- Hirdetés -

A Telekom nyerte az ügyfélélmény versenyt

|

A Develor Tanácsadó Zrt. idén harmadik alkalommal hirdette meg „Legjobb Ügyfélélmény Projekt Díj” pályázatát. A számos beérkező pályamű közül a Magyar Telekom idén tavasszal bevezetett új virtuális asszisztensét – Vandát – értékelték a leginnovatívabb ügyfélélményt biztosító szolgáltatásnak.

A szakértők indoklása szerint a bemutatott megoldás újszerűsége és az ügyfélélményre gyakorolt kiemelkedően pozitív és mérhető hatása miatt részesült elismerésben ez a projekt. „Ebben az évben nagyon sok magas színvonalú pályázat érkezett a Legjobb Ügyfélélmény Projekt Díjra, ami azt jelzi, hogy egyre több cég és egyre több projektje célozza közvetlenül az ügyfelek magasabb szintű kiszolgálását, az ügyfélélmény növelését. A Magyar Telekom pályázata egy világszinten is kiemelkedő technikai újdonságot mutatott be, amely rendkívül pozitív ügyfél reakciókat váltott ki, lényegesen lerövidítette az ügyintézés idejét és mérhető fejlődést ért el az ügyfélélmény terén” – nyilatkozta Szabó Csaba, a Develor Tanácsadó Zrt. vezérigazgatója a „Legjobb Ügyfélélmény Projekt Díj” átadóján.

A Develor – idén 6. alkalommal elkészített – Országos Ügyfélélmény Kutatásából egyértelműen kiderül, hogy a jelentősebb szolgáltató és kereskedő vállalatok tudatában vannak, hogy a kimagasló ügyfélkiszolgálás és a pozitív ügyfélélmény elérése kiemelt fontosságú stratégiai feladat számukra. A megkérdezett vállalati szakértők 91 százaléka tudatában van az ügyfél elvárások folyamatos növekedésének, 80 százalékuk pedig már be is építette a három legfőbb stratégiai célja közé az ügyfélélmény fejlesztését, és a saját ágazata ügyfélélmény vezére szeretne lenni.

Azonban a stratégiai célok hétköznapi gyakorlatba való átültetése közel sem egyszerű. Átfogó gondolkodásmódot, a fogyasztói szegmensek igényeinek minél mélyebb és átfogóbb megértését, és elvárásaik túlszárnyalást igényli. Ebben az úttörőmunkában járnak elöl azok a cégek, akik pályáztak és Legjobb Ügyfélélmény Projekt Díjat kaptak az idei évben a Develortól.

A felmérés eredményei szerint ma Magyarországon a legjobb ügyfélélmény nyújtására továbbra is a telekommunikációs cégek és a gépjármű kereskedők a leginkább felkészültek. De egyre inkább felzárkóznak a biztosítók és a különböző kereskedelmi hálózatok is – különös tekintettel az internetes kereskedelemre. Ezek a vállalatok már egy lépéssel a többiek előtt járnak. Nem csak stratégiai szintre emelték az ügyfélélmény kérdését, de a teljes szervezetüket átsegítették egy tudatosan felépített kultúraváltáson, ahol az ügyfelekkel közvetlenül kapcsolatba kerülő munkatársak is átérzik az ügyfélélmény fontosságát, és nem a munkájukon felüli extra feladatként élik azt meg.

„Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy a Magyar Telekomnak ítélték idén a Legjobb Ügyfélélmény Projekt Díjat. Igyekszünk folyamatosan fejleszteni ügyfélkiszolgálásunkat a gyorsabb, eredményesebb és élményszerűbb ügyintézés érdekében, és ehhez új technológiai megoldásokat is alkalmazunk. Fontos visszajelzés számunkra, hogy az ügyfelek pozitívan fogadják Vandát, a Telekom tavasszal bevezetett új virtuális asszisztensét, és értékelik a neki köszönhetően rövidebb és hatékonyabb ügyintézést. Elégedettségükhöz hozzájárulhat az is, hogy a Vanda által „felszabadított” időt az ügyfélszolgálatos kollégák személyre szabott tanácsadó munkára tudják fordítani. A minőségi ügyfélkiszolgálás biztosítása folyamatos fejlesztést igényel, de ez az elismerés megerősített bennünket, hogy jó úton járunk” – mondta el a díj kapcsán Méry Katalin, a Magyar Telekom ügyfélszolgálati igazgatója.

A díjátadón előadó hazai és külföldi ügyfélélmény szakértők abban egyetértettek, hogy a jövő tekintetében a digitalizáció jelenti a legnagyobb kihívásokat, de egyben a legnagyobb lehetőségeket is. Hisz a fogyasztók az internetnek köszönhetően már ma is egyre felkészültebbek, folyamatosan növekvő elvárásokat támasztanak a szolgáltatók felé, és nem restek a tapasztalataikat különböző csatornákon megosztani másokkal is. Az előrejelzések szerint 2020-ra minden tárgy összekapcsolható lesz a másikkal. Nemcsak a telefonunk és a tévénk, de okos lesz a tornacipőnk és a szemüvegünk is. Egyvalami viszont a jövőben sem fog változni. Az, hogy az ügyfélélmény stratégiában megfogalmazottak sikeresen megvalósulnak-e, és ezáltal vásárlóink lojálisak lesznek-e hozzánk, továbbra is főként a cégek vezetőin és munkavállalóin fog múlni.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...