- Hirdetés -

Az Adria volt a sláger idén nyáron

|

Horvátországba utaztak a legtöbben idén nyáron azok közül, akik az Aegon internetes felületén kötöttek utasbiztosítást, az utazás átlagos hossza hat nap volt, a biztosító adatai szerint. A Covid után megélénkülő utazási piacon az Aegon becslése szerint az utazók fele már köt biztosítást. Hogy megéri napi egy kávé áráért előrelátónak lenni, azt az is mutatja, hogy az előrelátó utazóknak idén is sok esetben kellett megtéríteni a sürgősen felmerült orvosi költségeit.

Az idei nyáron is Horvátország volt a legnépszerűbb úticél a magyarok körében, de a horvát Adria mellett sokan választották pihenésük helyszínéül Görögországot és Olaszországot is – derül ki az Aegon utasbiztosítási adataiból. Az Aegon Magyarország honlapján minden eddiginél többen, mintegy negyvenezren kötöttek utasbiztosítást, ezzel a valaha volt legeredményesebb nyarat zárta az online értékesítés. Az Aegon adatai szerint a legtöbben gépkocsival utaztak, és többségében voltak a családi konstrukciót igénylők. A nyaralás átlagos hossza hat nap volt.

A Biztosító tapasztalatai szerint az utóbbi években, elsősorban a koronavírus-járványnak köszönhetően jelentősen nőtt azok száma, akik rászánják napi egy kávé, vagy fagylalt árát az utasbiztosításra: az utazók csaknem fele ma már az előrelátók táborába tartozik. A nyári vakációkon leggyakrabban különböző kisebb-nagyobb strandbalesetek, gyomorrontás-szerű panaszok és gépjárműkárok érik az utazókat külföldön. Az utasbiztosítás ezért valóban kifizetődő, amit az is mutat, hogy az Aegonnál utasbiztosítást kötők nagy arányban vették igénybe a biztosítást. Vezető káreseménynek továbbra is a betegséggel kapcsolatos esetek számítanak (összes káreset közel 40%-a), ezt követik a poggyásszal kapcsolatos káresemények (összes káreset közel 22%-a). Gépjármű asszisztenciát a biztosító segítségére szoruló ügyfelek 18,8% százaléka vett igénybe. Baleseti és koronavírus miatti kártérítésben a károsult biztosítottak 16,1, illetve 6,9 százaléka részesült

„Az Aegon kínálatában található valamennyi utasbiztosítás tartalmazza a Covid-19 fertőzéssel kapcsolatos alap sürgősségi orvosi ellátás költségeinek térítését, míg a speciális Covid-19 kiegészítő biztosítás pedig akár a teljes útiköltséget is megtéríti, ha elutazás előtt betegszik meg valaki. Ez utóbbi kockázatra kevesebben gondoltak, idén nyáron: minden tizedik biztosítást kötő utas igényelt ilyen védelmet” – mondta Bodor Máté, az Aegon Biztosító Utasbiztosítási üzletágának vezetője.

A biztosítással rendelkező utazók horribilis kiadások alól mentesültek: autószállításért kilométerenként akár 200 forintot számolhatnak fel az autómentők, egy orvosi vizit ára 50 és 200 euró is lehet, intenzív kezelés napidíja pedig elérheti az 1000-1500 eurót is. Biztosítás hiányában szintén magunknak kell gondoskodnunk balesetet szenvedett, vagy meghibásodott járművünk szállításáról, javításáról. Fontos a megfelelő konstrukció kiválasztása is, például, ha aktív pihenésre készülünk, ellenőriznünk kell, hogy a sport, amelynek hódolni kívánunk, nem szerepel-e a biztosító által kizárt aktivitások között. A várva várt utazás során pedig, még biztosítással a háttérben is érdemes óvatosnak lenni: az autóban nem tanácsos látható helyen hagyni semmi olyat, amely a tolvajok figyelmét felkelti, tömegközlekedésen és turistalátványosságoknál pedig figyelni kell a zsebtolvajokra.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...