Megjelent a TopFICE 2024-es rangsora, amelyen a Lounge Group Magyarország legjobb független ügynökségeként szerepel. A lista nemzetközi, regionális és helyi kreatív versenyeken elért eredmények összesítése alapján készült.
A TopFICE globális rangsor, amely 67 nemzetközi, regionális és helyi kreatív verseny – mint például az Effie, a Luum Awards és a WINA Festival – eredményeit összesítve értékelte az ügynökségeket. Az idei listán összesen 1698 ügynökség teljesítményét vizsgálták, több mint 10 000 elnyert díj alapján, amelyek 2023 októbere és 2024 októbere között kerültek kiosztásra. A pontozási rendszer figyelembe veszi a versenyek nemzetközi jelentőségét, tematikáját és a díjak szintjét, hogy a globális reklám- és kreatívipar teljesítményéről pontos képet adjon.
A Lounge Group sikeréhez többek között olyan figyelemreméltó kampányok járultak hozzá, mint a HUMDA számára készített „Nem vagy egyedül az utakon!”, amely kreatív módon hívta fel a figyelmet a közlekedésbiztonság fontosságára, különös hangsúlyt fektetve a társadalmi felelősségvállalás üzenetére, vagy a kreativitás, az önkifejezés és a színek erejét középpontba állító STABILO „Színezz Szavakkal”, és a Szerencsejáték Zrt. „Tudjuk, mi a pálya” kampánya, amely a sport és a közösségépítés kapcsolatát emelte ki, sikeresen szólítva meg különböző generációkat, miközben inspiráló és közérthető módon mutatta be a társadalmi összetartozás fontosságát.