmegőrzés és a kommunikáció...

Felpörgött a belföldi használtautó-piac

Újabb havi rekordot döntött a hazai használtautó-piac: októberben az előzetes adatok szerint 81 100 személygépkocsi cserélt gazdát. Ez a szám csaknem 12 százalékkal magasabb az egy évvel ezelőtti szintnél. Már novemberben megdőlhet az éves...

Ennyivel drágultak a gyerekek kedvencei

Egy év alatt 7 százalékkal drágultak a gyermekek által gyakran fogyasztott termékek. A K&H által összeállított minikosárba beválogatott fogyasztási cikkek összesen több mint 42 ezer forintba kerültek idén októberben. 2021 októberére jellemző 30 ezer...

Kézműves vagy Temu – mi legyen a fa alatt?

Az emberek közel 80 százaléka vesz idén karácsonykor személyreszabott ajándékot, melyek egy jelentős része kézműves meglepetés – derül ki a Meska online kézműves piactér felméréséből. A válaszadók nagyjából 49 százaléka veszi meg a karácsonyt...

Különleges kvízműsor érkezik decemberben a TV2-re

Az egész országot játékra hívja a TV2 december 15-én vasárnap este. Az 1% Klub – Mennyire okos Magyarország? című új vetélkedő az elmúlt évek egyik legsikeresebb nemzetközi szuperformátuma, ahol azoknak van a legnagyobb esélyük,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jót tesz a munkavállalóknak a hibrid munkavégzés

Egy új felmérés rámutatott, hogy a munkavállalók szívesebben választják az aktív munkába járást – gyaloglást, futást vagy biciklizést –, ha a munkahelyük viszonylag közel van az otthonukhoz. A válaszadók 38 százaléka nyilatkozott úgy, hogy...

Mélyponton a magyar vállalati innováció

A K&H innovációs index 2024 második félévi eredményei a hazai vállalatok innovációs teljesítményének aggasztó mértékű visszaesését mutatják. Az index, amely a 300 millió forint éves árbevétel feletti magyarországi társas vállalkozások innovációs aktivitását méri, ezúttal...

Rosszul állnak a fenntarthatósággal a kisebb vállalatok

A K&H fenntarthatósági index legutóbbi eredményei alapján a fenntarthatóság iránti vállalati elköteleződés stagnálást mutatott 2024 második félévében. Az index, amely a 300 millió forint éves árbevétel feletti magyar vállalkozások fenntarthatósági teljesítményét méri, ezúttal 39...

Felpörgött a forgalom a Liszt Ferenc Repülőtéren

A budapesti repülőtér utasforgalmában is tükröződik Magyarország turisztikai vonzereje.Budapest és Magyarország továbbra is egyre növekvő népszerűségnek örvend a turisták körében, amely a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér folyamatosan emelkedő utasforgalmában is tetten érhető. 2024 első...

Megkopasztották Palik Lászlót a sztárok

Több mint 23 millió forintot vittek haza a sztárok a Legyen Ön is milliomos! első hetében. A legendás kvízműsor már az első héten elsöprő sikert aratott a nézők körében, hiszen mindhárom kiemelt korcsoportban (A18-59,...

Don't Miss

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...