A gyógyszercég az idén 15 éves neo-t választotta új, komplex magzatvédő vitaminjának bevezető kampányához. Az ügynökség az NLCaféval közösen dolgozta ki azt a natív hirdetési koncepciót, amelyben testreszabott tartalmakkal szólítja meg a különböző életfázisban lévő célcsoportbeli nőket.
A szervezet számára átalakítás nélkül hasznosítható folátot, DHA-t (omega-3 zsírsav) és vasat is tartalmazó Biovital Mom&Baby egyik nagy előnye ugyanis, hogy a gyermekvállalás tervezésétől kezdve a várandósságon át a szoptatás végéig lehet szedni, a terhesség során nem kell készítményt váltani. Így három, valójában nagyon eltérő élethelyzetnek megfelelő cikkek, témák olvashatóak a Vigyázz, kész, baba! rovatban az NLCafén, amely mellett a piacvezető Baba-mama oldal, a Babaszoba.hu kap még kiemelt szerepet a kampányban.
A Neo a feladatot tenderen nyerte, és a megbízásban szerepet játszott, hogy az ügynökségnek több mint 10 éves tapasztalata van saját és hirdetői content marketing projektek fejlesztésében és menedzselésében.