- Hirdetés -

Az Oscar-díjas rendező filmje a NatGeon

|

- Hirdetés -

A National Geographic Documentary Films bejelentette, hogy az Oscar-díjas Ron Howard által rendezett Tűzvész után: Újjáépíteni Paradise-t c. filmet a premier alkalmával világszerte megszakítás és reklámszünet nélkül vetíti a National Geographic. Az alkotás magyarországi bemutatója a kaliforniai Paradise település leégésének és teljes pusztulásának második évfordulóján, 2020. november 8-án 21.00 órakor lesz.

2018. november 8-án pusztító, megállíthatatlanul terjedő tűzvész rombolta porig a kaliforniai Paradise várost. Mire a lángokat eloltották, 85-en meghaltak, 50 ezren földönfutóvá váltak, és az épületek 95%-a megsemmisült. Ez volt az elmúlt 100 év legsúlyosabb következményekkel járó erdőtüze az Egyesült Államokban. Miként lehet képes egy település – szó szerint a semmiből – újjáépíteni magát, és szebb jövőt álmodni magának? Erre keres választ az Oscar-díjas Ron Howard gondolatébresztő filmje.

A National Geographic Films vezetői hozzátették, hogy az USA történetének egyik legsúlyosabb erdőtüzét követő helyreállítási munkálatokat nemcsak bemutatni szeretnék, de segíteni is azokat: így októberben – mely Amerikában az erdőtűz-megelőzés hónapja – a film forgalmazásából származó bevétel egy részét (várhatóan közel 50 ezer dollárt) a lángok martalékává vált Paradise lakóinak megsegítésére és a régióban folyó helyreállítási munkálatok támogatására fordítják. A National Geographic a film júliusi mozibemutatója alkalmával szintén 25 ezer dollárral támogatta a Butte Strong Fund alapítvány kárenyhítő munkáját.

A Tűzvész után: Újjáépíteni Paradise-t című dokumentumfilmet, melyet a kritikusok egy „különösen időszerű, a pillanatra rezonáló” alkotásként jellemeztek, először a Sundance Filmfesztiválon mutatták be 2020 januárjában. A film virtuális világpremierje július 12-én volt több mint hatezer nézővel, melyet július 31-én egy rendkívül sikeres (virtuális és valóságos) mozibemutató követett szerte az Egyesült Államokban. Az alkotás az írországi IFI Dokumentumfilm-fesztivál nyitónapjának műsorán is szerepelt, melyet az egyesült királyságbeli mozibemutató követett szeptember 25-én. A Mail on Sunday szerint „Ron Howard nagy műgonddal megszerkesztett dokumentumfilmje ennél hatásosabb és aktuálisabb nem is lehetne”.

„Az Imagine Documentaries munkatársaiként nagyon hálásak vagyunk a National Geographic Documentary Films kitartó erőfeszítéseiért, melyeket e fontos és nagyon időszerű film a szélesebb közönséghez való eljuttatásáért tesz – mondta Ron Howard rendező. „Nem fér hozzá kétség, hogy a klímaváltozás fontos szerepet játszik e pusztító, immár a nyugati partvidéket is sújtó erdő- és bozóttüzek kialakulásában. Ez az eset ébresztő kell legyen számunkra; ami két évvel ezelőtt a Paradise nevű városkával történt, mostantól bármelyikünk településén megismétlődhet.”

„Büszkék vagyunk rá, hogy megoszthatjuk a világ közvéleményével Paradise megrázó, azonnali cselekvésre ösztönző történetét” – nyilatkozta Carolyn Bernstein, a National Geographic dokumentumfilmekért és dramatizált sorozatokért felelős alelnöke. „Reményeink szerint a film ráirányítja az emberek figyelmét Paradise lakosságának szenvedéseire, és segít támogatókat szerezni a város és a régió újjáépítéséhez. Ez rendkívül fontos cél – különösen most, amikor az erdőtüzek immár állandó veszélyforrássá váltak.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jön a 3. Beauty Expo

Idén harmadik alkalommal rendezik meg a ROSSMANN és a Krémmánia közös Beauty Expóját, amely szeptember 6-án a Millenáris Nagycsarnokában várja majd az érdeklődőket. A látogatók több mint 70 márka standjait fedezhetik fel, és rengeteg...

Így kaphatunk kártérítést a repülőjáratok késése miatt

Annyira gyakorivá váltak a repülőjáratok sok órás késései, hogy már a biztosítók is tapasztalják az ilyen kárbejelentések megugrását. A külföldre készülőknek érdemes eleve erre való utasbiztosítást kötni, mert ez fedezheti például a sürgősségi kiadásokat....

Izgalmas dolgok derültek ki a gamerekről

A gamerek száma évről évre emelkedik Magyarországon, ami marketing szempontból jelentős lehetőségeket kínál a nem gaming szektorok számára is a fiatalok megszólításában. A YouTube, a TikTok, az Instagram és a Twitch népszerűsége növekszik, miközben...

Újabb részletek az RTL-es BL-közvetítésekről

192 meccs magyar kommentárral, melyek mindegyike visszanézhető, hazánkban eddig nem látott képminőség - az RTL Magyarország nagyszabású sajtótájékoztató keretében jelentette be az UEFA Bajnokok Ligája-közvetítések minden fontos elemét, mely az RTL+ platformon előfizetés után...

A csapatmunka és az emberi kreativitás nem lecserélhető – interjú Juhász Péterrel

Ha mindenáron le akarunk nyomni valamit a nézők torkán, akkor azt nem fogják befogadni és elkapcsolnak – állítja Juhász Péter. A 235 Porductions egyik tulajdonosa, a Tippmix reklámfilmek rendezője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt...

A Best Ever lett a Kékszalag kommunikációs partnere

A Best Ever ügynökséget választotta a Magyar Vitorlás Szövetség az 56. Kékszalag Raiffeisen Nagydíj kommunikációs feladatainak ellátására. Július 18-án indul Magyarország legnagyobb presztízsű, legnagyobb múlttal rendelkező, egyben Európa leghosszabb tókerülő vitorlás eseménye, az 56....

Szolid kreatív növekedés

A legnagyobb hazai full service és kreatívügyökségek együttes árbevétele ugyan nőtt 2023-ban, de nem érte el az infláció szintjét. Az összesített számokat jelentősen befolyásolták a három legnagyobb szereplőnél látható változások. Utóbbiak az árbevétel terén...

Dübörög a nyár a horvát tengerparton

A horvát turizmus pozitív trendekkel és a turistaforgalom eredményeivel lép be az idei év turisztikai főszezonba. Ezt mutatják az eVisitor rendszer adatai, amelyek szerint januártól június végéig több mint 7,2 millió érkezés és 28,1...

Egyre többen kötnek mobilon utasbiztosítást

Jelentős, két számjegyű növekedés látható az utasbiztosításoknál az idén - közölte a K&H. A pénzintézet az egy évvel korábbinál 11 százalékkal több szerződést kötött január és június közepe között. Egyre többen a mobilbankon keresztül...

Marketingfronton újított a Tesco

Az áruházlánc 44 üzletében 132 darab innovatív digitális kijelzőt helyez üzembe az eladáshelyi reklámok hatékonysága és a vásárlói élmény növelése érdekében. A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen tartott első Tesco...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A nagyobb vállalkozások pozitívan látják a jövőt, a kisebbek még óvatosak

A K&H kkv bizalmi index kutatás második negyedéves eredményei alapján a hazai vállalkozások hangulata -11 ponttal maradt a negatív tartományban. A visszafogott várakozások azonban csak a 300 millió forint árbevétel alatti cégekre jellemzők, az...

Jön a 3. Beauty Expo

Idén harmadik alkalommal rendezik meg a ROSSMANN és a Krémmánia közös Beauty Expóját, amely szeptember 6-án a Millenáris Nagycsarnokában várja majd az érdeklődőket. A látogatók több mint 70 márka standjait fedezhetik fel, és rengeteg...

Így kaphatunk kártérítést a repülőjáratok késése miatt

Annyira gyakorivá váltak a repülőjáratok sok órás késései, hogy már a biztosítók is tapasztalják az ilyen kárbejelentések megugrását. A külföldre készülőknek érdemes eleve erre való utasbiztosítást kötni, mert ez fedezheti például a sürgősségi kiadásokat....

Izgalmas dolgok derültek ki a gamerekről

A gamerek száma évről évre emelkedik Magyarországon, ami marketing szempontból jelentős lehetőségeket kínál a nem gaming szektorok számára is a fiatalok megszólításában. A YouTube, a TikTok, az Instagram és a Twitch népszerűsége növekszik, miközben...

Újabb részletek az RTL-es BL-közvetítésekről

192 meccs magyar kommentárral, melyek mindegyike visszanézhető, hazánkban eddig nem látott képminőség - az RTL Magyarország nagyszabású sajtótájékoztató keretében jelentette be az UEFA Bajnokok Ligája-közvetítések minden fontos elemét, mely az RTL+ platformon előfizetés után...

Don't Miss

A csapatmunka és az emberi kreativitás nem lecserélhető – interjú Juhász Péterrel

Ha mindenáron le akarunk nyomni valamit a nézők torkán, akkor azt nem fogják befogadni és elkapcsolnak – állítja Juhász Péter. A 235 Porductions egyik tulajdonosa, a Tippmix reklámfilmek rendezője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt...

Marketingfronton újított a Tesco

Az áruházlánc 44 üzletében 132 darab innovatív digitális kijelzőt helyez üzembe az eladáshelyi reklámok hatékonysága és a vásárlói élmény növelése érdekében. A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen tartott első Tesco...

Kaliszky András váltja Foltányi Tamást az Ersténél

Kaliszky András lesz 2025 januártól az Erste Bank Hungary Zrt. informatikai és operációs területért felelős igazgatósági tagja – jelentette be a pénzintézet. A pozíciót Foltányi Tamás 2024 végéig tölti be, az idén 65 éves...

Új vezetővel erősít a PwC Magyarország

A PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának új vezetője 2024. július 1-jétől Farkas Gábor. A pozíciót Deák Lászlótól veszi át, aki a továbbiakban a közvetett adókért felelős területet vezeti és mellette az ESG...

Új ügyfelek a Próbakőnél

Hazai és nemzetközi ügyfelekkel bővült a nemrég 4 PREXA díjat nyert Próbakő Kommunikáció portfóliója. Az ügynökség megbízást kapott a gyógyszeripar, a technológia és a kiberbiztonság területéről, valamint egy e-kereskedelmi projekt kommunikációs feladatait is rábízták. Az...