- Hirdetés -

A TV2 az M4 Sporttal meccselt

|

- Hirdetés -

Újabb rendhagyó héten vagyunk túl, hiszen időlegesen nagyon megerősödött az M4 Sport. A TV2-vel nem bírt a sportcsatorna, de a legtöbb célcsoportnál az RTL előtt végeztek.

Az elmúlt hét a TV2 és az M4 Sport közötti küzdelemről szólt, amiből végül a kereskedelmi csatorna jött ki győztesen. A főműsoridőben és teljes napon, mindhárom fontosabb célcsoportnál (18-49 évesek, 18-59 évesek, teljes lakosság) a TV2 bizonyult a legnézettebb televíziónak. Ez mondjuk már a labdarúgó-világbajnokság előtti hetekben is így volt, most annyiból más a helyzet, hogy a második helyen – a célcsoportok többségénél – az M4 Sport áll és nem az RTL. Utóbbi csak főműsoridőben és a teljes lakosságnál tudta megelőzni a sportcsatornát, a többi összevetésben az M4 Sport végzett a második helyen.

A teljes portfóliók tekintetében nyerte a hetet a TV2 Csoport. Teljes napot nézve a 18-49 éveseknél és a 18-59 éveseknél az RTL Magyarország végzett a második helyen. A teljes lakosságnál viszont az MTVA csoportszinten a második helyre lépett elő.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 48. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 15,3 18,1 15,3
M4 Sport 12,2 9,8 12,4
RTL 10,7 10,3 10

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 48. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11 13,5 11,2
M4 Sport 9,3 8 9,2
RTL 6,6 6,1 6,1

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,1 25,2 22,6
RTL Magyarország 16,7 14,6 16,4
MTVA 14,1 16,1 13,3
AMC Networks 5,4 5,2 5,2
Paramount Global 4,2 3,7 5,1
Network4 3,6 4,0 2,7
Antenna Entertainment Group 3,2 2,7 3,2
Warner Bros.Discovery 2,5 3,1 2,3

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 15,2% / 14,3% (15% / 13,9%)
Tények Plusz – 12,7% / 12,4% (13,1% / 12,1%)
Farm VIP – 17,5% / 17,3% (17,4% / 17,2%)
A Nagy Ő – 18,3% / 18,8% (16,1% / 16,6%)

RTL
Híradó – 17,2% / 14,7% (14,5% / 12,4%)
Fókusz – 12,3% / 12,1% (10,3% / 10,8%)
A Konyhafőnök VIP – 8,8% / 8,7% (9,6% / 10,2%)

A TV2-nél hétköznapokon továbbra is nagyon jól működött a Farm VIP és A Nagy Ő, mindkét műsor a csatornaátlag felett teljesített. Múlt héten az RTL Híradó verte a Tényeket, bár valószínűleg ezt elcserélték volna arra, hogy a Konyhafőnök VIP jobban teljesítsen. Azonban a főzőműsornak a mostani évadja nagyon gyenge számokat hoz, ami a csatorna szempontjából azért baj, mert egy lapra tettek fel mindent, a főműsoridejük nagy részét egymagában elfoglalja a Konyhafőnök.

A napi főműsoridőket nézve az RTL csak szombaton tudott a TV2 elé kerülni. A 18-49 éveseknél 15 százalékos közönségarányt hozó A mi kis falunknak köszönhetően verték a TV2-n futó Mamma mia című filmet. Igaz, az M4 Sporton ugyanekkor adott meccs mindkettejüket megelőzte.

Vasárnap a Séf meg a többiekből sugárzott három epizód – a 18-49 éveseknél – 8,1, 8 és 6 százalékos share-t hozott az RTL-nek. A TV2-n a Sztárban sztár leszek ennél a célcsoportnál 19,3 százalékos közönségarányt, a teljes lakosságnál pedig 23,2 százalékot produkált.

