- Hirdetés -

Aranyláz a Discovery-n

|

- Hirdetés -

Az Aranyláz Alaszkában sorozat új évada döbbenetes fordulatokkal és eddig soha nem látott mennyiségű arannyal, izgalommal tér vissza január 12-én a Discovery Channel műsorára.

 

Az aranybányászat rizikós vállalkozás, akár egyetlen rossz mozdulat is dollármilliókba kerülhet, éppen ezért még izgalmasabb, hogy az Aranyláz Alaszkában szereplői ezúttal soha nem látott kockázatot vállalnak és egy újabb téli olvadás után veszélyes vizekre eveznek Klondike-ban. Persze nem minden hazárdjáték végződik óriási nyereséggel. Az Aranyláz Alaszkában sorozat új évada döbbenetes fordulatokkal és eddig soha nem látott mennyiségű arannyal, izgalommal tér vissza január 12-én a Discovery Channel műsorára. A premier apropójából utánajártunk annak, hogy érdemes-e főhőseinket követve aranybányászatra adni a fejünket Magyarországon? Olvasd el Dr. Földessy Jánossal, a Miskolci Egyetem tanárával, Ásványtani-Földtani Intézetének igazgatójával készített beszélgetésünket, hogy megtudd, mennyi aranyat találhatsz a kertedben!

 

A hetedik évadban a csapat mindent kockára tesz, amikor ismét észak felé veszik az irányt. Útjukat Yukon zord vidékére heves indulatok kísérik és hihetetlen mértékű versengés alakul ki a csapatok között az aranyért folytatott küzdelemben, hiszen mindenki többet akar. Az új kihívásokkal, új berendezésekkel valamint a hatalmi viszonyok átrendeződésével érkező éved lebilincselő pillanatokkal kecsegtet a rajongóknak és az Aranyláz őrületbe bekapcsolódó új nézőknek egyaránt.

 

A 21 éves bányász, Parker Schnabel például rekorddöntő szezon után tér vissza. Szomorú kezdés ez számára, miután elveszítette szeretett nagyapját és mentorát, John Schnabelt. Parker vezetői képességeit mindennél jobban próbára teszi az, ahogyan az életében bekövetezett változásokat próbálja kezelni és irányítani. Ebben az évben élete legnagyobb beruházását hajtja végre, amikor megrendel egy 600 000 dollár értékű személyre szabott aranymosó berendezést. Felmerül a kérdés, hogy vajon ez a befektetés elég lesz-e, hogy legyőzze legnagyobb riválisát Todd Hoffmant? Vagy egyszerűen csak pézkidobásnak minősül majd a beruházás? Parker veszteségei ellenére nem marad egyedül, új ausztrál barátnője, Ashley Yule társaságban egy rendkívüli évad vár rá, nagyratörő célokkal, hiszen arra vágyik, hogy élete legnagyobb profitjára tegyen szert.

 

Mindeközben Todd Hoffman élete legnagyobb kockázatát vállalja azzal, hogy elhagyja Klondike-ot és Oregonba helyezi át székhelyét. Todd abban bízik, hogy hatalmas aranyrögök várnak rá a magasan fekvő High Bar bányában. A költözés merész lépés, de Todd sosem volt még ennyire magabiztos: ezúttal 5 000 uncia arany kitermelését tűzte ki célul, ami 2 000 unciával több az eddigi legjobb eredményénél. Az első oregoni eredmények Todd kedvét szegik és még azon is elgondolkozik, hogy karrierje legnagyobb hibáját követte el. Lehet, hogy ez az szezon a Hoffmann legénység végét jelenti?

 

A legendás Klondike bányász Tony Beets, más néven “A Viking” egy újabb beruházással tér vissza a képernyőre, 2 millió dollárt invesztál egy hatalmas kotrógép felújításába. Tavaly őrültnek gondolták, amikor az első antik markológépét megszerezte, de Tony ismételten megkísérli a lehetetlent és egy egészen pontosan 75 éve magára hagyott vasgépezet megmentése mellett dönt. Aranybányász birodalmának építéséhez szüksége lesz a családjára is, de Kevin, Tony fia már az aranymosás első napjaiban apja tűzvonalába kerül.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Izgalmas dolgok derültek ki a gamerekről

A gamerek száma évről évre emelkedik Magyarországon, ami marketing szempontból jelentős lehetőségeket kínál a nem gaming szektorok számára is a fiatalok megszólításában. A YouTube, a TikTok, az Instagram és a Twitch népszerűsége növekszik, miközben...

Újabb részletek az RTL-es BL-közvetítésekről

192 meccs magyar kommentárral, melyek mindegyike visszanézhető, hazánkban eddig nem látott képminőség - az RTL Magyarország nagyszabású sajtótájékoztató keretében jelentette be az UEFA Bajnokok Ligája-közvetítések minden fontos elemét, mely az RTL+ platformon előfizetés után...

A csapatmunka és az emberi kreativitás nem lecserélhető – interjú Juhász Péterrel

Ha mindenáron le akarunk nyomni valamit a nézők torkán, akkor azt nem fogják befogadni és elkapcsolnak – állítja Juhász Péter. A 235 Porductions egyik tulajdonosa, a Tippmix reklámfilmek rendezője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt...

A Best Ever lett a Kékszalag kommunikációs partnere

A Best Ever ügynökséget választotta a Magyar Vitorlás Szövetség az 56. Kékszalag Raiffeisen Nagydíj kommunikációs feladatainak ellátására. Július 18-án indul Magyarország legnagyobb presztízsű, legnagyobb múlttal rendelkező, egyben Európa leghosszabb tókerülő vitorlás eseménye, az 56....

