A riválishoz igazolt át a Computerworld lapigazgatója, Mester Sándor a mai naptól az IT Business csapatát erősíti. A hazai ICT-média elismert médiaszakembere az ITB új üzletágát irányítja, amelynek révén a kiadó az IT-vezetők minél szélesebb rétegét kívánja megszólítani printben, online-ban, közösségi médiában és rendezvényeken.
Az ITB médiaportfóliójában a hagyományos célcsoport (ICT-cégek felsővezetői, szakmapolitikai vezetők, CIO-k) mellett az eddiginél nagyobb hangsúlyt kíván fektetni az IT BUSINESS magazin célcsoportjából az IT-vezetőkre. A folyamatos változásban levő ICT-piacon az informatikai igazgatók (CIO-k) mellett a biztonságért felelős vezetők (CISO-k), a digitális átalakulást irányító igazgatók (CDOk), valamint a fejlesztési és üzemeltetési vezetők minél teljesebb körű supportjához a kiadó egy új üzletágat hoz létre: az ITexec Business Unit irányítása Mester Sándor feladata lesz.
„Nyitottan fogadtuk, amikor Mester Sándor jelezte, szívesen csatlakozna hozzánk. Sándornak komoly tudása és tapasztalata van arról, hogy ennek a célcsoportnak milyenek a tartalomfogyasztási elvárásai és szokásai. Az előző évben komoly üzletfejlesztést hajtottunk végre a print portfóliónkban, idén pedig elsősorban HR-fronton kívánunk erősíteni, amelynek első lépése Sándor érkezése” – jelezte a menedzsment bővülése kapcsán Sziebig Andrea, az ITB ügyvezetője.
„Örömmel csatlakozom az ICT-média piacvezető kiadójához. Korábbi munkahelyemen már nem voltak adottak a körülmények és lehetőségek ahhoz, hogy elképzeléseimet meg tudjam valósítani. Az ITB pedig az a prémium kiadó, amelynek stratégiájához tökéletesen illeszkednek azok a fejlesztések, amely érkezésemmel indulnak. Így a print tartalom mellett új online rovattal, IT-vezetőket megszólító videókkal, podcastokkal és egy új nagyrendezvénnyel bővítjük az ITB médiaportfólióját” – nyilatkozta a váltás kapcsán Mester Sándor.