- Hirdetés -

Az Angyaltrombiták nyert az idei Hypewriteren

|

- Hirdetés -

Az Angyaltrombiták című koncepció alkotója, Besenyei Katalin bizonyult a legjobbnak és nyerte el a 10.000 eurós fődíjat az idei Hypewriteren, valamint a lehetőséget, hogy pályaművéből pilot készüljön, amely az RTL Magyarország jóvoltából nagyközönség elé is kerül. A pitchfórumon nem csupán az idei nyertest és a különdíjast nevezték meg, de bejelentették: a 2019-es Hyperwriter legjobb alkotásából, a Golden Age című ötletből az RTL Magyarország teljes értékű sorozatot készít.

A Paprika Studios és az RTL Magyarország közös szervezésében 2021-ben immár harmadik alkalommal rendezték meg a Hypewriter nemzetközi sorozatötlet pályázatot. A beérkezett koncepciókat az Enyedi Ildikó, Branko Cakarmis, Petr Kolecko, Kolosi Péter és Trunkó Bence alkotta zsűri értékelte.

A fődíjas ötlet középpontjában Anna és Jázmin története áll, akik emberkereskedelem áldozatai voltak, most pedig egy magyarországi védett házban élnek. Miután megtudják, hogy Jázmin húga, a 15 éves Bella is külföldre kerülhetett, megszöknek a védett házból, hogy megmentsék őt, bosszút álljanak a maffián és így végre szabadok lehessenek.

A fődíj mellett a Paprika Studios és a Hypewriter észt partnere, a TV Beats sorozatötlet pályázat „Fast Track” különdíját is kiosztották. Az elismerést elnyerő Gold War című ötlet bolgár alkotópárosa, Teodora Markova és Martichka Bozhilova bemutatkozási lehetőséget kapott az észt verseny döntőjében.

A zsűri szóbeli elismerésében részesült továbbá a Queens of Horror Mexikóból érkezett írója, Sandra Becerril és a Szuperhősök minimálbéren magyar alkotógárdája, Streit Krisztián, Szeli György és Laky Dóra.

 

„A Hypewriter megkerülhetetlen fórum lett az új koncepciókkal jelentkező alkotók számára. Bizonyítja ezt a minden eddiginél nagyobb számban beérkező pályázat és a pitchfórumot övező nemzetközi szakmai érdeklődés is. A Hypewriteren elhangzott ötletek közül többől is készült sorozat, ez a trend folytatódik. Idén kivételesen erős volt a mezőny, a nyolc pályamű valóban nagyon nehéz döntés elé állította a zsűrit” – mondta Erdős Ákos, a Paprika Studios Csoport vezérigazgatója.

Az október 5-én versenyzők, nemzetközi és hazai filmes- és televíziós szakemberek, valamint szakújságírók részvételével zajló pitchfórumon Kolosi Péter, az RTL Magyarország vezérigazgató-helyettese és programigazgatója bejelentette, hogy Bendi Balázs és Erdődy Adrienn 2019-ben Hypewriter-fődíjas pályázatából, a Golden Age című ötletből hamarosan teljes értékű sorozat készül.

„Büszkén kijelenthetjük, hogy az idén harmadik alkalommal megrendezésre kerülő Hypewriter jelentős eseménnyé nőtte ki magát Közép-Európában. Az idei győztes, valamint a zsűri által kiemelt két koncepció is érdemes a további munkára, biztos vagyok benne, hogy a három ötlet közül legalább egyből sikeres sorozat készül. A legutóbbi, 2019-es Hypewriter győztes ötlete pedig nem áll meg a pilot megvalósításánál, hanem az ötletből azonnal több epizódos sorozatot készít az RTL Magyarország a Paprika Studios gyártásában” – mondta Kolosi Péter.

