Az Ads Interactive-ot bízza meg online hirdetési felületeinek képviseletével a Ringier Axel Springer Magyarország (RAS). A kiadóvállalat és a hazai médiaértékesítő stratégiai együttműködése 2018. január 1-jétől indul.
A Ringier Axel Springer Magyarország kiszervezi a digitális termékeihez kapcsolódó sales és ügyfélkapcsolati tevékenységét, így 2018-tól az Ads Interactive Media Group értékesíti a Blikk.hu, a Blikk Rúzs, a Kiskegyed.hu, a Glamour.hu, a Noizz.hu, az Egészségkalauz.hu és a Recepttár.hu hirdetési felületeit – derül ki a médiavállalat közleményéből.
Az együttműködés keretében az Ads Interactive képviseli a kiadó digitális termékeit a média ügynökségek irányában. A nyomtatott kiadványok és a BTL aktivitások sales tevékenységét, valamint a kiadó legnagyobb partnereinek kiszolgálását továbbra is a Ringier Axel Springer saját értékesítő csapata végzi. Közvetlen, nem ügynökségi ügyfelekkel mindkét értékesítési csapat egyaránt foglalkozik. A két fél szoros együttműködésben, közösen nyújt majd teljes körű és magas színvonalú kiszolgálást a RAS online felületein hirdető ügyfeleknek.
„A Ringier Axel Springer Magyarország és az online értékesítésre specializálódott Ads Interactive kínálatának összeillesztése akár átrendeződést is eredményezhet a piacon.” – foglalja össze a partnerség legfontosabb előnyét dr. Bayer József, a Ringier Axel Springer Magyarország ügyvezető igazgatója.
„Büszkék vagyunk arra, hogy a Ringier Axel Springer bennünket választott a feladatra. Az Ads Interactive számára egy meghatározó partnerség veszi kezdetét, melynek köszönhetően tovább erősíthetjük kapcsolatunkat a legnagyobb médiavásárló ügynökségekkel és ügyfelekkel.” – emeli ki Németh Iván, a sales house ügyvezető igazgatója.
„A Ringier Axel Springer számára kiemelten fontos az innováció, ezért olyan partnert kerestünk, aki technológiai szempontból is az újítók közé tartozik, egyúttal szignifikáns portfólióval bír. Az együttműködés lehetőséget ad nekünk arra, hogy magasabb fokozatra kapcsoljunk a digitális értékesítés terén, miközben arra koncentrálhatunk, amiben erősek vagyunk: a tartalomelőállításra, a kreatív szolgáltatásokra és az egyedi hirdetési megoldások kidolgozására.” – teszi hozzá Gerentsér Imre, a kiadóvállalat digitális üzletágának vezetője.
- Hirdetés -
Az Ads Interactive-ot választotta a RAS
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója
A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...
Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje
Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...
Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac
A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...
Ilyen autóra elég a munkáshitel
A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...
A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány
Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
Új tablettel erősít a Honor
December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...
Minden tizedik magyar állást keres
Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez
Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n
Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...
- Hirdetés -