- Hirdetés -

Angyalbefektetést kapott a Redmenta

|

- Hirdetés -

A hagyományos oktatási modell csak lohol a 21. század elvárásai után. A lexikális tudás folyamatosan veszít értékéből, míg a magasabb kognitív és a digitális készségek elengedhetetlenné válnak a ma és a jövő munkahelyein. Talán ezért van, hogy a diákok nem találják a kapcsolatot a tanultak és a saját jövőjük között.

Erre a problémakörre dolgozott ki egy megoldást a Redmenta nevű magyar fejlesztésű oktatástechnológiai alkalmazás csapata, és kaptak egy 140 000 eurós befektetést angyalbefektetőktől.

A befektetéssel a csapat felskálázza a hazai értékesítést, és megkezdi a nemzetközi piacra lépést is.

“Jó alap számunkra, hogy már most 250 000 havi aktív felhasználó használja a rendszerünket, és nem csak a közoktatásban népszerű, de a kisvállalkozásoktól az ország legnagyobb munkáltatóin át az államigazgatásig sok helyen támogatja a dolgozók képzését. A felhasználóink főleg Magyarországról jönnek, de eddig organikusan növekedtünk a szomszédos országokon túl Németországban, Franciaországban, és még sok helyen Dél-Amerikától Ázsiáig. Ezt a növekedést szeretnénk felgyorsítani a befektetéssel” - mesélte Visy Zoltán, a Redmenta Edutech Kft. társalapítója és ügyvezetője.

A tőkebefektetésben vezető befektető Csillag Péter, aki nemrég adta el saját cégét, a Starschema-t, és vált a Magyar Üzleti Angyal Egyesület (HunBAN) elnökévé. Mellé még Fülöp András, a Deloitte tanácsadó cég tavaly leköszönt magyarországi vezérigazgatója, Szakacsits Szabolcs a Tuxera alapítója és CTO-ja, Wohlmuth Máté, a Coding Sans vezérigazgatója, valamint Gyurácz Németh Iván, az Absolvo Consulting partnere csatlakoztak be.

“Ez az első oktatástechnológiai befektetésem, és örülök, hogy mindjárt egy ilyen erős piaci jelenléttel rendelkező, sok felhasználó által validált termékbe, egy ilyen erős csapatba fektethetek. Bízunk benne, hogy a HunBAN tagok által biztosított tőkét és támogatást, mentorációt hatékonyan használják föl, jelentős piaci sikereket érnek el mind itthon, mind külföldön” - mondta Csillag Péter.

“A befektetés érdekessége, hogy idehaza először használtunk egy nemzetközi piacon már bevált befektetési platformot, amivel a szindikáltbefektetések (amikor több befektető fektet be egyszerre ugyanabba a cégbe) válnak jelentősen gyorsabbá, olcsóbbá, egyszerűbbé” - tette hozzá Mérő Bálint, a Redmenta Edutech Kft társalapítója és CTO-ja.

A nemzetközi Edtech piac

Az edtech piac számára pedig elképesztő növekedést jósolnak az elemzők a következő években: 2022-2026 között várhatóan 18%-os, azaz 133.05 milliárd dolláros növekedést fog produkálni globálisan.

Honnan hová?

A Redmenta online feladatlap készítő alkalmazást két középiskolás, egy pályáját elhagyó pedagógus és egy kommunikációs szakember indította útjára még 2013-ban. A pedagógusok eleinte főleg számonkérésre, gyakorlásra használták a Redmentát. A Covid lezárásokkal egyidőben pedig sokkal nagyobb figyelem fordult a digitális oktatási eszközökre Magyarországon is. Ez a lendület juttatta el a csapatot oda, hogy új fejlesztésekkel egyedi, magasabb kognitív készségfejlesztő megoldásokat hozzon létre a hazai oktatás számára. “A jövő kihívásaira csak úgy tudjuk felkészíteni a mai fiatalokat, ha megtanítjuk őket problémát megoldani, analitikusan gondolkodni, stratégiát választani, fejlesztjük a kreativitásukat és a kommunikációs készségüket. A Redmentás feladatlapok nagyon jó lehetőséget adnak arra, hogy mindezt úgy tudják megtenni a pedagógusok, hogy közben nem kell eltérniük az elvárt tananyagtól. A feladatlapok kiértékelése során nagy figyelmet szentelünk a coaching szemléletű visszajelzésre, hiszen így lehet a legjobban fejleszteni a tanulót” - mondta Visy. A projekt sikerességét mutatja, hogy tavaly a Vodafone Digitális Díj első helyét is megszerezték.