Az idei Hypewriter volt az immár harmadik alkalommal megrendezett nemzetközi sorozatötlet pályázat legsikeresebb versenye, csaknem háromszor annyi pályázóval, mint az előző évek alkalmával. A felhívásra több mint 450 jelentkezés érkezett zömében a kelet-közép-európai régióból, de az összesen 38 országot számláló mezőnyben egyesült államokbeli, indiai, brazil, iráni, ausztrál vagy éppen zambiai alkotók is voltak. A Hypewriter a nemzetközi mezőny mellett a hazai forgatókönyvírókat is szép számban megmozgatta, csaknem 270 sorozatterv érkezett magyar pályázóktól.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Megugrott az új gépjárműértékesítés az AutoWallisnál

Az előrejelzésnek megfelelően jól teljesített az AutoWallis értékesítése az év első három negyedévében, a tavaly lezárt tranzakciók mellett az organikus növekedésnek is köszönhetően. A Nagykereskedelmi üzletág az év első felében tapasztalt növekedési ütemnél is...

Egyszerű módszerrel kivédhetők a kibertámadások

Az államokhoz köthető összes kibertámadás több mint felét, 58 százalékát Oroszországból hajtották végre az elmúlt évben – ez derül ki a Microsoft legfrissebb, éves Digital Defense Report jelentéséből. A legtöbb kibertámadást azonban nem az...

Díjat nyert a Radnóti Színház

A Design Management Díj történetében először díjaztak hazai színházat. A Radnóti életében a designmenedzsment nem innovatív termékeket és közvetlenül mérhető sikereket jelent, hanem egy több év alatt tudatosan megkonstruált, a design tekintetében az alapoktól...

Tovább keresik Az Év Honlapját

Meghosszabbított nevezési határidővel 2021. november 8. éjfélig várják a jelentkezésedet az online szakma legrangosabb díjára, az idén 20 éves ’Az Év Honlapja’ pályázatra! A legjobb honlapokat, applikációkat, rendezvény oldalakat, blockchain, digitális marketing- és technológiai...

Váratlanul lemondott az NMHH elnöke

Váratlan döntést hozott Karas Monika, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnöke, jóval mandátuma lejárta előtt lemondott pozíciójáról. Utódja Koltay András, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem rektora lehet. Karas Monika kinevezése 2022. augusztus 18-ig...

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, hogyan fizetnek a fiatalok

Általában kevesebb, mint a megkérdezett fiatalok fele alkalmazza a legújabb fizetési megoldásokat – derül ki a K&H ifjúsági indexéből. Az okostelefonos érintéses alternatívát csak 26 százalékuk használja rendszeresen, a QR-kódos fizetést pedig 16 százalékuk....

Megugrott az új gépjárműértékesítés az AutoWallisnál

Az előrejelzésnek megfelelően jól teljesített az AutoWallis értékesítése az év első három negyedévében, a tavaly lezárt tranzakciók mellett az organikus növekedésnek is köszönhetően. A Nagykereskedelmi üzletág az év első felében tapasztalt növekedési ütemnél is...

Egyszerű módszerrel kivédhetők a kibertámadások

Az államokhoz köthető összes kibertámadás több mint felét, 58 százalékát Oroszországból hajtották végre az elmúlt évben – ez derül ki a Microsoft legfrissebb, éves Digital Defense Report jelentéséből. A legtöbb kibertámadást azonban nem az...

Díjat nyert a Radnóti Színház

A Design Management Díj történetében először díjaztak hazai színházat. A Radnóti életében a designmenedzsment nem innovatív termékeket és közvetlenül mérhető sikereket jelent, hanem egy több év alatt tudatosan megkonstruált, a design tekintetében az alapoktól...

Tovább keresik Az Év Honlapját

Meghosszabbított nevezési határidővel 2021. november 8. éjfélig várják a jelentkezésedet az online szakma legrangosabb díjára, az idén 20 éves ’Az Év Honlapja’ pályázatra! A legjobb honlapokat, applikációkat, rendezvény oldalakat, blockchain, digitális marketing- és technológiai...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA