- Hirdetés -

Aromatérképpel újít a Hilltop

|

Megújult arculattal erősít idén a csaknem három évtizedes múltra visszatekintő neszmélyi borászat, a Hilltop. Új megjelenésének középpontjában a minden Hilltop borfajta esetében egyedi aromatérkép áll, ami kezdő és haladó borfogyasztók számára is segít eligazodni a borászat kínálatában, hogy az Irsai Olivértől a chardonnay-n át a merlot-ig mindenki megtalálja a maga kedvencét.

A könnyen felismerhető, jellegzetesen friss, gyümölcsös és virágos illatú tételeiről híres borászat ideológiája, hogy nemcsak a bort zárja palackba, hanem a hozzá kapcsolódó életérzést is. A borozást, kóstolást és az azt kísérő élményeket: a naplementéket, a nyárestéket, a társaságot, a mosolyt, a kalandot. Ennek jegyében született meg a borászat új mottója: „Érezd+!”

Minden az aromák körül forog

Az új Hilltop címkék különlegessége a minden borfajta esetében egyedi aromatérkép. Ezt a kóstolási segédeszközt Dr. Ann C. Noble, a davis-i Kaliforniai Egyetem professzora találta ki a nyolcvanas években, amikor kutatásai során arra lett figyelmes, hogy a képzetlen borfogyasztók számára nehézséget okoz, hogy kifejezzék, milyen aromákat éreznek a borban, ahogy az is, hogy az egyes tételeket íz- és illatjegyeik szerint összehasonlítsák. Noble professzor kör alakú skálákon helyezte el a jellemző aromákat a gyümölcsöstől a fáson át a fűszeresig sokféle jegyet meghatározva, az aromákat pedig a könnyebb azonosíthatóság kedvéért színekkel is jelölte. A körök elsődleges, másodlagos, de akár harmadlagos aromákat is leírnak, így segítenek lebontani az ízélményeket, és egyre komplexebben megfogalmazni a kóstolt tétel jellemző jegyeit.

A Hilltop címkéken is aromatérkép jelöli a jellemző ízeket, illatokat és ezek intenzitását, igaz, a könnyebb értelmezhetőség érdekében egy egyszerűbb, letisztultabb formában. A címkékről így leolvashatók az adott tételre jellemző íz- és illatjegyek, ezzel segítve a választást – kezdők és haladók számára egyaránt. Az illat- és ízjegyek dominanciája még egyértelműbbé válik a címkefeliratok alapján, amelyek ételajánlásokat is tartalmaznak. Így a borrajongónak már csak a saját ízlését kell követnie az ásványos, parfümös, gyümölcsös, virágos vagy éppen egzotikus jegyek közötti utazás során.

A Hilltop borsor mellett természetesen a borászat prémium márkája, a Kamocsay Ákos nevével fémjelzett borsor is megújul: az aromatérkép ugyanúgy megmarad sorvezetőként, a szín- és anyaghasználat azonban megkülönböztetőül szolgál majd.

Érezd+ Neszmélyt!

A megújulással a Hilltop nem titkolt célja, hogy kezdő és laikus borfogyasztókat edukáljon: az aromakörrel segítsen eligazodni a kínálatban, segédeszközt kínáljon a kóstoláshoz, és ösztönözzön arra, hogy mindenki bátran kísérletezzen és „ízlelgesse” a hazai borászatok minőségi kínálatát. Mindemellett a borászat építeni szeretné a neszmélyi borok hírnevét is: saját kommunikációjában – közösségi média oldalain, weboldalán és rendezvényein – a következő években kiemelt hangsúlyt fektet arra, hogy a neszmélyi borok eredetvédelmét biztosító földrajzi árujelzőkről, a régió oltalom alatt álló borainak egyedi tulajdonságairól tájékoztasson.

Tradíció és innováció: A Hilltopról

Az 1993-ban alapított Hilltop márka a 21. század innovatív megoldásait és a Kamocsay Ákos főborász nevével fémjelzett több évtizedes szaktudást ötvözve formál piacot, ízlést, és teremt kultúrát. A reduktív technológia a különböző fekvésű, talajösszetételű és mikroklímájú neszmélyi dűlők különlegességét könnyen elérhető, értelmezhető és szerethető tételekbe zárja. Ezért a hazánk egyik legnagyobb, több mint 400 hektáros borbirtokán készülő egyedi illatelemekben gazdag borok minőségi, fenntartható és tudatos választást kínálnak a borkedvelők számára. A korábban elsősorban a külföldi vásárlókat megcélzó, és felerészben még ma is exportra dolgozó Hilltop olyan világfajtákkal büszkélkedhet, mint a sauvignon blanc, a pinot gris vagy éppen a fűszeres tramini; és olyan tradicionális hazai kedvencekkel, mint a cserszegi fűszeres, az Irsai Olivér, vagy a királyleányka.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...