- Hirdetés -

A Sztárban sztár leszek összehozta a mesterhármast

|

- Hirdetés -

A 18-49 éveseknél, a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál is a TV2 tehetségkutatója bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. Az RTL házi listavezetője az X-Faktor és a Híradó volt.

Egy héttel korábban, a 43. héten egész csúcsrajárt a TV2 és az RTL heti közönségaránya, így a mögöttünk álló 44. héten el is maradt ettől mindkét csatorna. Főműsoridőben a 18-59 éveseknél 1-1 százalékponttal, a 18-49 éveseknél 1,2-1,2 százalékponttal csökkent a TV2 és az RTL közönségaránya is. Teljes napon a TV2 a 18-59 éveseknél 1,6 százalékponttal, az RTL 0,4 százalékponttal, a 18-49 éveseknél a TV2 1,8 százalékponttal, az RTL 0,5 százalékponttal alacsonyabb heti share-t hozott össze.

Ugyanakkor a két csatorna sorrendjét mindez nem befolyásolta. Főműsoridőben és teljes napon, a 18-49 éveseknél, a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál is a TV2 ért el jobb eredményt. A legkisebb különbség a 18-49 éveseknél és főműsoridőben volt: a TV2 14 százalékos, az RTL 13,1 százalékos közönségarányt ért el.

A teljes portfóliók terén hasonló volt a helyzet, azaz a TV2 Csoport minden összevetésben az RTL Magyarország előtt végzett. A legkisebb differencia a 18-49 éveseknél és főműsoridőben volt, itt a TV2 Csoport 25,5 százalékos, az RTL Magyarország 24,6 százalékos share-t produkált, azaz 1 százalékponton belüli volt a különbség. Nincs változás abban sem, hogy a TV2 Csoport leginkább a teljes lakosságnál és teljes napon vezet: a 24,3 százalékos share-jükre az RTL Magyarország csak 17 százalékkal tudott válaszolni.

A „két nagy” utáni ligát a teljes lakosságnál az MTVA, a 18-49 és a 18-59 éveseknél pedig az AMC Networks vezeti. Említést érdemel, hogy a Network4 nagyon jön fel, a teljes lakosságnál és a 18-59-es célcsoportnál már a harmadikak az AMC és az MTVA után.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 44. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 14,3 16,6 14
RTL 13,1 12,4 13,1

 

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 44. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,8 11,5 9,7
RTL 8,2 7,5 8,2

 

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,8 24,3 22,5
RTL Magyarország 19,8 17,0 20,0
AMC Networks 6,0 5,7 6,0
MTVA 5,9 9,5 5,0
Network4 4,3 4,7 3,1
Paramount Global 4,2 3,9 5,2
Antenna Entertainment Group 4,0 3,1 4,1
Warner Bros. Discovery 2,6 3,1 2,4

 

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,5% / 15,7% (17,3% / 16,8%)
Tények Plusz – 12,1% / 11,5% (13,9% / 13,3%)
Ázsia Expressz – 16,4% / 16,5% (18,2% / 19,4%)
Párharc – 12,6% / 12,5% (11,7% / 10,9%)

RTL
Híradó – 16,9% / 14,3% (18,3% / 15,2%)
Fókusz – 14,3% / 13,9% (15,2% / 13,9%)
Keresztanyu – 13% / 11,9% (12,8% / 11,7%)
Celeb vagyok, ments ki innen – 14,2% / 15% (14,2% / 15,6%)

A 18-49 éveseknél a Tények, a 18-59 éveseknél az RTL Híradó ért el jobb heti átlagot. Az RTL-en a Keresztanyu az utolsó hetében sem talált magára, a Celeb vagyok, ments ki innen viszont megugrotta az RTL főműsoridős átlagát, a 18-49 éveseknél közel 2 százalékponttal. A TV2-n az Ázsia Expressz nem hozott annyira kiemelkedően jó eredményt, mint a 43. héten, de még így is a TV2 esti átlaga felett jártak bő 2 százalékponttal. A Párharc a gyenge kezdést követően hétről hétre javuló eredményeket mutat, de a főműsoridős csatornaátlagot még mindig nem érte el a műsor.