A befektetéssel közel egy időben váltak elérhetővé a Redmenta professzionális intézményi és vállalati környezet igényeit kiszolgáló bővítései, amivel már egy bizonyított rendszer állhat újabb partnerek szolgálatába.

Az alkalmazás jól használható bármilyen felnőttképzéshez, vállalati belső oktatáshoz, tűz-, és munkavédelmi oktatástól a kontakt centerek munkatársainak betanításáig, vagy a kollégák naprakész tudásának megtartásáig.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jó ügyért kampányol a Tesco és Nestlé

Szeptember 29. és október 12. között újfent közös kampányt hirdet a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkájának támogatására, melynek keretében a Nestlé a hazai Tesco hipermarketekben vásárolt, meghatározott termékek értékének egy...

Újabb funkcióval bővült a Huawei okosórája

A HUAWEI WATCH GT 3 Pro EKG alkalmazása megkapta az Európai Unió CE tanúsítványát, amely jelzi, hogy az applikáció megfelel a vonatkozó uniós szintű biztonsági, egészségügyi és környezetvédelmi előírásoknak. Mostantól a WATCH GT 3...

Saját szódát tervezett Budának a Hello Agency

A Fény Utcai Piac már nem csak friss árukínálatával csábítja a vevőket, de a II. Kerülettel összefogva Szódapalackozó Üzemet is létesített. A Buda Szóda arculatot a Hello Agency készítette. Az új terméket a Fény Utcai...

Nem spórolnak a divatcikkeken a magyarok

A magyarok túlnyomó többsége az elmúlt hónapokban növekedést tapasztalt a ruházati cikkek és cipők kiskereskedelmi árában, de egyelőre csak a fogyasztók harmada tervez emiatt jelentősebb kiadáscsökkentést – derül ki a Glami kutatásából.A GLAMI Fashion...

Így lehet sikeres a digitális átállás

Az ipari vállalkozások 94 százaléka szerint a digitális átalakulás nagy hatással lesz a működésükre a következő 2-3 évben, ugyanakkor 55 százalékuk még mindig csak részben felkészült a hatékony digitalizációra – derül ki a Schneider...

Egyre népszerűbb a telekocsizás

Noha december 31-ig még biztosan hatósági árakon tankolhatunk, a globális infláció miatt sokan már most az autós közlekedés költséghatékonyabb alternatíváit keresik. A közúti közlekedés résztvevőinek egyre több anyagi próbatétellel kell szembenézniük, így autósként és...

Újabb GLAMOUR Bookazine érkezik

A szerkesztőség hitvallása szerint olyan „időtálló” kiadványt készítettek ismét, amit a kávézóasztalra majd a könyvespolcra szánnak. A címlapot – melyen Pataki Ági filmproducer és green_of_daisy, azaz Bukovicsné Békefi Daisy go green nagykövet szerepelnek –...

A Stevie Awards for Women döntőjében Samu Tímea

A The Stevie Awards for Women in Business díjon shortlistes lett a Samu Tímea, a JCDecaux Hungary Zrt. vezérigazgatója által vezetett és megvalósított „keresdagalambot” projekt, a Communication&Marketing (developed for/by women) kategóriában. A The Stevie...

