- Hirdetés -

Az Ericsson innovációja segíti az 5G terjedését

|

- Hirdetés -

A két új AIR (antennába integrált rádió) megoldás segítségével a meglevő hálózati állomásokon többlet helyigény nélkül indítható el középsávú 5G hálózat. A megoldás az Ericsson Radio System részeként a cég 5G platformját erősíti. Az új termékek a Kathrein Mobile Communication Ericssonba történő sikeres integrációjának eredményeként születtek.

A távközlési szolgáltatók mostantól gyorsabban és szélesebb körben tudnak középsávú tartományban működő 5G hálózatokat telepíteni, mivel az Ericsson két új AIR (antennába integrált rádió) megoldásával az 5G a meglevő állomásokon, többlet helyigény nélkül beüzemelhető.

Az Ericsson Radio System portfolióhoz tartozó Hybrid AIR és Interleaved AIR megoldások tovább erősítik a társaság 5G platformját.

A távközlési szolgáltatók világszerte helyhiánnyal küzdenek, nem tudnak több fizikai helyet biztosítani az újabb hálózati berendezések számára. Erre a problémára adhatnak választ az új AIR megoldások, amelyek lehetővé teszik a szolgáltatók számára a makrocellák és tornyok egyre komplexebb rendszerének kezelését, a bázisállomások környezeti hatásának és az optimalizálási költségek csökkentését. Az új berendezéseknek nincs többlet helyigénye a meglevő állomásokon. A nagy elemszámú, masszív MIMO környezetben a szolgáltatók az új megoldások révén gyorsabban és szélesebb körben tudják telepíteni a középsávú 5G szolgáltatást.

Hogyan működik?

A Kathrein Mobile Communication antennatechnológiát használó Hybrid AIR és Interleaved AIR segítségével a középtartományban működő 5G egyszerűen telepíthető a meglevő bázisállomásokon, mivel az új megoldások egyetlen berendezésbe építve egyesítik az antennába integrált rádió és a többsávos passzív antennatechnológia előnyeit.

Az Ericsson-szakemberek szimulációs eredményei szerint a masszív MIMO környezetben működő, Hybrid, illetve Interleaved AIR megoldásra történő átállás akár hétszeresére növelheti a mobil szélessávú kapacitást a meglevő többsávos antennákhoz viszonyítva. A kapacitásjavulás az új frekvenciaosztásos duplex (FDD) magasabb spektrális hatásfokának, az új FDD sávoknak, és a további Massive MIMO középsávoknak köszönhető. Az új AIR megoldások a 4G kapacitást is javítják.

Együttműködésben a Swisscommal és a Vodafone-nal

A megoldások kidolgozásában a Swisscom és a Vodafone csoport, az Ericsson hosszú távú és stabil üzleti partnerei is segítettek.

A Swisscom volt az első európai szolgáltató, amely országszerte elindította az 5G szolgáltatást. A cégnek 2019 végére már 90 százalékos lakossági lefedettséget sikerült elérnie, köszönhetően az Ericssonnal történő együttműködésnek és a Hybrid AIR megoldás alkalmazásának. Jelenleg széles körben tudnak középtartományban 5G szolgáltatást nyújtani, a már meglevő bázisállomások felhasználásával, minimális többlet helyigény mellett.

Az Ericsson és a Vodafone közösen fejlesztette ki az Interleaved AIR antenna platformot, amely kulcsszerepet játszik a középtartományban működő 5G széleskörű elterjedésében, mivel támogatja a meglevő frekvenciákat és az új 5G aktív antennákat. A kisméretű termék helytakarékos, leegyszerűsíti az állomások infrastruktúra igényét, ezáltal működtetésük összköltségét is.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...

Nőtt a tévézésre szánt idő a magyarok körében

Az idei harmadik negyedévben öt perccel nőtt a napi tévénézési idő a teljes népesség körében a Nielsen Közönségmérés adatai szerint és elérte a 4 óra 32 percet. A filmek és sorozatok miatt ülünk le...

Techcégek uralják a márkák rangsorát

A 10 legértékesebb márka közül 5 tartozik technológiai cégekhez, de ha az első 20-at nézzük, akkor még nagyobb a szektor fölénye, ebben a körben 11 technológiai brand található az Interbrand legújabb százas toplistáján. Az...

Új évaddal folytatódik a Comedy Club

Újra a nagypályás nevettetőké a terep a Comedy Centralon, október 22-től ugyanis folytatódik a humorcsatorna standupos műsorfolyama, a Comedy Club. Idén ősszel ismét trükkös cselekkel, kíméletlen támadásokkal és védhetetlen poénlabdákkal nyomul a gárda. Elsőként...

Van hova fejlődnünk az energiatakarékosság terén

A hazai fogyasztók körében a szelektív hulladékgyűjtés és az energiatakarékos égők használata számít a leginkább elterjedt otthoni környezetkímélő szokásnak. Miközben a magyar háztartásokban megtalálható hűtők, mosógépek, tévék mintegy fele már energiatakarékosnak számít, e gépek...

Éjjel is látó kamerákkal érkezik a legújabb okosmobil

Különleges éjszakai fotós és videós funkciókkal, 120 Hz-es képfrissítéssel, szupergyors töltéssel érkezik a HUAWEI legújabb okostelefonja. A nova 9 elő- és hátlapi kameráival egyaránt 4K-s felbontású videók készíthetők, a 4300 mAh-s beépített akkumulátor feltöltéséhez...

A vártnál jobban teljesít a lízingpiac

Bár a járvány az idén is bizonytalanná teszi a gazdasági helyzetet, a magyar lízingpiac ennek ellenére a várakozásoknál jobban szerepel – mondta Zs. Nagy István, a Magyar Lízingszövetség elnöke a szervezet csütörtöki konferenciáján. Szerinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...
- Hirdetés -

CMO

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

Zöld éttermet nyitott Debrecenben a KFC

Európában is ritkaságnak számít a gasztronómiai vállalkozások közt, Magyarországon pedig még egyedülálló ebben a szektorban a KFC október 14-én Debrecenben megnyitott új étterme. A beruházás a környezeti fenntarthatósági szempontokat követve olyan zöld megoldások beemelésével...

DATA