Stratégiai együttműködésre lépett a nemzetközi optikai lencsegyártó óriás Carl Zeiss Vision Hungary és a hazai Adamic digitális ügynökség.
Az együttműködés célja a hazai szemüveges közösség segítése, valamint a ZEISS lencsék márkaismertségének fejlesztése a digitális térben social & performance eszközökkel. "Az idei tavasszal tendert írtunk ki a digitális jelenlétünk fejlesztésére, amelyen mind marketingszakmai, mind kreatív szemszögből az Adamic tenderanyaga bizonyult a legkiválóbbnak, ezért esett rájuk a választásunk" - mondat el Tar Géza, a Carl Zeiss Vision Hungary regionális marketing igazgatója.
"Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy egy ekkora nemzetközi cég minket választott hazai digitális partnerének, izgatottan várjuk a közös munkát és az első kampányok eredményeit!” - jelezte Pastyik Renáta, az Adamic Digital vezérigazgatója.
Az Adamic adatalapú, performance-fókuszú megoldásaival segíti működtetni, optimalizálni, vagy akár teljeskörűen kiépíteni partnerei integrált marketing ökoszisztémáját. Ügyfelei között vannak pl. a DM, az Arena Mall, a Mammut bevásárlóközpont és a Madame Tussauds.