- Hirdetés -

Bárki csatlakozhat a Women in Technology Hungary-hez

|

- Hirdetés -

A Vodafone Magyarország fontos bejelentést tett a 2021-es Internet Hungary konferencián: az idén tavasszal Women in Technology Hungary (WiTH) néven alapított egyesület 2021 októberétől minden, a technológia területén dolgozó női és férfi kolléga előtt nyitva áll, a tudásmegosztást és közösségépítést szolgáló szervezethez immár bárki csatlakozhat.

A Vodafone és az Internet Hungary konferencia szervezői egy egész programsorozatot szenteltek a nők technológiai területen történő szerepvállalásának: egyéb neves előadók és sikeres piaci szereplők mellett a szekció meghívott vendége volt Illés Fanni paralimpiai-, világ- és Európa-bajnok úszó is, aki saját példáján keresztül mutatta be a diverzitás és az esélyegyenlőség fontosságát.

A Vodafone Magyarország idén is főtámogatóként vett részt az Internet Hungary konferencián, ahol ezúttal nem egy újabb technológiai mérföldkövet vagy újítást mutattak be, hanem egy, a vállalat számára kiemelten fontos témát, a nők technológia területén betöltött nélkülözhetetlen szerepét helyezték a középpontba. A szekcióteremben számos inspiráló előadó és sikeres piaci szereplő szólalt fel: többek között Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója, Samu Tímea, a JCDecaux, vezérigazgatója, Horváth Dorka, a BOOKR Kids alapítója, illetve Illés Fannit, paralimpiai-, világ- és Európa-bajnok úszó – az ő inspiráló történeteiken keresztül a résztvevők első kézből ismerhették meg a sokszínűség, egyenlőség és befogadás fontosságát.

„Az esélyegyenlőséggel, elfogadással kapcsolatban parasportolóként nagyon sok fronton tapasztalok áttörést. Egyrészt azt látom – és ezért mindenhol ki is állok –, hogy egyre inkább egy szinten kezelnek minket az ép sporttársakkal, mind ismertségben, mind bánásmódban, mind pedig elismertségben. Másrészt pedig egyre inkább látják, hogy mi, női sportolók ugyanannyi munkát teszünk mindenbe, mint férfi sportolótársaink. De ez egy folyamat, ahol én mindig a célt nézem: azt, hogy a társadalom legyen még nyitottabb és elfogadóbb” – mondta Illés Fanni, paralimpiai-, világ- és Európa-bajnok úszó.

A Vodafone Magyarország egy fontos bejelentést is tett a konferencián: az idén nőnapkor, Women in Technology Hungary (WiTH) néven alapított egyesület 2021 októberétől minden, a technológia területén dolgozó női és férfi kolléga előtt nyitva áll, a tudásmegosztást és közösségépítést szolgáló szervezethez immár bárki csatlakozhat. A Women in Technology Hungary Egyesület idén márciusban indult el a Vodafone Magyarország kezdeményezésére, a Lenovo Magyarország és a BOOKR Kids társalapításával. Az Egyesületet azzal a céllal hívták életre, hogy egy olyan közös tudásmegosztó és kapcsolatépítő platformot hozzanak létre, amely egyfelől párbeszédet generál a szervezet tagjai között, másfelől inspirációt, mentorálást és szakmai segítséget nyújt a jövő női generációja számára. Az Egyesület megnyitásával a Vodafone Magyarország a taglétszámot kívánja növelni, hogy ezáltal valós párbeszédet indítson el a technológia területén dolgozó nők körében, még több fiatal lánynak nyújtsanak inspirációt és mentoringot, továbbá más piaci szereplőkre is ki kívánják terjeszteni saját, diverzitásra és esélyegyenlőségre vonatkozó hitvallásukat.

„Mi a Vodafone-nál hisszük, hogy az üzleti sikerek egyik elengedhetetlen eleme a diverzitás, és hogy csak akkor tudunk egy jól működő, értékalapú társadalmat építeni, ha abban mindenki egyenlő esélyekkel indul. Mindenki. A nők is. Minden eszközt meg is ragadunk, hogy felhívjuk erre a figyelmet, ezen törekvésünk részeként alapítottuk meg idén márciusban a Women in Technology Hungary Egyesületet, egy tudásmegosztó és networking közösséget, amely párbeszédet generál a szervezet tagjai között és összefogja a technológiában tevékenykedő nőket. Ennek az egyesületnek a kapuit megnyitjuk a nyilvánosság felé, hogy bárki tagja lehessen és profitálhasson belőle. Bízunk benne, hogy hamarosan minél több új tagot üdvözölhetünk az Egyesületben.” – mondta el Dr. Orbán Anita, a Vodafone Magyarország vállalati kapcsolatokért felelős vezérigazgató-helyettese.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...

Elindult a V4 Startup Force őszi szemesztere

A Design Terminal startup ösztöndíjprogramjának aktuális szemeszterében négy csapatnak van lehetősége nagyvállalatokkal üzleti kapcsolatot építeni, ezáltal pedig a visegrádi országok felé terjeszkedni vállalkozásukkal. A virtuális valóság segíthet a stroke-on átesett emberek rehabilitációjában. Otthon és...

Usain Bolttal kampányol az Epson

Az Epson bejelentette, hogy partnerséget kötött Usain Bolttal, a világ leggyorsabb emberével. A nyolcszoros olimpiai aranyérmes, és minden idők legnagyobb sprinterének tartott Usain lesz az arca az Epson patronmentes EcoTank nyomtatóit népszerűsítő, nagyszabású kampányának,...

A sport podcastok hozzák a legtöbb hirdetést

Egyre népszerűbbek világszerte és itthon is a podcastok és ennek megfelelően a hirdetők is kezdik felfedezni maguknak ezt a csatornát. Az Omny Studio most közzétett elemzése szerint a programozott hirdetésekből a sport témájú podcastok...

Genfben lesz az HBO új magyar sorozatának premierje

A november 5-14. között megrendezendő A-kategóriás Genfi Nemzetközi Filmfesztiválon lesz november 7-én az HBO A besúgó című új sorozatának a világpremierje. A nyolc részes sorozat története 1985-ben játszódik és a politikai változások küszöbén álló...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA