- Hirdetés -

Aktivista márkát építünk, amivel értéket teremtünk

|

- Hirdetés -

Barna Péter, a Magyar Telekom szegmenskommunikációs vezetője, a Signature 40 első helyezettje számára a listára való felkerülés azt jelenti, hogy jó úton jár, jó emberek veszik körül. Kérdeztük a Telekom Kraftról, valamint mesélt projektjeik fontos pillanatairól is.

- Mire vagy a legbüszkébb a karriered során elért eredmények közül?

- Nagyon büszke vagyok arra, hogy vezethetek egy csapatot, amelynek a tagjai példátlan elszántsággal és motivációval tesznek a közös ügyeink sikeréért. Hogy jó a csapatkohézió, a kollégák segítenek egymásnak, közösen gondolkodnak és dolgoznak. Az pedig külön örömmel tölt el, hogy lehet szerepem a csapattagok egyéni fejlődésében. Látni, hogy van egy szép íve a fejlődésüknek. Ha a projektjeinkre gondolok, fontos pillanatok jutnak eszembe, például a debreceni KraftLab közösségi terünk megnyitója: ott álltam a színpadon, telt ház előtt, és arról beszéltem, hogy a KraftLab attól a naptól a fiataloké, ők tölthetik meg élettel – és meg is teszik. Fantasztikus érzés volt. Friss élmény a Strand Fesztivál utolsó napja, amikor a szakadó esőben táncoltunk egy koncerten, felnéztem, és ott állt hatalmas betűkkel: Telekom Kraft. Ez nemcsak egy név volt, hanem a munkánkat is fémjelezte. A fesztivál során pedig sokszor kaptam el, hogy a fiatalok egymás között emlegetik a Telekom Kraft színpadot, és hogy mikor mire érdemes ott menni. Ez nagyon jó visszajelzés volt, olyan, ami bizonyítja, hogy működik, amit csinálunk. Itt visszacsatolok arra, amivel kezdtem a válaszomat: mindez a csapat érdeme.

- Mi volt az eddigi legnagyobb szakmai kihívásod? - Szeretem nagy fába vágni a fejszémet, szeretem a tétet, érezni a felelősséget. Ekkor vagyok igazán elememben. Nagy kihívás volt a Flipen dolgozni, szinte nulláról kidolgozni és felépíteni a Telekom second brandjét. Az eddigi legnagyobb szakmai kihívásom a telekomos vezetői szerepem első néhány hónapja volt. Elképesztő nagyságú és komplexitású feladatok érkeztek meg az életembe. Észnél kellett lennem, és szükség volt proaktivitásra, tisztánlátásra, hogy elkezdjem kialakítani azt a struktúrát, ami azt szolgálta, hogy egyre otthonosabban mozogjak ebben a szerepkörben. Amikor elkezdtek volna beállni a dolgok, a pandémia miatt távmunkába vonultunk, és más típusú kihívások jöttek: egy egyébként is újonnan összeálló csapatot kellett egyben tartani személyes jelenlét nélkül. Visszanézve néha nehéz elhinni, hogyan csináltuk végig, de szuper dolgok jöttek ekkor létre, és leraktuk a stratégiai alapjait annak a missziónak, amiért létrejött a csapat.

 

- Személyes élmény, igény adta a Telekom Kraft ötletét?

- A Telekom Kraft a stratégiai megközelítésnek és annak az ambíciónak az eredménye, hogy aktivista márkát építünk, amivel értéket teremtünk a társadalom számára. A Telekom nemcsak kommunikál vagy reklámot csinál, hanem problémákra, kihívásokra ad válaszokat. Ennek része az, hogy elmélyülünk a kultúránkban és megvizsgáljuk a társadalmi folyamatokat. Így amikor a fiatalok felé nyitunk, bevonjuk őket és feltárjuk a legfőbb kihívásaikat. A kezdetektől ez adta a platform alapját, és ez adja folyamatosan azt is, hogy milyen insightokra reagálnak a különböző projektek. A Kraft tehát nem „csupán” egy ötletből jön, hanem egy stratégia, misszió, folyamatos gondolkodás és munka eredménye egy jól meghatározott cél alapján.

- Milyen projekteket támogattok leginkább a KraftLab és a KraftRoad keretein belül?

