A Vodafone hálózatán folytatja a DIGIMobil

Idén június elsejétől a Vodafone Magyarország mobilhálózatán működik tovább a 2019. május 27-én saját infrastruktúrán útjára indított DIGIMobil szolgáltatás. A DIGI Magyarország 2023. április 13-tól lezárta mobilszolgáltatásainak értékesítését.

A forgalmi díjakat nem érinti a változás - az előfizetői díjcsomagjaikban foglalt perceken túl -, a DIGI 2023 végéig garantálja a normál díjas beszélgetések rendkívül kedvező, 4 forint/perc árát meglévő ügyfeleinek. A havidíjak a 2022 novemberében bejelentett, május 1-jén életbe lépő inflációkövető díjkorrekció alapján, a Központi Statisztikai Hivatal 2022-es éves fogyasztói árindexének mértékével, 14,5 százalékkal emelkednek – derül ki a cég közleményéből.

A DIGI a felszabaduló, több mint 2500 adótoronyból álló egyes mobilhálózati infrastruktúráját, egyéb passzív és aktív mobilkommunikációs eszközeit, rádiófrekvenciahasználati jogosultságait kiválás útján új vállalatba szervezi, amelyet a 4iG csoport a későbbekben értékesíteni kíván.

„Célunk, hogy előfizetőinknek még színvonalasabb szolgáltatást nyújtsunk továbbra is kedvező áron” – mondta a Tábori Tamás, a DIGI ügyvezetője. „A DIGI mobilinfrastruktúrájának értékesítési lehetősége többletforrást teremthet a vezetékes hálózat további fejlesztésére, ügyfeleink még színvonalasabb kiszolgálására. A DIGIMobil ügyfelek és a Vodafone infrastruktúrájának összekapcsolása az első, lakossági mobil előfizetők számára is közvetlenül érzékelhető előnye a 4iG Csoport tagvállalatai közti együttműködésnek” – tette hozzá Tábori Tamás.

Jelentős előrelépés a DIGIMobil szolgáltatásban a hálózati lefedettség javulása. A Vodafone Magyarország hálózatára váltással a HD minőségű hívásokat biztosító VoLTE szolgáltatás továbbra is elérhető marad, a VoWifi (WiFi hálózatokon keresztüli) hanghívásokat lehetővé tevő kiegészítő szolgáltatás azonban megszűnik. A változás nem érinti a roaming feltételeket. Az új mobilhálózatra csatlakozáshoz nincs szükség a SIM-kártya cseréjére. Egyes régebbi típusú készülékeknél manuális beállításra lehet szükség. A DIGI tájékoztatja előfizetőit, az ügyfélszolgálat munkatársai pedig készséggel állnak az előfizetők rendelkezésére a 1272-es telefonszámon és személyesen a DIGI pontokon.