- Hirdetés -

Az Alza is beszállt a védekezésbe

|

- Hirdetés -

Az Alza.hu webáruház aktívan bekapcsolódott a koronavírus elleni küzdelembe. A járvány terjedése ellen bemutatótermében már korában szigorú biztonsági intézkedéseket, valamint érintésmentes értékesítést vezetett be, most pedig a frontvonalban harcoló egészségügyi dolgozók segítségére siet, és 3D nyomtatók segítségével arcvédő pajzsokat gyárt számukra. Az Alza.hu az első 100 darab pajzsot már át is adta a Honvédkórház számára, és további segítőkész önkénteseket keres. Az önként jelentkezők számára ingyenesen biztosít 30 darab 3D nyomtatót, gyártási rajzot adatfájlban, illetve alapanyagokat kedvezményes áron.

Az Alza munkatársai már elkezdték a 3D nyomtatást a budapesti Róbert Károly körúton található bemutatótermükben. Hetente 100 darabot tudnak előállítani, amelyeket aztán különböző egészségügyi szervezeteknek ajándékoznak a koronavírus elleni védekezést segítve. Az első szállítmányt hétfőn adták át a Honvédkórházért Közhasznú Alapítvány számára.

„Az egészségügyi dolgozók a frontvonalban küzdenek a koronavírus-járvány elleni harc során, és mi azon dolgozunk, hogy segítsük őket a védekezésben” – mondta Takács Csaba, az Alza.hu magyarországi vezetője. „A webáruházunk által forgalmazott 3D nyomtatók felhasználása arcvédőpajzsok nyomtatására most a leggyorsabb és leghatékonyabb módunk arra, hogy mi is segítsük a járvány elleni küzdelmet” – tette hozzá.

A 3D nyomtatásra jelentkező önkéntesek 60 napra kapják kölcsön a készülékeket, cserébe vállalniuk kell, hogy a megadott egészségügyi intézmények számára nyomtatnak arcvédőket. Az érdeklődők az arcpajzs@alza.hu e-mail címen vagy a 06-1-701-1111 telefonszámon jelentkezhetnek.

A webáruház maximális biztonságot fordít a termékek kiszállítására is – a raktárt rendszeresen fertőtlenítik, a bemutatóteremben érintésmentes kiadás üzemel, és a cég minden alkalmazottját védőfelszerelésekkel látta el. Mindenki számára elérhető az antibakteriális szappan és fertőtlenítőszer, valamint az egyszer használatos kéztörlők. A vásárlók a kézbesítés módját a 18 kihelyezett AlzaBox egyikébe, vagy házhozszállítással is kérhetik.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új rekordot állított fel a Yettel

2024. március 26-án több százan doboltak egyszerre Magyarország különböző pontjain, hogy hazai ütősrekordot állítsanak fel. A kísérlet apropóját az adta, hogy 30 éve indította el a Yettel – akkor még Pannon GSM néven –...

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...
- Hirdetés -