Az amerikai háztartások 80 százalékának van előfizetése valamilyen igény szerinti videónézést kínáló szolgáltatásra (SVOD) a Leichtman Research Group friss elemzése szerint. A tanulmány alapján az otthonok 60 százaléka pedig SVOD és tévéelőfizetéssel is rendelkezik.
A most nyilvánosságra hozott adatok szerint a csak tévéelőfizetést használó háztartások aránya 14 százalék az Egyesült Államokban, míg az otthonok 6 százalékában sem tévé, sem streaming előfizetés nincs. A 80 százalékos SVOD arány elérésében fontos szerepet játszott, hogy számos tévétársaság és műsorszóró cég indít el saját streaming szolgáltatást, ráadásul ezek egy része a tévéelőfizetéssel rendelkezők számára ingyenesen elérhető.
A Leichtman Research Group tanulmánya arra is felhívta a figyelmet, hogy míg 2010-ben még 88, 2015-ben pedig 85 százalék volt a tévéelőfizetéssel rendelkező amerikai otthonok aránya, addig jelenleg 74 százalék.