Szolid kreatív növekedés

A legnagyobb hazai full service és kreatívügyökségek együttes árbevétele ugyan nőtt 2023-ban, de nem érte el az infláció szintjét. Az összesített számokat jelentősen befolyásolták a három legnagyobb szereplőnél látható változások. Utóbbiak az árbevétel terén...

Dübörög a nyár a horvát tengerparton

A horvát turizmus pozitív trendekkel és a turistaforgalom eredményeivel lép be az idei év turisztikai főszezonba. Ezt mutatják az eVisitor rendszer adatai, amelyek szerint januártól június végéig több mint 7,2 millió érkezés és 28,1...

Egyre többen kötnek mobilon utasbiztosítást

Jelentős, két számjegyű növekedés látható az utasbiztosításoknál az idén - közölte a K&H. A pénzintézet az egy évvel korábbinál 11 százalékkal több szerződést kötött január és június közepe között. Egyre többen a mobilbankon keresztül...

Marketingfronton újított a Tesco

Az áruházlánc 44 üzletében 132 darab innovatív digitális kijelzőt helyez üzembe az eladáshelyi reklámok hatékonysága és a vásárlói élmény növelése érdekében. A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen tartott első Tesco...

Problémás Netflix műsor, plusz 7 év a Csaba Rádiónak

A holland társhatósághoz fordul a Netflix egyik műsorszámának nem megfelelő korhatári besorolása miatt a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH). A Médiatanács július 9-i ülésén döntött egy helyi rádió médiaszolgáltatási jogosultságának megújításáról, valamint vizsgálta...

Amerikai magazinműsorokkal bővül a MATCH4 NASCAR-kínálata

Két új amerikai magazinműsorral lepi meg a NASCAR hazai rajongóit a Network4 Media Group – július 11-én magyar szinkronnal érkezik a MATCH4-re az Around the Track és az Inside the Race. A hetente jelentkező...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Így kaphatunk kártérítést a repülőjáratok késése miatt

Annyira gyakorivá váltak a repülőjáratok sok órás késései, hogy már a biztosítók is tapasztalják az ilyen kárbejelentések megugrását. A külföldre készülőknek érdemes eleve erre való utasbiztosítást kötni, mert ez fedezheti például a sürgősségi kiadásokat....

Izgalmas dolgok derültek ki a gamerekről

A gamerek száma évről évre emelkedik Magyarországon, ami marketing szempontból jelentős lehetőségeket kínál a nem gaming szektorok számára is a fiatalok megszólításában. A YouTube, a TikTok, az Instagram és a Twitch népszerűsége növekszik, miközben...

Újabb részletek az RTL-es BL-közvetítésekről

192 meccs magyar kommentárral, melyek mindegyike visszanézhető, hazánkban eddig nem látott képminőség - az RTL Magyarország nagyszabású sajtótájékoztató keretében jelentette be az UEFA Bajnokok Ligája-közvetítések minden fontos elemét, mely az RTL+ platformon előfizetés után...

A csapatmunka és az emberi kreativitás nem lecserélhető – interjú Juhász Péterrel

Ha mindenáron le akarunk nyomni valamit a nézők torkán, akkor azt nem fogják befogadni és elkapcsolnak – állítja Juhász Péter. A 235 Porductions egyik tulajdonosa, a Tippmix reklámfilmek rendezője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt...

A Best Ever lett a Kékszalag kommunikációs partnere

A Best Ever ügynökséget választotta a Magyar Vitorlás Szövetség az 56. Kékszalag Raiffeisen Nagydíj kommunikációs feladatainak ellátására. Július 18-án indul Magyarország legnagyobb presztízsű, legnagyobb múlttal rendelkező, egyben Európa leghosszabb tókerülő vitorlás eseménye, az 56....

Don't Miss

A csapatmunka és az emberi kreativitás nem lecserélhető – interjú Juhász Péterrel

Ha mindenáron le akarunk nyomni valamit a nézők torkán, akkor azt nem fogják befogadni és elkapcsolnak – állítja Juhász Péter. A 235 Porductions egyik tulajdonosa, a Tippmix reklámfilmek rendezője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt...

Marketingfronton újított a Tesco

Az áruházlánc 44 üzletében 132 darab innovatív digitális kijelzőt helyez üzembe az eladáshelyi reklámok hatékonysága és a vásárlói élmény növelése érdekében. A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen tartott első Tesco...

Kaliszky András váltja Foltányi Tamást az Ersténél

Kaliszky András lesz 2025 januártól az Erste Bank Hungary Zrt. informatikai és operációs területért felelős igazgatósági tagja – jelentette be a pénzintézet. A pozíciót Foltányi Tamás 2024 végéig tölti be, az idén 65 éves...

Új vezetővel erősít a PwC Magyarország

A PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának új vezetője 2024. július 1-jétől Farkas Gábor. A pozíciót Deák Lászlótól veszi át, aki a továbbiakban a közvetett adókért felelős területet vezeti és mellette az ESG...

Új ügyfelek a Próbakőnél

Hazai és nemzetközi ügyfelekkel bővült a nemrég 4 PREXA díjat nyert Próbakő Kommunikáció portfóliója. Az ügynökség megbízást kapott a gyógyszeripar, a technológia és a kiberbiztonság területéről, valamint egy e-kereskedelmi projekt kommunikációs feladatait is rábízták. Az...