- Hirdetés -

Adományokat gyűjt a Tesco

|

- Hirdetés -

A Tesco idén is csatlakozott az Ökumenikus Segélyszervezet szeretet.éhség. adventi adománygyűjtő kampányához. Az áruházlánc vásárlói november 15-től egészen december 24-ig 250 forintos adománykuponok vásárlásával támogathatják a Segélyszervezet munkáját, amik online december 6. és 24. között lesznek elérhetők 250, 500, valamint 1000 forint értékben a Tesco weboldalán.

A karácsony előtti hetekben jellemzően többet költünk, mint máskor, és nemcsak élelmiszerrel, hanem szeretteinknek szánt ajándékokkal is készülünk az év végi ünneplésre. Sok család számára azonban nemcsak a gyerekeknek szánt játékok és finomságok, de egy átlagos vacsora alapanyagainak beszerzése is nehézséget okoz. A Tesco idén már tizenkettedik alkalommal csatlakozik az Ökumenikus Segélyszervezet szeretet.éhség. Országos Adventi Pénzadománygyűjtéséhez, melynek keretében az áruházlánc vásárlói november 15. és december 24. között a rendes és az önkiszolgáló kasszáknál 250 forintos adománykuponok vásárlásával járulhatnak hozzá a szervezet egész éves munkájához. Az adománykuponok eladásából befolyó összeget a Tesco teljes egészében átadja az Ökumenikus Segélyszervezetnek, akik nehéz helyzetben levő családokat és gyermekeket támogatnak belőle. Idén ismét lehet adakozni a jótékony célra online is 250, 500, valamint 1000 forintos kuponok megvásárlásával, amelyek a december 6-tól 24-ig tartó időszakban lesznek elérhetők a Tesco Otthonról weboldalán.

„A Tescónál hisszük, hogy minden apró figyelmesség számít, ezért a közösségek, valamint a nehéz körülmények között élő embertársaink támogatása elsődleges számunkra. A járvány idején a nélkülözőknek még nagyobb szükségük van a segítségre, így természetesen idén is örömmel csatlakoztunk az Ökumenikus Segélyszervezet adománygyűjtő kampányához. Bízom benne, hogy az elmúlt évekhez hasonlóan most is minél több kollégánk és vásárlónk vesz rész a jótékonysági kezdeményezésben, hogy együtt tegyük egy kicsit könnyebbé a rászoruló családok karácsonyát” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco Global-Zrt. kommunikációs vezetője.

Gáncs Kristóf, az Ökumenikus Segélyszervezet kommunikációs igazgatója kifejtette: „Az idén 30 éves Ökumenikus Segélyszervezet az összefogás erejével nyújt segítséget az év 365 napján a rászorulóknak. A Tesco csatlakozása a legnagyobb éves gyűjtésünkhöz az adománykuponokon keresztül évről évre jelentősen kiszélesíti az ünnepi összefogást, és megtöbbszörözi erőnket. Köszönjük!”

Tavaly 36,6 millió forint folyt be a Tescóban advent idején megvásárolható adománykuponok értékesítéséből. Az összegből az Ökumenikus Segélyszervezet egész éven át ételt, otthont és esélyt tudott nyújtani a hátrányos helyzetű családoknak és gyermekeknek, valamint a járványhelyzet miatt bajbajutottaknak. Az áruházlánc, stratégiai partnerként, a szeretet.éhség. kampány mellett többek között a szervezet Felhőtlen gyermekkor kampányát is rendszeresen támogatja.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Izgalmas hajsza a NatGeo új sorozatában

Az amerikai lépfenetámadások 20. évfordulója alkalmából a National Geographic 2021 decemberében műsorára tűzi a biológiai terrorcselekmény és az azt követő izgalmas nyomozás történetét feldolgozó Halálzóna: Antrax című filmsorozatot. A hatrészes széria a Halálzóna című...

Új megoldásokat keresnek a munkavállalók

A dolgozók megéléseiből táplálkozó „nagy felismerés" jelenség következményeként újabb jelentős mozgás indulhat be világszerte a munkaerőpiacokon – mutat rá a Randstad Workmonitor 2021-es második felmérése. A több mint 27,000 dolgozó megkérdezésével 34 piacon, köztük...

