- Hirdetés -

Összefogott a Decathlon és az Igazgyöngy

|

- Hirdetés -

A Decathlon legújabb terméke a cégtől megszokott praktikum és dizájn mellett egy nemesebb célt is szolgál. Az Igazgyöngy Alapítvány társadalmi vállalkozásával a SZUNO-val együttműködve tornazsákok értékesítésével szeretnének segíteni a munkahely-teremtésben és ezáltal élhetőbb jövőt biztosítani az Igazgyöngy Alapítvány társadalmi vállalkozásában dolgozók és családjaik számára. A cég minden eladott hátizsák után csupán 1 forint nyereséget realizál, a fennmaradó összeg egészét pedig a kezdeményezés támogatására fordítja.

Told egy 350 fős zsákfalu a román határ közelében, ahol a lakosok a generációs mélyszegénység problémájával küzdenek. A közmunka mellett nincs egyéb munkalehetőség, ezért alapított itt társadalmi vállalkozást az Igazgyöngy Alapítvány 2012-ben. Az alapítvány műhelyében készülő termékek a SZUNO márkanevet kapták. Ez a romani szó magyar nyelven álmot jelent. A vállalkozás célja, hogy esélyt és továbblépési lehetőséget biztosítson a falu lakosai számára.

„A társadalmi vállalkozás egy olyan üzleti tevékenység, amely valamilyen társadalmi problémára igyekszik megoldást találni, kreatív módon” – magyarázza Marosváry Dorottya, a SZUNO kommunikációs vezetője. – „A SZUNO-nál egyedi, kézműves termékeket készítünk, melyeket az Igazgyöngy Alapfokú Művészetoktatási Intézmény diákjainak rajzai díszítenek. A termékek értékesítéséből befolyt teljes összeget munkahelyteremtésre fordítjuk.”

Tavaly ősszel indult a közös munka, mely során a Decathlon egy olyan tornazsák kidolgozásával bízta meg az alapítványt, amely szorosan kapcsolódik a cég termékportfóliójához és sportolást segítő technikai tulajdonsággal is bír.

„Az alapítvánnyal tavaly közös sportnapot szerveztünk Toldon. Ekkor ismertem meg személyesen is az Igazgyöngy csapat itt végzett munkájának eredményeit és ez adta az ötletet a még szorosabb partnerséghez. A tervemet a kezdetektől fogva támogatták munkatársaim, az együttműködés sikeressége nekik is köszönhető” – fogalmazott Gulyás Marianna, a projekt vezetője a Decathlonnál.

Ahogy korábban, a sportszerkereskedő most is bevonta saját vásárlóit a döntésbe és a táskákon található mintákat a vásárlók szavazták meg a cég social media felületein, így összesen 4 féle mintával kerülnek forgalomba a tornazsákok. A termékek kézzel készülnek, tehát limitált a készletutánpótlásuk, ezért egyelőre csak 4 Decathlon üzletben lesznek elérhetőek: Budaörsön, Budapesten a Nyugati téren, illetve Győrben és Debrecenben.

A cég minden eladott hátizsákkal az alapítványt, így a munkahelyteremtést támogatja.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új rekordot állított fel a Yettel

2024. március 26-án több százan doboltak egyszerre Magyarország különböző pontjain, hogy hazai ütősrekordot állítsanak fel. A kísérlet apropóját az adta, hogy 30 éve indította el a Yettel – akkor még Pannon GSM néven –...

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...
- Hirdetés -