Tovább erősít játék-fronton a Netflix

Új videojáték-stúdiót hoz létre a Netflix, ez már a negyedik műhely lesz, ahol a streaming-óriás számára készítenek majd játékokat. A cég egyelőre nagyon kezdőnek számít a játékpiacon, a múlt hónapban napi szinten csak 1,6...

Jövőre sem lesz könnyebb az életünk

Recesszió, gyorsuló infláció, vészesen romló külső egyensúly - a GKI Gazdaságkutató Zrt. előrejelzése 2022-re és 2023-ra.A GKI jelenlegi előrejelzése a szokásosnál is nagyobb bizonytalanság közepette készült, ráadásul a tendenciák megértését nehezíti a gazdasági folyamatok...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ösztöndíjprogramot indít a Central Médiacsoport

Central Digitális Akadémia néven egy képzéssel egybekötött gyakornoki programot indít a Central Médiacsoport. A kiadóvállalat számára a hiteles és független tájékoztatás mellett nagyon fontos az utánpótlásnevelés, a fiatalok képzése és a tudásmegosztás is. A...

Jó ügyért kampányol a Tesco és Nestlé

Szeptember 29. és október 12. között újfent közös kampányt hirdet a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkájának támogatására, melynek keretében a Nestlé a hazai Tesco hipermarketekben vásárolt, meghatározott termékek értékének egy...

Újabb funkcióval bővült a Huawei okosórája

A HUAWEI WATCH GT 3 Pro EKG alkalmazása megkapta az Európai Unió CE tanúsítványát, amely jelzi, hogy az applikáció megfelel a vonatkozó uniós szintű biztonsági, egészségügyi és környezetvédelmi előírásoknak. Mostantól a WATCH GT 3...

Saját szódát tervezett Budának a Hello Agency

A Fény Utcai Piac már nem csak friss árukínálatával csábítja a vevőket, de a II. Kerülettel összefogva Szódapalackozó Üzemet is létesített. A Buda Szóda arculatot a Hello Agency készítette. Az új terméket a Fény Utcai...

Nem spórolnak a divatcikkeken a magyarok

A magyarok túlnyomó többsége az elmúlt hónapokban növekedést tapasztalt a ruházati cikkek és cipők kiskereskedelmi árában, de egyelőre csak a fogyasztók harmada tervez emiatt jelentősebb kiadáscsökkentést – derül ki a Glami kutatásából.A GLAMI Fashion...
- Hirdetés -

Don't Miss

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...

Bátornak, belemenősnek és nyitottnak kell lennünk

Melyek a legforróbb témák a marketingszakmában, mire kellene nagyobb figyelmet fordítaniuk a területtel foglalkozóknak – többek között erről beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Horváth Tibor (HT), a Salesforce felhőmarketingért felelős vezetője és Siegler Bálint...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Busásan megtérül a fenntartható terméktervezés

Bár még csak a vállalatok 22 százaléka tette a terméktervezési stratégiája kulcsfontosságú elemévé a fenntarthatóságot, annak beemelése egyre sürgetőbbé válik nemcsak a környezettudatosság, de annak egyéb hosszútávú pozitív hatásai miatt is.A szervezeteknek be kell...

Tudatosságra tanítanak Ördög Nóráék

Tapasztalatok, személyes történetek, sikerek és kudarcok – Ördög Nóra előtt megnyíltak a PlanAll Day – A Tudatosság Napja előadói. A Corinthia Hotel Budapestben november 11-én tartandó egész napos rendezvényen Almási Kitti, Csufor Lilla, Gangel...

Élelmiszervásárlásnál nem nézzük a fenntarthatóságot

Ár, íz, egészségesség – egy friss hazai kutatás szerint ezek a legfontosabb szempontok, amelyek meghatározzák a hazai fogyasztók élelmiszervásárlásait, miközben sem a hazai eredet, sem pedig a fenntarthatóság nem számít lényegesnek. Ez utóbbi azért...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....