Szombaton az X-Faktor 20,4 százalékos share-t hozott a 18-49 éveseknél, ami alacsonyabb közönségarány, mint egy héttel korábban volt. A TV2-s Dancing with the Stars közönségaránya ennél a célcsoportnál 13,5 százalékot tett ki. A teljes lakosságnál a TV2 táncos show-ja kerek 20 százalékos share-t produkált, amivel verték a 16,4 százalékos X-Faktort. A 18-59 éveseknél pedig szoros versenyben nyert az X-Faktor, 15,6 százalékot hoztak, miközben a Dancing 14,8 százalékot.

Vasárnap a TV2-s Sztárban sztár leszek 19,2 százalékos share-rel futott a 18-49 éveseknél. Ezzel lazán nyerték a sávjukat, ahogy a 18-59 éveseknél (19,8%) és a teljes lakosságnál (22,6%) is.

Ez azt is jelenti, hogy múlt héten a Sztárban sztár leszeknek összejött a „mesterhármas”, azaz a 18-49 éveseknél, a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál is a legnézettebb műsornak számítottak. Ez szám szerint 293 ezer, 447 ezer és 961 ezer nézőt jelentett. Ráadásul a heti nézettségi toplista második helyén is TV2-s produkció áll, a 18-49 és a 18-59 éveseknél az Ázsia Expressz, a teljes lakosságnál pedig a vasárnapi Tények.

Az RTL legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél az X-Faktor volt a maga 256 ezer nézőjével. Azonban a 18-59 éveseknél már nem a szombati tehetségkutató, hanem a múlt keddi Híradó volt az RTL legnézettebbje 361 ezres nézettséggel. A teljes lakosságnál is utóbbi vitte el az RTL házi listavezetője címet a 762 ezres nézőszámával. Sőt, ennél a célcsoportnál a Keresztanyu évadzárója (582 ezer néző) is az X-Faktor (568 ezer néző) előtt végzett.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 447 339 19,8
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 373 935 19,4
HÍRADÓ RTL 361 427 18,1
TÉNYEK TV2 356 238 17,1
X-FAKTOR RTL 322 450 17,5
CELEB VAGYOK, MENTS KI INNEN! RTL 319 034 13,7
DANCING WITH THE STARS TV2 300 293 14,8
PÁRHARC TV2 276 863 13,1
KERESZTANYU RTL 272 310 13,3
FÓKUSZ RTL 261 812 14,9

 

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 961 758 22,6
TÉNYEK TV2 815 383 19,7
DANCING WITH THE STARS TV2 795 017 20,0
HÍRADÓ RTL 762 754 18,8
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 757 815 19,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 628 548 16,6
PÁRHARC TV2 596 360 14,7
KERESZTANYU RTL 582 626 14,7
X-FAKTOR RTL 568 221 16,4
CELEB VAGYOK, MENTS KI INNEN! RTL 561 480 12,4

 

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 293 850 19,2
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 263 933 18,9
X-FAKTOR RTL 256 424 20,4
TÉNYEK TV2 228 217 16,4
CELEB VAGYOK, MENTS KI INNEN! RTL 226 431 17,0
HÍRADÓ RTL 188 561 14,2
PÁRHARC TV2 185 593 12,6
DANCING WITH THE STARS TV2 185 259 13,5
KERESZTANYU RTL 171 651 13,6
FÓKUSZ RTL 168 797 14,6

 

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Magyar alkotást díjaztak a pármai filmfesztiválon

Fazakas Péter rendező személyesen vette át a Violetta d’Argento díjat A játszma című filmért a pármai filmfesztiválon a hétvégén. (kiemelt fotón: Fazakas Péter átveszi a díjat. Forrás: Nemzeti Filmintézet) Az olaszországi Párma nemzetközi filmfesztiválját 11....

Fontos döntést hozott a Lego

A Lego csoport leállította az újrahasznosított műanyagból készült építőkockák fejlesztésére irányuló egyik kiemelt projektjét, miután kiderült, hogy az eldobható PET-palackokból kinyert új anyag gyártási folyamata magasabb szén-dioxid-kibocsátással járna az eddiginél- írja az MTI a...

Megjött az ősz, borúsabban látjuk a jövőt

Az ősz beköszöntével a lakosság és a vállalkozások is kissé rosszkedvűbbek lettek. A GKI Gazdaságkutató által – az EU támogatásával – végzett felmérés szerint szeptemberben a fogyasztói az és üzleti várakozások is romlottak valamelyest,...

