A Httpool tovább erősít a Twitterrel fennálló partnerkapcsolatán. A digitális óriásvállalat részvényesként csatlakozik az Aleph Grouphoz. A Magyarországon is tevékeny Httpool már tíz éve értékesíti a közösségi hálózatot világszerte.
Twitter Inc. (TWTR) az első Szilícium-völgyi vállalat, amely csatlakozott az Aleph Group oktatási kezdeményezéséhez. Az IMS, Httpool, Wise.Blue és AdDynamo leányvállalatokkal rendelkező globális csoport a digitális ökoszisztéma kiterjesztésén dolgozik a feltörekvő piacokon, hogy lehetővé tegye és elősegítse a gazdasági növekedésüket.
A csoport célja, hogy a világ 90 országában több mint 50.000 szakember számára biztosítson hozzáférést a digitális reklámpiaccal kapcsolatos képzéshez, oktatáshoz és minősítéshez. Ennek célja, hogy új digitális munkahelyeket teremtsen, és ezzel támogassa a gazdasági fejlődést a gyorsan növekvő piacokon.
A Twitter már több mint egy évtizede megbízik az Aleph leányvállalataiban, az IMS Internet Media Services-ben, a Httpool-ban és az AdDynamo-ban, és kizárólagos hirdetési partnere 74 olyan országban, ahol a Twitter nem rendelkezik helyi jelenléttel. Az Aleph segít a Twitternek a felhasználói bázist számszerűsíteni, különösen a feltörekvő piacokon. Az Aleph leányvállalatai által elkötelezett helyi értékesítési és tanácsadói csapatok segítségével a hirdetők, saját fejlesztésű technológiáknak köszönhetően, hirdetési megoldásaikkal a lehető legjobb eredményeket érik el a Twitteren. Az Aleph Group emellett megbízható, határokon túli fizetési megoldást is kínál, amely lehetővé teszi a Twitter számára, hogy a kiemelt piacok mellett is további bevételeket érjen el.
"Az, hogy a Twitter az Aleph részvényese lett, különleges megtiszteltetés és elismerés számunkra. Ez egyértelműen igazolja a digitális szakemberek új generációjának képzésére tett erőfeszítéseinket a világ minden táján" - mondta Gastón Taratuta, az Aleph Group alapítója és vezérigazgatója. "A minőségi oktatáshoz való hozzáférés a személyes siker kulcsa, de a világ egyes részei ebben lemaradtak. Küldetésünk, hogy mindenkinek lehetősége legyen digitális szakértővé válni. Elkötelezettek vagyunk ennek megvalósítása mellett."
Az internet és a mobileszközök információs autópályát hoztak létre, és az Aleph leányvállalatai, köztük a Httpool, IMS, Wise.Blue és AdDynamo oktatási eszközökkel és tartalmakkal építik ki ezt az autópályát, hogy a világ minden részén elérhetővé váljon, olyan országokban is, amelyek még nem tudják a digitalizáció teljes erejét kihasználni.
"Az Aleph évek óta értékes és stratégiai partnere a Twitternek" - mondta Sarah Personette, a Twitter ügyfélkapcsolati igazgatója. "Az Aleph szerteágazó tudásávalvilágszerte támogatta üzletünket, mind értékesítési, mind technológiai partnerként. Ez a befektetés természetes fejleménye az Aleph-fel való kapcsolatunknak.
A Twitter befektetése az Aleph Groupba támogatja a vállalat elkötelezettségét a digitális szakértők következő generációjának képzése mellett, több mint 90 országban, 5 kontinensen. Ezt saját oktatási platformjának kiépítésével teszi, amely lehetővé teszi, hogy minden korosztályból származó szakemberek tanúsítványt szerezzenek, és csatlakozzanak a világ 50. 000 Aleph általképzett szakemberének közösségéhez, javítva ezzel állás- és karrierlehetőségeiket.
Egy globálisan összekötött világban, ahol a mobiltechnológia és az internet-hozzáférés alapvető követelmény az üzleti tevékenységhez, a régi képességeket új technológiák váltják fel. A legjobb lehetőségek kihasználása és a jövő munkaerőpiacán való érvényesülés érdekében a szakembereknek a készségeiket versenyelőnyökké kell fejleszteniük. A digitális képzettség elengedhetetlenül a siker kulcsa.