- Hirdetés -

Amikor ránk szakadt az ég

|

Sopronban teszteltük és úgy látjuk, imázs szempontból nagyon megérte kint lenni a Volton – nyilatkozta lapunknak Herr Monika, a Deichmann marketing vezetője. A szakember beszél arról is, mi történt, amikor rájuk szakadt az ég, hogy szelfiztek Ellie Gouldinggal és hogy ő kikkel szeret bulizni. Nyári összeállitásunkban ezúttal a nagy fesztiválok szponzorait kérdezzük.

 

– Csizmát árulni a Volton önmagában fél siker. Szinte minden évben esik az eső egy-két nap a soproni fesztiválon. Jól ment a bolt?

 

– Sokaknak meglepő volt először, hogy kint vagyunk, de valójában a fesztiválon a legfontosabb a megfelelő fesztiválcipő.

 

– Mennyi csizmát adtatok el, mi fogyott még?

 

– Amikor ránk szakadt az ég, ami Sopronban minden VOLT alatt legalább kétszer megtörténik, özönlöttek be az emberek. Volt olyan este, amikor 30 perc alatt eladtunk 100 pár csizmát.

 

– Most voltatok először kint zenei fesztiválon. Mi vitt bele benneteket a bulibizniszbe? Azt tudom rólad, hogy szereted a partikat, de gondolom nem ez volt a fő motiváló erő.

 

– Az első ötlet akkor jött, amikor a VOLT megosztotta, hogy Ellie fellép Sopronban. Abban a pillanatban beindult a kreatív fogaskerék. És addig tekertem, amíg a végén lett egy pop-up store-unk a VOLT-on. És ha már az omnichannelben mi vagyunk az egyik úttörő kereskedelmi divatcég, akkor mi más tehetné az I-re a pontot, mint egy fesztiválos üzlet.

 

– Az idei reklámarcotok Ellie Goulding itt volt a Volton. Sőt, ellátogatott a Pop up store-ba is. Nem tűnik rossz imázsnövelésnek. Milyen eredménnyel tolta a private bulit?

 

– A koncertje előtt ugrott be hozzánk, vagyis fel a teraszunkra, ahol találkozhatott vele az 5 nemzetközi nyertes, a Meet&Greet játék a nemzetközi kampány része volt, és meggyőztem a német menedzsmentet, hogy itt Sopronban szelfizzen és koktélozzon vele az 5 szerencsés, köztük egy magyar nyertessel.

 

– De áruld már el, hogyan vitték el az üzletig? Helikopterrel?:)

 

– Egy lesötétített kisbusz hozta át a nagyszínpad backstage-éből „néhány” security kíséretében.

 

– Hogy látod egy héttel az esemény után, megérte felépíteni a fesztivál áruházat, gondolom nem egy forintba került?

 

– Imázs szempontból nagyon megérte a befektetés, és remélem jövőre találkozunk újra. De még nem szeretnék elárulni semmit.

 

– Az idén a Volt mellett úgy tudom nem lesztek ott a többi fesztiválon. Mi a terv? jövőre folytatjátok, vagy?

 

– Sopronban teszteltük, mivel nem terveztük előre és egy spontán ötletből nőtte ki magát a projekt, a jövőre nézve a tapasztalatokat összegezve döntünk majd.

 

– Milyen lesz az idei évetek? Mire fókuszáltok a legjobban az év hátralévő részében?

 

– Az omnichannel továbbfejlesztése a legfontosabb. Ezzel kapcsolatos szolgáltatásokat tervezünk még bevezetni a meglévők – mint ship2home vagy click&collect – mellé. Az online erősíti az offline-t és fordítva, mind a boltok, mind a kampányok tekintetében. És persze ősszel is lesz Ellie Goulding kollekció.

 

– Mennyire erős márka ma a Deichmann Magyarországon? Érdemes még üzletet nyitni?

 

– 2006 óta vagyunk piacvezetők és ezt a pozíciót szertnénk minél tovább megtartani. Folyamatos az innováció és szem előtt tartjuk, hogy a cipődivatban mi legyünk az elsők, mind eladásokban, mind kreativitásban. Lehet ez túl csöpögősen hangzik, de nagyon büszke vagyok magunkra.

 

– Mennyire fontos az e-kereskedelem számotokra? Úgy tűnik senki nem akar lemaradni a netes bizniszről. Ti hogy látjátok?

 

– A német anyavállaltunk volt az első cipőkereskedő, 2000-ben Európában, aki online is elkezdett értékesíteni. Ennyire fontos. Az offline üzletekkel együtt pedig az omnichannel tökéletesítése a cél egész Európában.

 

Fesztivál: Sziget

Zenekar: U2 koncert Dublin, július 22.

Party: Balatoni bulik barátokkal

Ital: zöld bodzaízű jégkása vodkával

Strand vagy tengerpart: Alicante szeptemberben, addig csak a Balaton

Nyári olvasmány: bármi, ami német vagy angol nyelvű és szórakoztató

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...