- A Kraft platform két erős eleméről van szó, más-más módon, de mindkettő azért van, hogy a fiatalok kockázat nélkül tudjanak kísérletezni úgy, hogy támogatást kapnak céljaik megvalósításához. Ott vagyunk velük, segítünk nekik, együtt hozunk létre valamit. A KraftLab közösségi teret nagyon sok fiatal látogatja Debrecenben, többen itt kezdtek bele a podcast- vagy a videókészítésbe, sokaknak pedig egy bázis, ahová a programjaikat hozhatják. A KraftRoad egy hosszú, mély folyamat, ahol azokat a fiatalokat támogatjuk, akiknek van valamilyen, a digitálishoz kapcsolódó ötlete, és meg szeretnék azt valósítani. Sok elképzelés fordult meg itt az előző három évben, például oktatás, közlekedés, fenntarthatóság témában. Külön öröm számomra az is, hogy ebben a design thinking alapú ötletfejlesztési folyamatban sok telekomos szakértő vesz részt és mentorként támogatja a fiatalok fejlődését.

- Mit jelent neked, hogy a lista élére kerültél?

- Hogy érdemes minél nagyobb célokat kitűzni, és minden nap tenni azért, hogy elérjük őket. Hogy jó úton járok és jó emberek vesznek körül.

Tuza Dorottya

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Hétvégi adománygyűjtő akcióban az Auchan

A hétvégén ismét adományokat gyűjt a Magyar Vöröskereszt az ország összes Auchan áruházában. A múlt hétvégén több mint 9 tonna adomány gyűlt össze az áruházláncban, amit a Magyar Vöröskereszt még az ünnepek előtt eljuttat...

Így lehet biztonságos az online karácsonyi vásárlás

Egy átlagos magyar család több tízezer forintot költ karácsonyi ajándékokra, és ennek az összegnek egy részét ma már internetes áruházakban hagyjuk ott. A megnövekedett ünnepi forgalmat a digitális csalók is megpróbálják kihasználni, de már...

Átalakulóban az ingatlanpiac

Az ingatlanpiac átalakulása a fővárosi kerületek iránti kereslet változásából is kitűnik. Visszaszorult a harmadik helyre a korábbi csúcstartó, Angyalföld és átvette az uralmat a pesti belváros. A Duna House ügyfelei körében végzett felmérés szerint...

Mesés projektben Pokorny Lia

A színésznőnek köszönhetően gyerekmesék tucatjai elevenednek meg szeretetteljes előadásában. Rendkívüli élményben lehet része a mesék kedvelőinek, akiket mostantól nemcsak a történetek színes világa ragadhat magával, hanem Pokorny Lia fantasztikus előadása is. A színésznő - örömmel...

Jótékony akcióban a Sláger FM és a Sláger TV

December 13-án az Ökumenikus Segélyszervezettel karöltve Luca-napi Adománygyűjtést szervez a két csatorna azonos időben, élő adásban. Egymásnak adják majd a kilincset hazánk előadói és a 95.8 Sláger FM, valamint a Sláger TV műsorvezetői a december 13-ai...

Hatalmas problémát okoz az árfolyamingadozás

Árfolyamingadozás, szakemberhiány, költségnövekedés, infláció és anyaghiány – mindezek a tényezők együttesen a kkv-k 53 százaléka szerint jobban sújtják a hazai vállalkozások működését, mint a koronavírus járvány – derül ki a K&H kkv-k körében végzett...

Az exportra gyúrnak a kisüzemi sörfőzdék

Januári leállással, a fejlesztésekre szánt tartalékok mozgósításával készülnek a magyar kisüzemi sörfőzdék a téli hónapokra, miközben, aki teheti, igyekszik bővíteni az exportot, hogy eurós bevételekre tegyen szert. Utóbbihoz komoly segítséget kapott a Kisüzemi Sörfőzdék...

Legendás autócsodák versenyeznek

A BMW Group Classic és a Grand Hotel Villa d’Este a 2023. május 19-21. közötti hétvégén gurítja ismét reflektorfénybe a legendás autócsodákat. A Villa Erba területén ismét megrendezik a Concorso d’Eleganza Villa d’Este tradicionális...

Tovább zöldült Budapest

Idén, a Föld napján nyitotta meg kapuit a Westend használtruha-gyűjtő helyisége, a ReStore, ahol amellett, hogy gyűjtik a feleslegessé vált textíliákat, különféle fenntarthatósággal kapcsolatos aktivitásoknak is helyet adnak. A leadott használt ruhák után hűségpontok...
Várkonyi Balázs TOP25

Lementettem magamnak egy utolsó képet

A pandémia alatt lemenedzselni az Extreme Digital és az eMAG fúzióját, majd egy gazdasági válsághelyzethez igazítani a lehetőségeinket alaposan próbára tette a vezetői képességeimet – mondta el Várkonyi Balázs. Az eMAG Magyarország igazgatótanácsának elnöke...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Már novemberben is megdobta a VB a sportoldalak látogatottságát

Bár a katari foci VB csak november 20-án rajtolt el, a hazai sportoldalak múlt havi látogatottsági számain már éreztette hatását – derül ki a DKT novemberre vonatkozó elemzéséből. A napi átlagos egyedi látogatószám alapján...

Hétvégi adománygyűjtő akcióban az Auchan

A hétvégén ismét adományokat gyűjt a Magyar Vöröskereszt az ország összes Auchan áruházában. A múlt hétvégén több mint 9 tonna adomány gyűlt össze az áruházláncban, amit a Magyar Vöröskereszt még az ünnepek előtt eljuttat...

Így lehet biztonságos az online karácsonyi vásárlás

Egy átlagos magyar család több tízezer forintot költ karácsonyi ajándékokra, és ennek az összegnek egy részét ma már internetes áruházakban hagyjuk ott. A megnövekedett ünnepi forgalmat a digitális csalók is megpróbálják kihasználni, de már...

Átalakulóban az ingatlanpiac

Az ingatlanpiac átalakulása a fővárosi kerületek iránti kereslet változásából is kitűnik. Visszaszorult a harmadik helyre a korábbi csúcstartó, Angyalföld és átvette az uralmat a pesti belváros. A Duna House ügyfelei körében végzett felmérés szerint...

Mesés projektben Pokorny Lia

A színésznőnek köszönhetően gyerekmesék tucatjai elevenednek meg szeretetteljes előadásában. Rendkívüli élményben lehet része a mesék kedvelőinek, akiket mostantól nemcsak a történetek színes világa ragadhat magával, hanem Pokorny Lia fantasztikus előadása is. A színésznő - örömmel...
- Hirdetés -

Don't Miss

Várkonyi Balázs TOP25

Lementettem magamnak egy utolsó képet

A pandémia alatt lemenedzselni az Extreme Digital és az eMAG fúzióját, majd egy gazdasági válsághelyzethez igazítani a lehetőségeinket alaposan próbára tette a vezetői képességeimet – mondta el Várkonyi Balázs. Az eMAG Magyarország igazgatótanácsának elnöke...

Különleges időszakban járunk

A médiaipar különleges időszakában járunk, amelyben a válság az új normális – mutatott rá Pető Péter. A 24.hu főszerkesztője elmondta azt is, hogy a tematikus prémiumterméküknél továbbra is erősen hisznek a fizetőfalban. Fotó credit: Ivándi-Szabó...

Kiszámíthatóbb működés

Jelenleg is új műsorokon dolgozik a Partizán csapata, amitől jövőre letisztultabb és kiszámíthatóbb működést várnak – mondta el Gulyás Márton. A Partizán alapító-főszerkesztője elárulta azt is, hogy zajlik a gasztroműsoruk forgatása, amit jövő év...

A technológiai modernizáció elengedhetetlen

Magyarország jövőbeni sikerei nagyon nagy mértékben a digitális gazdaság pályára állításán, a modernizáció felgyorsításán múlnak – hangsúlyozta Vinnai Balázs. Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért elnöke beszélt arról is, hogyan hatott a cégek...

Előre aláírtam volna

Nem csak az újságnak kell felkészülnie mindenre, a Telex üzleti modelljét is a gazdasági helyzethez kell alakítani – mondta el Dull Szabolcs. A lap főszerkesztője beszélt arról is, hogy milyen kihívásokat tartogatott a szerkesztőség...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Tovább zöldült Budapest

Idén, a Föld napján nyitotta meg kapuit a Westend használtruha-gyűjtő helyisége, a ReStore, ahol amellett, hogy gyűjtik a feleslegessé vált textíliákat, különféle fenntarthatósággal kapcsolatos aktivitásoknak is helyet adnak. A leadott használt ruhák után hűségpontok...

Magyar techcég famentő megoldásait díjazták Szingapúrban

Szingapúr környezetvédelmi és fenntarthatósági miniszterétől vett át rangos környezetvédelmi elismerést a magyar hátterű greehill vezetése a városi növényzet digitális eszközökkel történő tervezésében használt úttörő megoldásaiért. A magyar gyökerű, az intelligens városi megoldások globális piacán...

Zöldebbek lehetnek a médiakampányok

A szén-dioxid-kibocsátás csökkentése a gyártási láncolatban és az értékláncban is nagy figyelmet kap már, de a médiakampányok tervezésekor még kisebb szerepet szánnak ennek a szempontnak a médiaipar és a megrendelői oldal szereplői. Pedig Magyarországon...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....