- Hirdetés -

Bárki csatlakozhat a Women in Technology Hungary-hez

|

- Hirdetés -

A Vodafone Magyarország fontos bejelentést tett a 2021-es Internet Hungary konferencián: az idén tavasszal Women in Technology Hungary (WiTH) néven alapított egyesület 2021 októberétől minden, a technológia területén dolgozó női és férfi kolléga előtt nyitva áll, a tudásmegosztást és közösségépítést szolgáló szervezethez immár bárki csatlakozhat.

A Vodafone és az Internet Hungary konferencia szervezői egy egész programsorozatot szenteltek a nők technológiai területen történő szerepvállalásának: egyéb neves előadók és sikeres piaci szereplők mellett a szekció meghívott vendége volt Illés Fanni paralimpiai-, világ- és Európa-bajnok úszó is, aki saját példáján keresztül mutatta be a diverzitás és az esélyegyenlőség fontosságát.

A Vodafone Magyarország idén is főtámogatóként vett részt az Internet Hungary konferencián, ahol ezúttal nem egy újabb technológiai mérföldkövet vagy újítást mutattak be, hanem egy, a vállalat számára kiemelten fontos témát, a nők technológia területén betöltött nélkülözhetetlen szerepét helyezték a középpontba. A szekcióteremben számos inspiráló előadó és sikeres piaci szereplő szólalt fel: többek között Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója, Samu Tímea, a JCDecaux, vezérigazgatója, Horváth Dorka, a BOOKR Kids alapítója, illetve Illés Fannit, paralimpiai-, világ- és Európa-bajnok úszó – az ő inspiráló történeteiken keresztül a résztvevők első kézből ismerhették meg a sokszínűség, egyenlőség és befogadás fontosságát.

„Az esélyegyenlőséggel, elfogadással kapcsolatban parasportolóként nagyon sok fronton tapasztalok áttörést. Egyrészt azt látom – és ezért mindenhol ki is állok –, hogy egyre inkább egy szinten kezelnek minket az ép sporttársakkal, mind ismertségben, mind bánásmódban, mind pedig elismertségben. Másrészt pedig egyre inkább látják, hogy mi, női sportolók ugyanannyi munkát teszünk mindenbe, mint férfi sportolótársaink. De ez egy folyamat, ahol én mindig a célt nézem: azt, hogy a társadalom legyen még nyitottabb és elfogadóbb” – mondta Illés Fanni, paralimpiai-, világ- és Európa-bajnok úszó.

A Vodafone Magyarország egy fontos bejelentést is tett a konferencián: az idén nőnapkor, Women in Technology Hungary (WiTH) néven alapított egyesület 2021 októberétől minden, a technológia területén dolgozó női és férfi kolléga előtt nyitva áll, a tudásmegosztást és közösségépítést szolgáló szervezethez immár bárki csatlakozhat. A Women in Technology Hungary Egyesület idén márciusban indult el a Vodafone Magyarország kezdeményezésére, a Lenovo Magyarország és a BOOKR Kids társalapításával. Az Egyesületet azzal a céllal hívták életre, hogy egy olyan közös tudásmegosztó és kapcsolatépítő platformot hozzanak létre, amely egyfelől párbeszédet generál a szervezet tagjai között, másfelől inspirációt, mentorálást és szakmai segítséget nyújt a jövő női generációja számára. Az Egyesület megnyitásával a Vodafone Magyarország a taglétszámot kívánja növelni, hogy ezáltal valós párbeszédet indítson el a technológia területén dolgozó nők körében, még több fiatal lánynak nyújtsanak inspirációt és mentoringot, továbbá más piaci szereplőkre is ki kívánják terjeszteni saját, diverzitásra és esélyegyenlőségre vonatkozó hitvallásukat.

„Mi a Vodafone-nál hisszük, hogy az üzleti sikerek egyik elengedhetetlen eleme a diverzitás, és hogy csak akkor tudunk egy jól működő, értékalapú társadalmat építeni, ha abban mindenki egyenlő esélyekkel indul. Mindenki. A nők is. Minden eszközt meg is ragadunk, hogy felhívjuk erre a figyelmet, ezen törekvésünk részeként alapítottuk meg idén márciusban a Women in Technology Hungary Egyesületet, egy tudásmegosztó és networking közösséget, amely párbeszédet generál a szervezet tagjai között és összefogja a technológiában tevékenykedő nőket. Ennek az egyesületnek a kapuit megnyitjuk a nyilvánosság felé, hogy bárki tagja lehessen és profitálhasson belőle. Bízunk benne, hogy hamarosan minél több új tagot üdvözölhetünk az Egyesületben.” – mondta el Dr. Orbán Anita, a Vodafone Magyarország vállalati kapcsolatokért felelős vezérigazgató-helyettese.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Schaeffler-csoportnál folytatja Varró Balázs

Október közepétől Varró Balázs tölti be a Head of Communications and Branding pozíciót az autóipari és ipari beszállító Schaeffler-csoport magyarországi vállalatainál. Varró Balázs a Philip Morris-nál kezdett vállalati kommunikációval foglalkozni, ezt követően a Viasat...

