- Hirdetés -

Amerikában terjeszkedik az egyik legelismertebb magyar sporttech startup

|

Bejelentette együttműködését a szurkolói képküldő alkalmazást fejlesztő magyar Seyu Solutions és a Blue United Corporation. A partnerség célja, hogy az európai piacon egyre jelentősebb szerepet betöltő sporttech megoldás Észak-Amerikában és Ázsiában is meghatározó piaci jelenlétet alakítson ki. Az együttműködés keretén belül immár a Seyu New York-i irodája is megnyitotta kapuit.

A ‘Seyu – Együtt a győzelemért!’ egy olyan technológiai megoldás a sportrajongók számára, amely lehetőséget ad a kedvenc csapat vagy játékos motiválására a világ bármely pontjáról. A cég a partnerek már meglévő IT-infrastruktúráját használja annak érdekében, hogy a rajongók szerte a világon, egy moderált csatornán keresztül képeket posztolhassanak a stadionok LED felületeire és egyéb kivetítőire a mérkőzés ideje alatt, majd azokat azonnal megoszthassák a közösségi médiában brandingelt keretekkel. A több mint 250 eseményen bizonyított szolgáltatás Magyarországon jelenleg többek között a magyar labdarúgó válogatott, a MOL Fehérvár FC, az Újpest FC, az MTK Budapest, a DVSC SCHAEFFLER, a DEAC és a Telekom Veszprém mérkőzésein érhető el. Nemzetközi szinten a Basketball Löwen, az FK Zeljeznicar, a PAOK FC és a CD Leganés tartozik jelenleg a Seyu partnerei közé, de már több LaLiga csapatot és magát a spanyol labdarúgó válogatottat is biztathatták a szurkolók a magyar fejlesztéssel. Mellettük olyan jelentős európai szövetségek is bizalmat szavaztak már a megoldásnak, mint az UEFA vagy a FIBA.

A pandémia által nyomasztott globális sportpiacon kulcsfontosságú az innováció

„Fő célunk, hogy emberek milliónak csempésszünk egy kis boldogságot az életébe azzal, hogy kedvenc csapata mérkőzésén vagy kedvenc sportolója versenyén ő maga is megjelenhessen egy fotó és egy buzdító üzenet formájában. A Blue United ügynökséggel kötött megállapodás a következő fontos mérföldkő a cégünk életében, és az ázsiai és észak-amerikai terjeszkedésünket gyorsítja fel. Izgatottan várjuk a közös együttműködésünket legújabb partnerünkkel” – mondta Vecsernyés Tamás, a Seyu Solutions ügyvezetője. “A nemzetközi piaci nyitás mellett fontos változás az is, hogy MySeyu néven hamarosan elérhetővé tesszük a piacon a sportszerető emberek számára egy olyan verzióját a szolgáltatásunknak, amely a szurkolói képek megjelenítésének lehetőségét bejuttatja az utánpótlás és szabadidő sportrendezvényekre is.”

A gyorsan növekvő vállalkozást a sport piaci szereplői is elismerték az elmúlt néhány hónapban. Beválasztották többek között a világ legjobb 16 sporttech fókuszú startupja közé a World Football Summit konferencián, és első helyezést ért el a Hiventures Get in the Ring versenyében 2020-ban. Ugyanebben az évben az Európai Sportszponzorációs Szövetség (ESA) londoni eseményén is a Top3 legjobb megoldásként szerepelt a szurkolói aktivizáció kategóriájában. Mindemellett az Euroliga szurkolói élménytechnológiákat listázó FanXP Innovation Challenge versenyében is bekerültek a döntőbe.

„A sport és esport piacán érdekelt klubok, szervezetek folyamatosan keresik az innovatív megoldásokat a globális célközönségük elérésére és aktivizálására, amelyen keresztül több bevételt tehetnek szert” – mondta Javier Sanz, a Blue United Üzleti és Jogi kapcsolatokért felelős alelnöke. „Hiszünk abban, hogy a Seyu technológiája és a mi piaci tapasztalatunk együttesen olyan értéket képvisel az amerikai és az ázsiai partnerjelöltek részére, amivel gyorsan és hatékonyan kézzelfogható eredményt érhetnek el ezen a téren.”

„Most hogy a szurkolók visszatérnek a stadionokba és újra átélhetik a helyszíni meccs nézés örömét, az új technológiák, mint a Seyu, kiemelkedői meccsnapi élményt nyújtanak minden rajongó számára a helyszíneken és otthonaikban egyaránt.” – mondta Takehiko Nakamura, a Blue United elnök-vezérigazgatója. Hozzátette: „Ez az alkalmazás egy egyszerű ötletből indult el, de a mögötte rejlő rendszer számos egyéb üzleti értéket tartogat a partnerei részére, ami az észak-amerikai és az ázsiai piacon is releváns. A feladatunk, hogy segítsük a partnerségek kialakítását és növeljük a sportcsapatok bevételszerző képességét – a Seyu megoldása teljesen alkalmas arra, hogy sikerre vigyük ezen a két kulcsfontosságú piacon.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...