- Hirdetés -

Kategória: Archív

- Hirdetés -

Ennyit költünk Halloweenra

A családok többsége nagyjából 2000 forintot költ Halloweenra, és otthon pihennek az őszi szünetben – derül ki a Formatex felméréséből. Néhány apró csúccsal kezdődik...

Megvannak a legjobb munkahelyek

A 15 díjazott cég a gyógyszeripar és a kereskedelem mellett az IT, a termelés és a pénzügyi szolgáltatás területén működik. Az Aon Hewitt felmérésén...

A tanulásban is hódít az okostelefon

Bár a tengerentúlon az iskolák digitális felszereltsége lényegesen jobb, mint a világ nagyobb részén, egy átfogó amerikai kutatás szerint a diákok 56 százaléka otthon...

Hárommilliárd forintból kutathatják az önvezető autókat

A zalaegerszegi tesztpályához kapcsolódó autonóm járműrendszerek kutatására, valamint a kutatói utánpótlás fejlesztésére 3,2 milliárd forint uniós támogatást nyert el a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi...

Forradalmi változások előtt az európai gazdaság

Forradalmasíthatja a gazdaságot és a társadalmat a gigabites hálózatok alkotta GigaVilág a következő években, ehhez azonban ösztönözni kell a beruházásokat, hogy a hálózatok alkalmassá...

Érdekes kutatás a családi vállalkozásokról

Bár a családi vállalkozások fontosságáról mind gazdasági, mind politikai színtéren sok szó esik, valójában kevés megbízható információval rendelkezünk erről a vállalkozási körről. Eddig azt...

Helyi tartalmakra vágynak a rádióhallgatók

Tovább nőtt a helyi tartalmakat kínáló regionális adók hallgatottsága szeptemberben: a Rádió88 napi hallgatói elérése már 55 százalék feletti, de ötven százalékot meghaladó vagy...

Különleges programokra is számíthatunk az Országos Marketing Konferencián

Izgalmas páros előadásokra, több díjátadóra és az idei év legsikeresebb reklámjainak bemutatójára számíthatnak az idei Országos Marketing Konferencia résztvevői – mondta el az mmonline.hu-nak...

Kiderült: ettől félnek a magyarok

Mit félt a legjobban a hazai lakosság, és mivel veszélyezteti leginkább mások életét az utakon? A Generali kutatása többek közt ezekre a kérdésekre kereste...

Iskolakezdés: nem csak a szülők fizetnek

A vásárlások száma főképp a laptopok, asztali számítógépek és nyomtatók esetében ugrik meg jelentősen az iskolakezdés idején. A vásárlók csaknem harmada műszaki termékek vásárlásával...

Ikonikus sorozathelyszínek, ahová mindig is vágytunk

Twin Peaks, Dallas, Beverly Hills 90210, Szex és New York..., csupán néhány sorozat a végtelen sorból, amely nevét egy fiktív vagy valós helyszínnek köszönheti....

Három hét és jönnek a marketing nagyágyúi

Három hét múlva kezdődik a hazai marketingszakma legnagyobb rendezvénye, az Országos Marketing Konferencia, amelynek keretében idén is megrendezik a Marketing Masters-t. Az érdeklődők egyedi...

Dupláztak az X-Faktor sztárjai

Ricco és Claudia gyűjtötte a legtöbb új követőt a Facebookon az X-Faktor második hetében, de Serena Rigacci megőrizte első helyét. A verseny többi szereplője...

Kiderült: így állunk a cipővásárlással

Átlagosan 2,3 cipőt vásároltak a magyarok az elmúlt hat hónapban, ez a szám módosul a háztartásban nevelt gyermekek számától függően. A nők szívesen betérnek...

Ez is fontos egy étteremben

Újra fontos szerep jut a kávénak is – derül ki a Nespresso kutatásából. Komoly összefüggés tapasztalható egy étterem megítélése és az ott felszolgált kávé...

Szinte mindenhol gond a munkaerőhiány

Majdnem minden szakterületre elért a munkaerőhiány a Profession.hu felmérése szerint. Az állásközvetítő portálon 2017 harmadik negyedévében meghirdetett 35 ezer állás új rekordot jelent.  Éves összehasonlításban...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA