A DeepInsightot erősíti Várszegi György

Világlátott reklámossal erősít a DeepInsight, Várszegi György 10 év külföldi karrier után tért vissza Magyarországra. A közel-keleti karrierjét nemrégiben lezáró reklámszakember, aki korábban itthon a Young & Rubican Art Directora valamint az Ogilvy & Mather Head of Art-ja volt, július 1-től a kreatív stratégia partnerként a DeepInsight csapatát erősíti.

 

A szakember nevéhez olyan elismert munkák fűződnek, mint a World Wild Life Foundation számára készített „Save or Don’t Save” kampány. A munka Finalist Certificate-et nyert a a New York Festivalon copywriting kategóriában és Bronz Szívet Társadalmi célú reklám kategóriában a 2006-os Arany Pengén. Ezen kívül bekerült a The Guardian „The best adverts to save the planet” című válogatásába is.

 

A közel-keleti karrierje során különböző vezető pozíciókban több neves ügynökség – BPG-Bates PanGulf, Infinity Marketing Solution, Mixed Media Publishing, BE International – kreatív vezetőjeként dolgozott, többek közt olyan ügyfeleknek készített reklámkampányt, mint a Formula 1 Abu Dhabi, Jumeirah Group, Dubai Mall, Bvlgari, Van Cleef & Apparel, Venini, Barclay Bank, Doha Bank.

 

Vágvölgyi Mihály az ügynökség ügyvezetője elmondta – ”A DeepInsightnál abban hiszünk, hogy a reklám és a PR hagyományos tankönyvi elválasztása már a múlté. Kommunikáció van, tartalom van, sztori van. Mindkét területről kiváló szakembereket tudhatunk a csapatban, az izgalmas kérdés, hogyan tudjuk a legtöbbet kihozni a szinergiákból. Kővári Gábor kollégánknak köszönhetően eddig is erősek voltunk art direkcióban, de Gyuri érkezésével tovább erősödik a DeepInsight vizuális oldala.”

 

Várszegi György hozzátette „Két éve úgy döntöttem, hogy hazaköltözöm, végleg. Itthonról még jobban figyelemmel kísértem a szakmában zajló változásokat, és szinte az első naptól követtem a DeepInsight működését. Már az kezdetektől nagyon szimpatikus volt a hozzáállásuk és az eredeti, friss munkák, amiket láttam tőlük lenyűgöztek. A Deepinsight-tól láttam először olyan munkát amióta itthon vagyok, hogy azt éreztem „ennek jó lehetett a részese lenni” sőt még némi irigységet is éreztem, de kreatívként ezek a dolgok motiválnak.”