Zenélő növényekkel kampányol az E.ON és az ACG

Az ACG Reklámügynökség és az E.ON zenélő mikrooázisokat hozott létre a vállalat klímaváltozás elleni küzdelem fontosságáról szóló kampányának részeként. A különleges installációknak köszönhetően a budapesti Széna- és Szent Gellért téren várakozó utasok nemcsak a...

Erős negyedévet zárt az Allianz

2021-ben az Allianz Csoport a harmadik negyedévben is erős működési teljesítményt mutatott fel az összes üzletágában. Ez azt bizonyítja, hogy az üzleti modellünk jól működik, segítségével ki tudjuk használni a globális gazdasági környezet és...

Eldőlt, viszi a 4iG a DIGI-t

Végleges megállapodást kötött a 4iG Nyrt. a román RCS & RDS csoporttal a médiakonszern magyarországi érdekeltségeinek megvásárlásáról. A tranzakció lezárásával, illetve az elmúlt egy évben az infokommunikációs szektorban végrehajtott akvizícióival a 4iG a legnagyobb...

Alapcsomagban a Viasat History

A Viasat World médiavállalat történelmi csatornája a múlt hiteles, több nézőpontból történő megismertetését tűzte zászlóshajójára. Az idén Promax-díjat is nyert Viasat History óráról órára érkezik olyan dokumentumfilmekkel, amelyek 360 fokban mutatják be múltunkat, így...

Jack Dorsey: What’s next for Twitter’s co-founder?

https://www.bbc.com/news/technology-59471636

Kultúrával kampányol a JOY-napok

JOY-egypercesek Budai Lottival címmel indította el mini-sorozatát a JOY Magazin. December 3-ig, vagyis a JOY-napok karácsonyi kiadásának kezdetéig minden nap megtudhatják az olvasók, hogyan vásároltak a letűnt idők ikonjai és milyen hihetetlen divattrükkjeik voltak....
X-Faktor élő adás nézettség

Nézettség: RTL-es produkció az élen

Az X-Faktor volt az elmúlt hét legnézettebb műsora. Az RTL Klub egy filmmel is egész jó nézőszámot ért el, a TV2-n pedig erősen kezdett a Farm VIP. A korábbi héthez képest az RTL Klub és...

Párizsra figyel a futballvilág

Ma este adják át a labdarúgás egyik legfontosabb és legértékesebb egyéni elismerését, az Aranylabdát. A vörös szőnyeges bevonulást 18:45-től, a díjátadó gálát 20:30-tól a Spíler 1 TV és a szlovén Planet TV közvetíti élőben,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Különleges kisfilmmel kampányol a Pfizer

Verset szavalni sokaknak egyáltalán nem okoz gondot, kivéve, ha van a dologban egy kis csavar. Adott egy vers, és egy igen nehéz feladat: egyetlen levegővel kell végig mondani a strófákat. A Pfizer egy nem...

Izgalmas hajsza a NatGeo új sorozatában

Az amerikai lépfenetámadások 20. évfordulója alkalmából a National Geographic 2021 decemberében műsorára tűzi a biológiai terrorcselekmény és az azt követő izgalmas nyomozás történetét feldolgozó Halálzóna: Antrax című filmsorozatot. A hatrészes széria a Halálzóna című...

Új megoldásokat keresnek a munkavállalók

A dolgozók megéléseiből táplálkozó „nagy felismerés" jelenség következményeként újabb jelentős mozgás indulhat be világszerte a munkaerőpiacokon – mutat rá a Randstad Workmonitor 2021-es második felmérése. A több mint 27,000 dolgozó megkérdezésével 34 piacon, köztük...

Zenélő növényekkel kampányol az E.ON és az ACG

Az ACG Reklámügynökség és az E.ON zenélő mikrooázisokat hozott létre a vállalat klímaváltozás elleni küzdelem fontosságáról szóló kampányának részeként. A különleges installációknak köszönhetően a budapesti Széna- és Szent Gellért téren várakozó utasok nemcsak a...

Erős negyedévet zárt az Allianz

2021-ben az Allianz Csoport a harmadik negyedévben is erős működési teljesítményt mutatott fel az összes üzletágában. Ez azt bizonyítja, hogy az üzleti modellünk jól működik, segítségével ki tudjuk használni a globális gazdasági környezet és...
- Hirdetés -

CMO

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA