- Hirdetés -

Az Álarcos énekes nyerte a hetet

|

Az RTL Klub maszkos műsora több mint egymillió nézőt vonzott a teljes lakosságból és a 18-49 éveseknél is listavezetőnek bizonyult. A TV2-n jól teljesít a Farm VIP, a Dancing with the Stars révén pedig a szombat estét meg is nyerték.

Az elmúlt héten az RTL Klub főműsoridős közönségarány 16-ról 15 százalékra, a TV2-é 12,3-ról 12 százalékra csökkent. Így összességében egy kicsit csökkent a két vezető kereskedelmi csatorna közötti különbség. A szombati főműsoridőt a TV2, a hét többi estéjét az RTL Klub nyerte.

A 18-49 éveseknél és főműsoridőben csoportszinten is vezet az RTL Magyarország. Múlt héten az RTL-es csatornák 27,8 százalékos közönségarányt értek el a 25,4 százalékos TV2 Csoport előtt. A nemzetközi csatornaportfóliók versenyében múlt héten a ViacomCBS teljesített a legjobban a maga 5,8 százalékos share-jével, őket az 5,4 százalékos Sony és az 5 százalékos AMC követte.

48. hét / 47. hét / 46. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 15% / 16% / 16,5%
TV2 – 12% / 12,3% / 9,8%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (48. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Barátok közt – 8,2% (7,9%)
Híradó – 17% (17,9%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 14,1% (15,8%)
Drága örökösök – 16,6% (17,8%)
Konyhafőnök VIP – 16,5% (17,7%)
Barátok közt ismétlés – 8,2% (9,7%)

TV2
A bosszú csapdájában – 12,4% (10,6%)
Tények – 16,2% (15,3%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 13% (12,6%) – hétfőtől szombatig
Mintaapák – 12,6% (12,2%)
Farm VIP – 13,7% (14,9%)
Farm, ahol éltünk – 10% (korábbi héten a Bezár a bazár 6,3%-ot ért el)

A Farm VIP egyelőre jobban bejött a TV2-nek, mint az őszi tévés szezonban bármi más ebben a műsorsávban. Ez nem azt jelenti, hogy vernék a Konyhafőnököt, de ahhoz képest, hogy milyen erős az RTL-es ellenfél, nem nagy a lemaradásuk. Múlt héten a Bezár a bazárt a Farm háttérműsora váltotta. Ez 10 százalékot hozott heti átlagban, ami 3,7 százalékponttal jobb, mint amit a Bezár a bazár teljesített egy héttel korábban.

Szombaton az RTL Klubon az Apatigris 182 ezer 18-49 éves nézőt vonzott, ami csökkenés a korábbi epizód 218 ezres nézettségéhez képest. Csökkent a TV2-s Dancing with the Stars nézőszáma is, 263 ezerről 237 ezerre, de ez utóbbi is bőven elég volt ahhoz, hogy a táncos műsor nyerje a műsorsávját.

A vasárnap nagyon hasonló volt az egy héttel korábbihoz. Olyannyira, hogy a TV2-n a Nicsak, ki vagyok ugyanúgy 217 ezres nézettséget produkált, mint november 22-én. Ezzel viszont megint kikapott az Álarcos énekestől, aminek 377 ezerről 406 ezerre nőtt a nézőszáma. Ugyanakkor a TV2-s maszkos műsor verte az Életünk történetét, amire 170 ezren voltak kíváncsiak. Utóbbi amúgy javuló eredményt jelent, hiszen a korábbi héten 144 ezer nézőt érdekelt Friderikusz Sándor műsorára.

A hét legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is az Álarcos énekes volt, utóbbinál a lélektani egymilliós nézettséget is megugrották. A TV2 legnézettebb műsorának a 18-49 éveseknél a Farm VIP szerdai epizódja bizonyult, ami 252 ezres nézőszámot hozott össze. A teljes lakosságnál pedig a pénteki Tények volt a csatorna legnézettebbje, miután 925 ezer embert ültetett a képernyők elé.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csúcsot dönt az utasbiztosítások száma

Elkezdtek újra biztosítást kötni a magyarok. A külföldre utazási kedv az idén csúcsra járatja az utasbiztosításokat, és az egészségüket, nyugdíjukat is jóval többen igyekeznek bebiztosítani. Ráadásul megtörtént az is, amire másfél évtizede nem volt...

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...