Új vezetővel folytatja a Wolt Magyarország

Augusztus elejétől Hartyányi Orsolya a Wolt Magyarország új ügyvezető igazgatója. Az új cégvezető 2021-ben csatlakozott a vállalathoz, 2023. februárjától a retail üzletágat vezette. Hartyányi Orsolya a Budapesti Gazdasági Egyetemen szerzett közgazdász végzettséget. Karrierjét a...

Technológia-imádó vállalkozó lett Az Év Marketingese

A veszprémi Sóskuthyné Mészáros Mira lett Az Év Marketingese. A fiatal vállalkozónő példátlan gyorsasággal alkalmazza a legújabb technológiai újdonságokat a marketingjében, mellyel kiemelkedett a piaci versenyből. A 16. Marketing Szuperkonferencia keretében megrendezett verseny, idén...

Az Amazon streaming szolgáltatásába is érkeznek a reklámok

A jövő év elejétől hirdetések is láthatók lesznek az Amazon Prime Video szolgáltatásban, igaz egyelőre csak néhány piacon vezetik be az újítást. A cég a lépést azzal indokolta, hogy ezzel megteremtik az alapot ahhoz,...

Life in plastic, it’s fantastic – a Barbie-láz nyomában

A Greta Gerwig által rendezett élő szereplős Barbie a megjelenése utáni hétvégén 377 millió dolláros bevételre tett szert világszerte, és mindössze három héttel később az egymilliárdos álomhatárt is átlépte. De nemcsak a film marketingesei...

A Covid-előtti időkhöz képest is többen vannak az Oktoberfesten

Emelkedett a látogatók száma a müncheni Oktoberfesten a koronavírus-járvány előtti időkhöz képest, a bűncselekmények száma pedig csökkent a világhírű sörfesztivál vasárnap közölt félidős mérlege szerint. Az október 3-ig tartó rendezvény első nyolc napján 3,4 millió...

Formabontó ötletek

Az MI és a digitalizáció átszövi a mindennapjainkat, ami lehetőséget ad arra, hogy a meglévő erőforrásainkat a leghatékonyabban tudjuk használni – mondta el Pantl Péter a legsikeresebb hazai PR-szakembereket felvonultató Top50-es rangsor első helyezettje....

Idén is rengetegen buliztak az Eurojackpot Szuperkoncerten

Az eső ellenére idén is több tízezren énekelték a helyszínen a hazai popzene nagyágyúinak legismertebb, valamint csak itt hallható dalkülönlegességeit. A fellépők, vagyis a Halott Pénz, a ByeAlex és a Slepp, valamint DR BRS...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Sztárban sztár nézőszám

Egyelőre verhetetlennek tűnik a Sztárban sztár leszek

Jelentős előnnyel végzett a nézettségi toplisták élén a TV2-s Sztárban sztár leszek, annak is a vasárnapi adása. Többen nézték a The Voice-t, mint egy héttel korábban, de még így is kikaptak a szombati Sztárban...

Magyar alkotást díjaztak a pármai filmfesztiválon

Fazakas Péter rendező személyesen vette át a Violetta d’Argento díjat A játszma című filmért a pármai filmfesztiválon a hétvégén. (kiemelt fotón: Fazakas Péter átveszi a díjat. Forrás: Nemzeti Filmintézet) Az olaszországi Párma nemzetközi filmfesztiválját 11....

Fontos döntést hozott a Lego

A Lego csoport leállította az újrahasznosított műanyagból készült építőkockák fejlesztésére irányuló egyik kiemelt projektjét, miután kiderült, hogy az eldobható PET-palackokból kinyert új anyag gyártási folyamata magasabb szén-dioxid-kibocsátással járna az eddiginél- írja az MTI a...

Megjött az ősz, borúsabban látjuk a jövőt

Az ősz beköszöntével a lakosság és a vállalkozások is kissé rosszkedvűbbek lettek. A GKI Gazdaságkutató által – az EU támogatásával – végzett felmérés szerint szeptemberben a fogyasztói az és üzleti várakozások is romlottak valamelyest,...

