- Hirdetés -

Befogadó, méltányos munkahelyek pályázhatnak a HBLF díjára

|

Húsz évvel ezelőtt indult el az Európai Sokszínűségi Karta kezdeményezése, amelynek célja, hogy támogassa a befogadó, sokszínű és méltányos munkahelyi kultúra elterjedését. Magyarországon a Hungarian Business Leaders Forum (HBLF), a Karta kizárólagos képviselője. A HBLF most újra kiírja Sokszínűségi Díját, amelyekre nagyvállalatok és kkv-k egyaránt pályázhatnak.

Európa 26 országában aktív az a kezdeményezés, amelynek célja a szemléletformálás: annak biztosítása, hogy egyre több munkahelyen valósuljon meg az egyenjogúság, és senkit ne érhessen diszkrimináció a neme, kora vagy bármely csoporthoz tartozása miatt. Az angolul diversity, equity és inclusion szavak első betűinek összevonásával DEI-programoknak hívott kezdeményezések biztosítják az egyenlőséget a munkahelyen, hozzájárulnak egy egészséges szervezeti kultúrához, és olyan értéket nyújtanak, amelyhez örömmel kapcsolódnak a munkatársak és a potenciális munkavállalók is.

A HBLF Sokszínűségért Díjat idén három kategóriában hirdetik meg. AZ ÉV SOKSZÍNŰ SZERVEZETE kategóriában a pályázók sokszínűség-menedzsment terén elért fejlődését és eredményeit díjazzák három alkategóriában aszerint, hogy egy adott cég mennyi ideje foglalkozik DEI programokkal. Ezt a díjat három vállalat nyerheti el idén. A SOKSZÍNŰSÉGGEL A TÁRSADALOMÉRT díjjal azt a szervezetet ismerik el, amely külső kommunikációját vagy önkéntes aktivitásait a sokszínűség, befogadás és esélyegyenlőség népszerűsítésére használja. Ebben a kategóriában egy nagyvállalatot és egy kkv-t díjaznak. A harmadik kategóriában magánszemélyeket jelölhetnek a cégek és szervezetek A SOKSZÍNŰSÉG NAGYKÖVETE díjra, amelyet az kaphat meg, aki a munkaköri feladatain, felelősségein túl további társadalmi szerepvállalással aktívan tett a sokszínűség előmozdításáért.

A több mint 100 vezető nagyvállalatot és civil szervezetet tömörítő HBLF először 2018-ban hirdette meg a sokszínűségi díjakat, a nyertesek minden évben csatlakozhatnak a Kartát eddig aláíró 85 szervezethez és bemutathatják elkötelezettségüket Magyarország elsőszámú vezetői, döntéshozói és elismert szakértői előtt.

„A sokszínű és befogadó munkahelyek sikeresebbek, rugalmasabbak és jobban tudnak reagálni az üzleti kihívásokra. Emellett képesek megtartani a legjobb munkavállalókat és értéket nyújtani a társadalmilag érzékeny, és a munkaerőpiacra most belépő Z-generációnak.” – mondta el Istenesné Solti Andrea, a HBLF elnöke – „Minden vállalatot arra biztatok, hogy pályázzon a HBLF Sokszínűségi Díjakra, amennyiben mérhető eredményekkel rendelkezik a diverzitás, bevonás, esélyegyenlőség területén.”

A zsűri elnöke Krizsó Szilvia (Krizshow Business & Art), tagjai Gárdus Zsuzsa, HBLF Sokszínűségi Kartáért felelős elnökségi tag, (Jobsgarden Kft ügyvezető), Czinke Beáta (Morgan Stanley, Head of Budapest Finance), Kemény Péter (E.ON Hungária Zrt., sokszínűségi szakértő), Tóth Gergely (HR Fest, Business Fest, alapító) és Ormódi Róbert (Skilly, operatív vezető).

Azok a vállalatok, amelyek már elértek mérhető eredményeket a sokszínűség terén, 2024. október 1-ig regisztrálhatnak, a pályázatokat pedig október 15-ig nyújthatják be. A pályázás díjmentes, az ünnepélyes díjátadó gála november 27-én lesz.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...