AdPack néven vezetett be új szolgáltatást a Webshippy. Ennek révén termékmintákat, promóciós anyagokat lehet jól célozható és pontosan mérhető módon eljuttatni a potenciális ügyfelek számára.
A Webshippy, Magyarország piacvezető kiszervezett logisztikai szolgáltatójaként immár 1200 webshopnak nyújt fulfillment szolgáltatást, havi 180-300 ezer csomagot küldenek ki. Új AdPack szolgáltatásukkal a hirdetők akár havi 80-100 ezer csomagba is el tudnak helyezni reklámanyagot. Ez lehet például egy kuponkatalógus, kedvezménykártya, vagy termékminta, amit kipróbálva megismerkedik a vásárló a termékkel, szolgáltatással. Az unboxing élmény, azaz a megrendelt termék kicsomagolásának folyamata mindenki számára izgalmas. Érzelmi reakciót vált ki, az ajándékbontás emlékét idézi fel. A vásárlók mindennek örülnek, amit nem vártak, és értéket jelenthet a számukra.
A behúzásokat ráadásul a hirdetői igények mentén tudják szegmentálni érdeklődési kör, demográfia és sok egyéb szempont szerint. Nagy előnyük más promóciós tevékenységgel szemben, hogy minden teljesítés dokumentálva van, analitikát adnak a behúzásokról. A hirdető pontosan tudhatja, hogy célba ért a termékmintája, vagy a kuponja.
„Az AdPack ötvözi a DM, a promóciós és a PPC kampányok összes előnyét. Tökéletes eszköz, hogy a potenciális vásárlónkat pozitív élmény közben érjük el. Azáltal, hogy a termékmintát célzottan, releváns célcsoportnak juttatjuk el, nagyon magas az elérés konverziója. A Webshippy webshop partnereinek és havi csomagszámának köszönhetően stand-alone AdPack kampányokban is érdemes gondolkodni” – mondta Simon Zsolt, a Webshippy COO-ja.
Az AdPack csomagbehúzási árai a targetálási feltételektől, valamint a havi mennyiségektől függnek. A csomagokba a felnőtt termékeken kívül szinte bármi bekerülhet, de a promóciós anyagok méretét a kampány előtt validálni kell az adott célcsoportnak küldendő csomagok méretével.