Új vezetővel folytatja a Wolt Magyarország

Augusztus elejétől Hartyányi Orsolya a Wolt Magyarország új ügyvezető igazgatója. Az új cégvezető 2021-ben csatlakozott a vállalathoz, 2023. februárjától a retail üzletágat vezette. Hartyányi Orsolya a Budapesti Gazdasági Egyetemen szerzett közgazdász végzettséget. Karrierjét a...
- Hirdetés -

Podcast

Az oktatás akkor jó, ha felkészít az életre

Milyen kihívások, trendek jellemzik ma az oktatástechnológiát, hogy befolyásolja a diákokat a digitalizáció, lemarad-e a gyerek, ha nincs okostelefonja? Ezeket a témákat is megvitatták a Business Lounge szeptember 13-ai adásában, melynek egyik vendége az...

A hitelesség alapvető faktor

Hogy fest 2023-ban egy kereskedelmi televízió talent managementje, hogyan járulnak hozzá a TV2-nél megforduló arcok a brand erősítéséhez, és fordítva: miért „éri meg” nekik, ha a csatorna menedzseli őket, mint influenszereket? Ezeket a kérdéseket...

Beépült a mindennapokba az élőzenei élmény

Ha nyár, akkor fesztiválok – de vajon magukhoz tértek már az itthoni rendezvények a Covid okozta sokkból? Szervezésről, jegyértékesítésről, kis és nagy rendezvényekről volt szó többek között a Business Lounge augusztus másodikai adásában, melynek...

Don't Miss

Formabontó ötletek

Az MI és a digitalizáció átszövi a mindennapjainkat, ami lehetőséget ad arra, hogy a meglévő erőforrásainkat a leghatékonyabban tudjuk használni – mondta el Pantl Péter a legsikeresebb hazai PR-szakembereket felvonultató Top50-es rangsor első helyezettje....

Magas szinten gondolkodni

Rendszeres reklámkocsmák, éjszakai városfutások, a szakmai kezdetek, a legnagyobb kihívások, miért lehet imádni a marketingszakmát – többek között ezekről beszélt az idei TOP50 marketinges rangsor élén végző Szabó Béla a Marketing&Media magazinnak adott interjúban....

Önazonos kreátorokon, márkakollaborációkon és az AI-on lesz a hangsúly 2024-ben is

Hat éve erősíti a Coca-Cola csapatát Mérő Ádám, lelkesedése pedig azóta is töretlen a világ legértékesebb, legvonzóbb, állítása szerint legjobb marketinggel rendelkező márkája iránt. A tizenöt évnyi ügynökségi oldalt cserélte a brand oldali ügyfélszékre,...

Újra kell gondolni a hierarchiát a szervezetben

Művészettörténészként diplomázott, kulturális és kreatív elköteleződését pedig a Magyar Telekomnál kamatoztatja Kovács András Péter, aki jelenleg a családi szegmenskommunikációért felel és a Warm Up Talks legújabb adásában elárulja: mit jelent az agilis transzformáció, miért...

A felelős márka szerepe soha nem volt olyan fontos, mint ma

Ha a saját tevékenységünkre gondolunk, kulcsfontosságú lett, hogy felhívjuk a figyelmet a tudatosságra és a digitális és kiberbiztonságra ezeknek a technológiáknak a használata kapcsán, amiben a teljes piacnak óriási felelőssége van – mondta el...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Fontos döntést hozott a Lego

A Lego csoport leállította az újrahasznosított műanyagból készült építőkockák fejlesztésére irányuló egyik kiemelt projektjét, miután kiderült, hogy az eldobható PET-palackokból kinyert új anyag gyártási folyamata magasabb szén-dioxid-kibocsátással járna az eddiginél- írja az MTI a...

Csomagolásmentes kiszállítással újít a Rossmann

Új, csomagolásmentes házhozszállítási lehetőséget kínál ügyfeleinek a Rossmann. A Rossmann saját autós futárszolgálata immáron szinte végtelenszer újra használható tartós táskákban szállítja ki a rendelt termékeket azoknak, akik rendelésük során ezt a fenntartható opciót választják....

Klímapusztulás: a villamosenergia-ágazaton múlik minden

A villamosenergia-ágazat a kulcsa annak, hogy elérje a karbonsemlegességet az világ 2050-re, egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító tanulmányában. Az ágazati kutatás szerint az energiatermelés felel az üvegházhatású gázkibocsátás 75 százalékáért. A szektor...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....