- Hirdetés -

Átadták a hazai Effie díjakat

|

- Hirdetés -

Az Effie magyarországi szervezői - az IAA Hungary és a MAKSZ – szerda este újra offline díjátadón hirdették ki a 120 fős zsűri értékelése alapján odaítélt hatékonysági díjakat: a 21. hazai Effie-n döntőbe jutott 46 pályamű közül 1 Platina, 4 Arany, 7 Ezüst, 8 Bronz és 27 Finalist díjas alkotás született. Az Ökumenikus Szeretetszolgálat és az ACG Társadalmi célú kommunikáció – Non profit szervezetek /Egyéb kategóriában benyújtott „Mindtakers” pályaműve érdemelte ki idén a legjobbnak járó Platina díjat.

A 2022-es megmérettetésen a legtöbb döntős pályamű a Bevezető kampány, a Branded Content, a Big Marketing Idea, az Élelmiszer és az Image kategóriában várta a Bronz, Ezüst, Arany Effie díjakat. Az idei 4 Arany Effie – egyúttal Platina jelölt - viszont nem ezekben a kategóriákban született meg, hanem a Telekommunikációs szolgáltatások (Vodafone - Bold/VMLYR/Carat), a Hosszú távú hatékonyság (Országos Mentőszolgálat Alapítvány – Human Dialog/Intren), a Társadalmi célú kommunikáció – Márkák, vállalatok (Vodafone - Bold/VMLYR/Carat) és a Társadalmi célú kampányok - Non-profit szervezetek /egyéb (Ökumenikus Szeretetszolgálat – ACG) kategóriákban.

A Platina Zsűri döntése értelmében közülük az Ökumenikus Szeretetszolgálat és az ACG társadalmi célú kampánya érdemelte ki a legjobbnak járó elismerést. Indoklásuk szerint a nyertes pályaműben bemutatott „Mindtakers” kampány egy igazán hiánypótló társadalmi célú kommunikációs aktivitás, amely egy tabunak számító, de nagyon is jelen levő problémára hívja fel a figyelmet - igazi hiánypótló! Sikerességének titka, hogy a bántalmazás mindennapi létezését merészen, ugyanakkor finoman, nem hatásvadász módon érzékelteti, népszerű színészek közreműködésével. A tudatosítás az első lépés ahhoz, hogy segítséget merjenek kérni és kaphassanak a bántalmazott emberek. A kampány hatására online és személyesen mintegy meghétszereződött a segítségkérést felvállaló áldozatok száma.

Az elért Platina/Arany/Ezüst/Bronz/Finalist helyezéseik alapján a legeredményesebb Megbízók:
Vodafone (2 Arany, 2 Ezüst, 2 Finalist), Ökumenikus Segélyszervezet (1 Platina/Arany), Országos Mentőszolgálat Alapítvány (1 Arany, 1 Bronz), foodpanda (1 Ezüst, 1 Bronz, 1 Finalist), Yettel. (1 Ezüst, 1 Bronz, 1 Finalist) Az idei Effie „Év Megbízója” címet a Vodafone nyerte el.

A legeredményesebb Ügynökségek: ACG (1 Platina/Arany, 1 Bronz, 7 Finalist), Bold (2 Arany, 1 Ezüst, 2 Finalist) és a VMLY&R (2 Arany, 1 Ezüst, 1 Bronz, 4 Finalist). Az idei Effie „Év Ügynöksége” címet az ACG érdemelte ki.

A részletes hatékonysági ranglisták itt érhetők el.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...

Változások a Central Médiacsoportnál

Magyarország egyik legnagyobb független médiavállalata, a Central Médiacsoport folytatja szervezeti átalakulását, amelynek célja a kiadó versenyképességének növelése, valamint a kelet- és közép-európai terjeszkedés. Július 1-től csatlakozik a vállalat felsővezetéséhez Petr Bednar, aki korábban Csehország...

Fesztiválozik az Auchan

A pünkösdi hétvégén a Jazzy Fesztiválra, nyáron pedig az EFOTT-ra települ ki az Auchan. Előbbin sajt- és tapastálak mellett boros standdal, utóbbin pedig a fesztivál hivatalos boltjaként lesz jelen. Az Auchan szakértői szerint a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...