Ügynökséget választott a Fundamenta

PR tanácsadással, médiaszervezéssel és employer branding tanácsadással, valamint közösségi média menedzsmenttel segíti a Front Page Communications a Fundamenta-Lakáskassza Zrt. munkáját. Az ügynökséget a piacvezető lakástakarék meghívásos tenderen választotta ki.

 

A Fundamenta-Lakáskassza Zrt. két meghívásos tender keretében kereste PR kommunikációs, valamint employer branding kommunikációs tanácsadó ügynökségét. A többkörös kiválasztási folyamat során mindkét esetben a Front Page Communications-re esett a Fundamenta választása. A PR kommunikációs megbízás kiemelten a lifestyle médiát megszólító tartalmak előállítására, tanácsadásra, és sajtószervezésre vonatkozik. Böröczi Péter, a Fundamenta Marketing és Termékmenedzsment vezetője hangsúlyozta: „A Fundamenta célja, hogy a lakás-takarékpénztári és hiteltermékeikkel kapcsolatos üzenetek könnyen fogyasztható, érdekes és figyelemfelkeltő tartalmak segítségével jussanak el a közönséghez.”

 

A PR kommunikációs megbízás mellett a Front Page employer branding tanácsadói feladatok ellátására is megbízást kapott a Fundamentától. Az ügynökség így a meglévő és leendő munkavállalókat megszólító kommunikáció területén is folyamatos tanácsadással, valamint közösségi média menedzsmenttel segíti a lakás-takarékpénztár munkáját.