A hét legnézettebb műsorának a Sztárban sztár leszek bizonyult, a 18-49 éveseknél 285 ezer, a 18-59 éveseknél 421 ezer, a teljes lakosságnál 944 ezer nézővel. A világbajnokság meccsei közül a 18-49 éveseknél és a 18-59 éveseknél a múlt hétfői Brazília – Svájc vonzotta a legtöbb – 280 ezer és 420 ezer – nézőt. A teljes lakosságnál pedig a szombati Argentína – Ausztrália mérkőzés érdekelte a legtöbb – 684 ezer – embert.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél az RTL legnézettebbje A mi kis falunk volt, 208 ezres és 367 ezres nézettséggel. A sorozat a teljes lakosságnál 648 ezres nézőszámmal futott, de ennél jobb számot produkált a vasárnapi RTL Híradó, amire 734 ezren voltak kíváncsiak.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 421 563 19,5
LABDARÚGÓ VB – CSOPORTMÉRKŐZÉS* M4 SPORT 420 282 19,8
FARM VIP TV2 409 591 19,1
LABDARÚGÓ VB – NYOLCADDÖNTŐ** M4 SPORT 396 975 19,1
A MI KIS FALUNK RTL 367 333 17,6
HÍRADÓ RTL 336 724 17,7
A NAGY Ő – THE BACHELOR TV2 331 239 20,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 307 217 14,9
TÉNYEK TV2 284 793 15,1
FÓKUSZ RTL 250 139 13,4

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 944 170 23,2
FARM VIP TV2 901 743 21,1
TÉNYEK TV2 781 063 19,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 773 636 18,6
HÍRADÓ RTL 734 349 18,6
LABDARÚGÓ VB – NYOLCADDÖNTŐ** M4 SPORT 684 508 16,6
LABDARÚGÓ VB – CSOPORTMÉRKŐZÉS* M4 SPORT 681 578 16,5
A NAGY Ő – THE BACHELOR TV2 660 667 21,5
A MI KIS FALUNK RTL 648 267 15,3
ÖSSZETÖRT SZÍVEK TV2 452 621 15,1

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 285 526 19,3
LABDARÚGÓ VB – CSOPORTMÉRKŐZÉS* M4 SPORT 280 539 19,1
LABDARÚGÓ VB – NYOLCADDÖNTŐ** M4 SPORT 270 637 19,4
FARM VIP TV2 269 411 18,5
A NAGY Ő – THE BACHELOR TV2 236 429 19,6
A MI KIS FALUNK RTL 208 386 15,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 202 811 14,9
HÍRADÓ RTL 187 445 17,5
FÓKUSZ RTL 180 639 14,5
TÉNYEK TV2 180 571 14,2

* November 28., Brazília – Svájc
** December 3., Argentína – Ausztrália

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Felpörgött az energiahatékony háztartási gépek iránti kereslet

Lényegében azonnal láthatóvá vált a rezsiáremelkedés bejelentése a nagy háztartási gépek forgalmán. Akadt olyan termékkör, amely esetében az „A” energiaosztályú, azaz legenergiatakarékosabb eszközök iránti kereslet rögötön duplájára ugrott – derül ki a Candy Hoover...

Egyre többen vesznek használt mobilokat

Az újracsomagolt mobiltelefonok piacterének kutatása szerint azok, akik megtartják régi telefonjukat, általában nem is használják azt, és sokan egyszerűen megfeledkeznek arról, hogy pénzt is csinálhatnának belőle. A Rejoy szeptemberi indulása óta több mint 200...

Nehéz évre számíthatnak az építőanyag-kereskedők

Rég nem látott nehéz évvel néz szembe az építőanyag-kereskedelem. Mérséklődő lakossági kereslet, csökkenő állami beruházások, növekvő infláció, hitelkamatok, kifutó támogatások és az emelkedő építőanyagárak minden oldalról szorongatják a kereskedéseket. Stratégiát kell váltani - hangzott...

Jó ügyek mellé állt az AVON

Az AVON nemzetközi szépségvállalat működését kezdetektől fogva meghatározta a nők életének jobbá tétele, kereseti lehetőséget biztosítva a nőknek, amikor még szavazati joguk sem volt. A vállalat évtizedek óta elkötelezetten áll ki két társadalmi ügy...

