- Hirdetés -

Az autónk is a márkánk része! Ezekre figyeljünk új autó vásárlása esetén (x)

|

Az autó nemcsak egy közlekedési eszköz, hanem egy olyan „üzenőfal”, amely cégünk, pozíciónk és személyiségünk lényegét is tükrözi. Ezért fontos, ha új járgány vásárlása előtt állunk, akkor olyan típust válasszunk, amely illik a személyiségünkhöz, a stílusunkhoz, az értékeinkhez és a céljainkhoz, azaz hozzájárul a céges vagy személyes márkánk építéséhez. (x)

Mielőtt nekiállnánk autót keresni, érdemes tisztázni, hogy milyen célokra és milyen gyakran használnánk azt, mennyit tudunk rá költeni és milyen extrákra van szükségünk. Például, ha sokat utazunk, fontos a fogyasztás, a kényelem és a biztonság, ha pedig városban élünk, akkor a méret, a könnyebb parkolás és a környezetvédelem lehetnek meghatározó tényezők. Ha ezeket az igényeket meghatároztuk, akkor könnyebben szűkíthetjük a választékot a stílusjegyek mentén.

Milyen autó illik legjobban a személyes brandünkhöz?

Ha az üzleti szférában, vagy kreatív területen dolgozunk, akkor fontos lehet, hogy az autónk is tükrözze a pozíciónkat és a személyes márkánkat. Az autóválasztásnál nemcsak olyan praktikus szempontokat érdemes számba venni, mint például a fenntartás, a szerviz vagy a kötelező biztosítás díjai, hanem az értékrendünket, a stílusunkat és azt is, hogy az autónk milyen képet közvetíthet rólunk.

Mit árul el rólunk az autó típusa?

Az autó típusa sokat elárul arról, milyen életstílust folytatunk, milyen igényeink vannak, és milyen benyomást akarunk kelteni. Például egy terepjáró azt sugallhatja, hogy szeretjük a kalandokat, egy sportautó azt, hogy dinamikusak és teljesítményorientáltak vagyunk, egy elektromos autó azt üzeni, hogy számunkra fontos a környezettudatosság és a technológia. Az önvezető autóval azt sugározhatjuk, hogy magabiztosak, kényelmesek és modernek vagyunk, egy luxusautó pedig azt közvetíti, hogy a gazdagság és a dominancia számunkra fontos tényező, míg egy kisautó azt, hogy praktikusak és takarékosak vagyunk.

Természetesen ezek csak általánosítások, és nem mindenki illeszkedik ezekbe a kategóriákba, de érdemes figyelembe venni, hogy az autó típusa milyen üzenetet közvetít a külvilág felé.

Számít az autó színe is

Természetesen a színek is fontos szerepet játszanak az énmárka építésében, hiszen a színeknek pszichológiai hatásuk van, és kifejezik az érzelmeinket, a hangulatunkat, a személyiségünket. Például a fekete autó azt mutatja, hogy komolyak és tekintélyesek vagyunk, a fehér azt, hogy tiszták, egyszerűek és szívesen haladunk a tömeggel, a piros szenvedélyességet, bátorságot és energikusságot közvetít, a zöld autó a természetességre hívja fel a figyelmet, míg a sárga vidámságot, tömegből kitűnni vágyást tükröz.

Árulkodó részletek

Az autó felszereltsége is befolyásolja az énmárkánkat, hiszen, ha már valaki beült mellénk az autóba, további információkat kaphat rólunk, például azt, hogy mennyire fontosak számunkra a részletek: a tisztaság, a kényelem, a biztonság, a technológia és az extra funkciók.

Egy navigációs rendszer, egy parkolóradar, egy tempomat, egy ülésfűtés, egy sávváltó asszisztens, egy tolatókamera, egy hangvezérlés, egy Bluetooth, egy USB-csatlakozó, egy érintőképernyő, egy tetőablak, egy panorámaablak, egy holttérfigyelő rendszer stb. a kényelem és a biztonság szolgálata mellett azt is sugallja, hogy mennyire követjük a trendeket és hogy tudjuk-e, akarjuk-e beépíteni az újdonságokat az életünkbe.

Egy nem elhanyagolható elem: a karbantartás

De legyen bármilyen luxusautónk és az megannyi extrával felszerelt, ha az állapota olyan, amilyen. Sokat rombolhatunk az énmárkánkon azzal, ha a használati tárgyainkat, az eszközöket, amelyekkel dolgozunk nem tartjuk karban. Például egy tiszta, fényes, karcolás- és rozsdamentes, jól működő, rendszeresen szervizelt, új gumikkal ellátott autó azt jelzi, hogy gondoskodunk a környezetünkről és fontos számunkra a minőség, illetve az igényesség.

Az autóvásárlás tehát egy izgalmas és fontos döntés, amely sok tényezőtől függ. Ha alaposan átgondoljuk az igényeinket és a lehetőségeinket, utánanézünk a piaci kínálatnak, a kötelező biztosítás díjainak, és kiválasztjuk azt a típust, amely a legjobban illik a személyiségünkhöz, akkor biztosan megtaláljuk a számunkra legmegfelelőbb gépjárművet, amely nemcsak a közlekedésünket, hanem a márkánkat is szolgálja. (x)

Ez a cikk egy fizetett promóció, támogatott tartalom, megrendelője a K&H Bank Zrt. A cikkben hivatkozott termék vagy termékek részletei és feltételei a K&H Bank személyes ügyfélpontjain és honlapján (www.kh.hu) érhetőek el.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...