Az Ads Interactive-ot bízza meg online hirdetési felületeinek képviseletével a Ringier Axel Springer Magyarország (RAS). A kiadóvállalat és a hazai médiaértékesítő stratégiai együttműködése 2018. január 1-jétől indul.
A Ringier Axel Springer Magyarország kiszervezi a digitális termékeihez kapcsolódó sales és ügyfélkapcsolati tevékenységét, így 2018-tól az Ads Interactive Media Group értékesíti a Blikk.hu, a Blikk Rúzs, a Kiskegyed.hu, a Glamour.hu, a Noizz.hu, az Egészségkalauz.hu és a Recepttár.hu hirdetési felületeit – derül ki a médiavállalat közleményéből.
Az együttműködés keretében az Ads Interactive képviseli a kiadó digitális termékeit a média ügynökségek irányában. A nyomtatott kiadványok és a BTL aktivitások sales tevékenységét, valamint a kiadó legnagyobb partnereinek kiszolgálását továbbra is a Ringier Axel Springer saját értékesítő csapata végzi. Közvetlen, nem ügynökségi ügyfelekkel mindkét értékesítési csapat egyaránt foglalkozik. A két fél szoros együttműködésben, közösen nyújt majd teljes körű és magas színvonalú kiszolgálást a RAS online felületein hirdető ügyfeleknek.
„A Ringier Axel Springer Magyarország és az online értékesítésre specializálódott Ads Interactive kínálatának összeillesztése akár átrendeződést is eredményezhet a piacon.” – foglalja össze a partnerség legfontosabb előnyét dr. Bayer József, a Ringier Axel Springer Magyarország ügyvezető igazgatója.
„Büszkék vagyunk arra, hogy a Ringier Axel Springer bennünket választott a feladatra. Az Ads Interactive számára egy meghatározó partnerség veszi kezdetét, melynek köszönhetően tovább erősíthetjük kapcsolatunkat a legnagyobb médiavásárló ügynökségekkel és ügyfelekkel.” – emeli ki Németh Iván, a sales house ügyvezető igazgatója.
„A Ringier Axel Springer számára kiemelten fontos az innováció, ezért olyan partnert kerestünk, aki technológiai szempontból is az újítók közé tartozik, egyúttal szignifikáns portfólióval bír. Az együttműködés lehetőséget ad nekünk arra, hogy magasabb fokozatra kapcsoljunk a digitális értékesítés terén, miközben arra koncentrálhatunk, amiben erősek vagyunk: a tartalomelőállításra, a kreatív szolgáltatásokra és az egyedi hirdetési megoldások kidolgozására.” – teszi hozzá Gerentsér Imre, a kiadóvállalat digitális üzletágának vezetője.
Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.