Béremelésről döntött a Tesco

Sikeresen megállapodott a 2023/24-es üzleti évre vonatkozó bérfejlesztésről a Tesco-Global Áruházak Zrt. és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete (KASZ), valamint az Egyenlő.hu – a modern szakszervezet. A Tesco idén 5,7 milliárd forintot fektet az áruházakban...

Díjazták a Néprajzi Múzeum alkalmazását

A digitális gondolkodás és a digitális megoldások újszerű, innovatív, ötletes megvalósítását díjazó Pixel Perfect Awards megmérettetésen kiosztott 6 arany elismerés közül egyet a Néprajzi Múzeum gyűjteményeire épülő Motívumalkotó alkalmazás nyert el 2023. január 25-én....

A nőké a főszerep az HBO-n

Ebben a hónapban az HBO csatorna középpontjában a fantasztikus nők állnak. Újabb thriller érkezik a Cinemaxra, ufókkal találkozhatunk a Discoveryn.Jön Emma Thompson főszereplésével készült Minden jót, Leo Grande (02.05), Kristen Stewart a Spencerben (02.12)...

Fizetős streaminggel pörög az európai piac

Az európai piac 100 legnagyobb audiovizuális szolgáltatója kétszer olyan gyors növekedést tudott felmutatni a 2016-2021 közötti időszakban, mint a piac egésze – derül ki a European Audiovisual Observatory nevű szervezet elemzéséből. Bár a teljes...

Már naponta 2,5 óra megy el közösségi médiára

A jelek szerint ismét változóban van a felhasználók online viselkedése, miközben az interneten töltött idő csökkent az elmúlt egy évben, a közösségi média oldalakra még több időt szánnak. A „Digital 23” jelentésből kiderült az...

Már kevésbé tartunk az inflációtól

Januárban minimálisan mértékben, de harmadik hónapja emelkedett a GKI konjunktúraindexe. A GKI Gazdaságkutató által – az EU támogatásával – végzett felmérés szerint a fogyasztói bizalmi index javulása e negyedév alatt összesen is hibahatáron belüli,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Cápák között nézettség 2023 január

Főműsoridőben fordított az RTL

Az esti sávban és a kereskedelmi célcsoportnál az RTL átvette a vezetést a TV2-től. Minden más felosztásban azonban továbbra is piacvezető a TV2 és csoportszinten is vezetnek. A műsoros toplista élén a Cápák között...

Felpörgött az energiahatékony háztartási gépek iránti kereslet

Lényegében azonnal láthatóvá vált a rezsiáremelkedés bejelentése a nagy háztartási gépek forgalmán. Akadt olyan termékkör, amely esetében az „A” energiaosztályú, azaz legenergiatakarékosabb eszközök iránti kereslet rögötön duplájára ugrott – derül ki a Candy Hoover...

Egyre többen vesznek használt mobilokat

Az újracsomagolt mobiltelefonok piacterének kutatása szerint azok, akik megtartják régi telefonjukat, általában nem is használják azt, és sokan egyszerűen megfeledkeznek arról, hogy pénzt is csinálhatnának belőle. A Rejoy szeptemberi indulása óta több mint 200...

Nehéz évre számíthatnak az építőanyag-kereskedők

Rég nem látott nehéz évvel néz szembe az építőanyag-kereskedelem. Mérséklődő lakossági kereslet, csökkenő állami beruházások, növekvő infláció, hitelkamatok, kifutó támogatások és az emelkedő építőanyagárak minden oldalról szorongatják a kereskedéseket. Stratégiát kell váltani - hangzott...

Jó ügyek mellé állt az AVON

Az AVON nemzetközi szépségvállalat működését kezdetektől fogva meghatározta a nők életének jobbá tétele, kereseti lehetőséget biztosítva a nőknek, amikor még szavazati joguk sem volt. A vállalat évtizedek óta elkötelezetten áll ki két társadalmi ügy...

Podcast

A játék egy válságálló műfaj

Mi a jellemző a magyar emberre játékvásárlás szempontjából és hogyan tudja fenntarthatóságra nevelni vásárlóit egy játékforgalmazó? Erről is szó esett a Business Lounge podcast december 20-i, itt meghallgatható epizódjában, ahol ezúttal Gyaraki Dávid, a...

