A megújulás hűen leköveti azokat az értékeket, amelyeket az ügynökség új filozófiája, értékrendje képvisel.
NEVER ENOUGH – szól a Brightly új szlogenje, amely jól tükrözi a csapat telhetetlen szenvedélyét a kreativitás iránt. Ez a nyughatatlan lendület hajtja az ügynökséget a folytonos megújulás és új megoldások keresése felé – és ez tartja mozgásban az általuk kezelt márkákat is.
„A bátrabb, nagyobb kontrasztokkal játszó arculati színek és dinamikus formák bevezetése a korábbinál sokkal jobban tükrözik a Brightly csapatának mentalitását, a projektekhez való hozzáállását és az ötletek sokszínűségét.” – nyilatkozta Lőrincz Róbert kreatívigazgató.
Az arculatfrissítés egyik legfontosabb állomása a Brightly új honlapjának megtervezése és lefejlesztése volt, ahol a friss design mellett megjelenik az új vision & mission, és a legfontosabb referenciák is új struktúrát kaptak.