- Hirdetés -

Az OMD az év médiaügynöksége

|

Az OMD Worldwide-ot választotta az Év Médiaügynökségének a marketing és média szakma nemzetközileg elismert hírforrása, az Adweek. A kiválasztás összetett szempontok szerint történik, az árbevétel mellett egyaránt figyelembe veszik az új üzletszerzéseket, a globális jelenlétet, innovációs szemléletet és a szakmai elismeréseket is. Az Omnicom Media Group ügynökségi csoporthoz tatozó OMD azzal érdemelte ki a rangos elismerést, hogy a kihívásokkal teli 2017-es év után ismét pozitív fordulatot vett az ügynökség teljesítménye a tavalyi évben.

Az OMD sikerekben gazdag évet zárt a tendereken nyújtott teljesítmény szempontjából: a meglévő ügyfeleik megtartása, és újak szerzése összességében 2.6 milliárd dollár értéket jelentett. “Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy az Adweek az Év Médiaügynökségének választott minket. A tavalyi évben több mint 300 tendert nyertünk világszerte, a megtartási arányt is dupláztuk, és az ügyfélértékelések eredményein is tudtunk javítani, immár negyedik éve folyamatosan. A Cannes Lion fesztiválról pedig mi hoztuk el a legtöbb díjat. Ezek az eredmények összességében nézve elképesztőek” – értékelt Florian Adamski, az OMD globális vezérigazgatója.

„Az elért sikerekért és ügyfeleink belénk vetett bizalmának megszilárdításáért köszönettel tartozom tehetséges kollégáinknak, akik kemény munkával és a szakértő támogatással maximálisan hozzájárultak az eredményekhez. Hihetetlenül büszke vagyok a kollégáimra és erre az elismerésre, hasonló célokat tűztünk ki a 2019-es és az azt követő évekre is” – tette hozzá a vezérigazgató.

Az Adweek szerint az ügynökség eredményességében a fordulatot a globális management-en belüli változások hozták meg, elsőként Florian Adamski 2017-es vezérigazgatói kinevezése, aki ezt követően további személycseréket eszközölt a kulcsfontosságú regionális vezetői pozíciókban, építve az Omnicom csoport kiemelt tehetségeire, illetve a szélesebb értelemben vett iparág szakembereire.

“Better decisions, faster”: az OMD új jelmondata ötvözi a márka ígéretet és a versenyképes pozícionálást. Az ügynökség számos új kezdeményezést vezetett be annak érdekében, hogy az új jelmondatot tartalommal töltsék meg, és az OMD kollégái teljesítményükkel is az új pozícionálást erősítsék.

Az Adweek az értékelésében megemlíti az OMD által bevezetett új eszköztárunkat (Omni) és stratégiai módszertant (OMD Design), amelyek szintén segítették az ügynökség felemelkedését. Az Omni az Omnicom saját fejlesztésű insight platformja, amely a szakértői döntéseket támogatja adat-vezérelt tanulságokkal, míg az OMD Design az ügynökség újragondolt stratégiai szemléletmódját testesíti meg. Az elsőosztályú eszköztár és az egyedülálló módszertan együttes bevezetésével az OMD célja, hogy még több értékes tanulságot, meglátást mutasson az ügyfelek számára, biztosítva ezzel az üzleti eredményesség növekedését.

Miután az OMD – amelynek ügyfelei többek között olyan vezető nemzetközi márkák, mint a McDonald’s, PepsiCo, Apple és a Renault Nissan csoport – hosszú éveken át dominálta az ügynökségi piacot, 2017-ben olyan kihívásokkal és nehézségekkel szembesült, amelyek után a tavalyi teljesítmény példaértékű visszatérést jelent, és ismét hírnevéhez méltó helyet foglal el az ügynökségi piac élén.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...