Az elégedett partner viszi a jó szolgáltató hírét

Varga Balázs huszonötévnyi koncertszervezés után hozta létre a Tixát, vele beszélgettek a Business Lounge műsorvezetői a jegyértékesítő piac telítettségéről, a kultúrafogyasztói szokások változásáról, és arról is, hogy szükség van-e egy újabb Pesti Estre? A...

A trendet alakítani kell, nem pedig követni

Online kontra offline vásárlás, felhalmozás, vásárlói edukáció – többek között erről is faggatták a műsorvezetők Kanyó Rolandot, a dm kft. marketing és PR menedzserét és Fazekas Bálintot, az Euronics kereskedelmi ügyvezetőjét a radiocafé Business...

Don't Miss

Óvatos tervezés

Az ember és a gép újjászervezett együttműködése új üzletágakat nyithat meg és segíthet a munkaerőhiány kezelésében – jelezte a technológia kínálta lehetőségek kapcsán Rakoncza Zsolt. A Dell Technologies Magyarország vezérigazgatója beszélt arról is, hogy...

A megújulás kötelező

Palkó András, a Coca-Cola HBC Magyarország marketingigazgatója is egyike annak a 14 üzleti döntéshozónak, akik idén Signature CEO díjban részesültek. Amennyire derűsen vette át a díjat, annyira lelkesen válaszolt kérdéseinkre Jakus Melindával, a Signature...

60 százalékkal nőtt a digitális lottózás aránya – interjú Bánhegyi Zsófiával

Hogyan élte meg a pandémiát a Szerencsejáték Zrt.? Milyennek látják a marketingszakmán belül megváltozni látszó helyzetet? Milyen új, innovatív megoldásokat terveznek jövőre, amikor megjelennek az első külföldi versenytársak a táv-szerencsejátékpiacon? Többek között ezekre a...

Reklámszakemberként időben felkészültél a 2023-as év kihívásaira?

Összeszedtünk néhány tippet a digitális reklámköltések esetében mire érdemes figyelni a piaci szereplőknek, amennyiben sikeres évet szeretnének tudni maguk mögött. Egy olyan évben, amikor az elmúlt időszak legmagasabb inflációjával és a megélhetési költségek drasztikus emelkedésével...

Azon dolgozunk, hogy kitörjünk az építőipari skatulyákból és vonzóvá tegyük az építőipart

Hogyan látja vezetőként marketing szempontjából a 2023-as évet a friss Signature CEO díjas Vida Tamás, a KÉSZ Csoport vezérigazgatója? Milyen kihívásokkal szembesülnek külföldi terjeszkedés során, felfedezhetőek az egyes régiókban különbségek vásárlói attitűd szempontjából? Többek...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Forradalmi újítás a műanyag újrahasznosítására

A Procter & Gamble elkötelezett a fenntarthatóság és a technológiai fejlődés mellett, mindez erőteljes befolyással bír globális partnerségeinek kialakításában is. Az idei Világgazdasági Fórum panelbeszélgetésein bemutatták többek között együttműködésüket a PureCycleTM újrahasznosítási rendszerrel, saját...

Nem tud mit kezdeni a használt sütőolajjal? – Itt egy új lehetőség

Használt sütőolaj gyűjtésére és tárolására alkalmas konténereket telepített országszerte 40 üzemanyagtöltő állomásán az OMV olajtársaság. A kihelyezett tárolókban a lakosság csavarzáras PET palackokban biztonságosan lerakhatja a használatra már alkalmatlan zsiradékot – írja az MTI a...

Fiatalok fenntarthatósági törekvéseit segíti a Mercedes

A márka egy Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut Coupé árveréséből származó bevételt a beVisioneers: The Mercedes-Benz Fellowship ösztöndíjprogram támogatására ajánlja fel. A kezdeményezés egy globális ösztöndíjprogram, amely évente akár 1000 fiatalnak nyújt támogatást olyan projektek...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....