A hirdetőknek is érdekük az árkorrekció

Sokkal optimistább forgatókönyvvel indulnak neki a 2022-es évnek a hirdetők, így jövőre is keresleti piacról beszélhetünk a televíziós reklámpiacon – mondja Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója, aki szerint a hirdetőknek is érdeke, hogy...

Magyarok a leggyorsabban fejlődő techcégek között

Idén három magyar társaság is különdíjat kapott a közép-európai Deloitte Technology Fast 50 programban, a Growth Stars és Impact Stars kategóriákban. A program a régió leggyorsabban fejlődő technológiai vállalkozásait mutatja be, amire idén minden...

Hibrid munkavégzéssel javult a belső kommunikáció

Jelentős informatikai fejlesztéseket és költségmegtakarítást, az IT részleggel való elégedettség növekedését hozta a hibrid munkavégzés bevezetése a Groupamánál. Az új kommunikációs módok és csatornák a belső kommunikációt hatékonyabbá és közvetlenebbé tették, ami abból is...

Nagy kihívásokat hoz az alapanyaghiány a kkv-knak

Új akadályokkal kell szembenézniük a kkv-knak - derül ki a K&H kkv bizalmi index harmadik negyedéves eredményeiből. Tavaly a járvány közvetlen következményeként a kereslethiány okozott nehézségeket, mostanra viszont az anyaghiány jelent kihívást a kereslet...

Közösségi oldallal erősít a magyar kriptovaluta

Hazai viszonylatban kiemelkedő eredményeket ért el az indulását követő első két hónapban a legújabb magyar kriptovaluta. A privát értékesítési szakaszban, több mint 70 millió forintért vásároltak MST tokent a világ legkülönbözőbb pontjairól. Többek között...

Újabb autószalon nyílik Budapesten

Sikeresen megtörtént a Váci út 76-80. alatt található szalon műszaki átadása. Az AutoWallis által hazánkban és a régió nyolc másik országában képviselt két ikonikus brit márka a jövő év elejétől egy olyan több mint...

Nagyon pörögnek a panellakások az ingatlanpiacon

A KSH legfrissebb statisztikái alapján 2020-ban a használt lakóingatlanok közül a panellakások forgalma csökkent a legkisebb mértékben. Az árakat tekintve, míg a tavalyi első három negyedévben alig 4 százalékos növekedés jellemezte a lakótelepi ingatlanokat,...

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Több ásványvíz és üdítő fogyott eddig, mint 2020-ban

Az ásványvizek, ízesített vizek, szénsavas üdítőitalok, gyümölcslevek és jegesteák forgalma 1912 millió liter volt az idén az első három negyedévben, 3 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest, de így is 4 százalékkal elmaradt...

A Schaeffler-csoportnál folytatja Varró Balázs

Október közepétől Varró Balázs tölti be a Head of Communications and Branding pozíciót az autóipari és ipari beszállító Schaeffler-csoport magyarországi vállalatainál. Varró Balázs a Philip Morris-nál kezdett vállalati kommunikációval foglalkozni, ezt követően a Viasat...

A hirdetőknek is érdekük az árkorrekció

Sokkal optimistább forgatókönyvvel indulnak neki a 2022-es évnek a hirdetők, így jövőre is keresleti piacról beszélhetünk a televíziós reklámpiacon – mondja Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója, aki szerint a hirdetőknek is érdeke, hogy...

Magyarok a leggyorsabban fejlődő techcégek között

Idén három magyar társaság is különdíjat kapott a közép-európai Deloitte Technology Fast 50 programban, a Growth Stars és Impact Stars kategóriákban. A program a régió leggyorsabban fejlődő technológiai vállalkozásait mutatja be, amire idén minden...

Hibrid munkavégzéssel javult a belső kommunikáció

Jelentős informatikai fejlesztéseket és költségmegtakarítást, az IT részleggel való elégedettség növekedését hozta a hibrid munkavégzés bevezetése a Groupamánál. Az új kommunikációs módok és csatornák a belső kommunikációt hatékonyabbá és közvetlenebbé tették, ami abból is...
- Hirdetés -

CMO

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA