- Hirdetés -

Bejött a V-sport a fogadóknak

|

A három hónappal ezelőtt elindult V-sport beváltotta a hozzá fűzött reményeket. A fogadók körében hamar népszerűvé vált, szeptember 1-jén pedig megdőlt a napi bevételi rekord is. Jelenleg a bukmékeri fogadások 5-6%-át teszi ki. A szakértőket ugyanakkor meglepte, hogy – szemben az előzetes prognózissal – a virtuális sportfogadást offline módon, azaz „földi” értékesítésben játszák a többen. A V-sporton fogadható sportágak között a labdarúgás a legkeresettebb (75%), ezt követi a kosárlabda (a Tippmixen a teljes forgalom kicsit több, mint negyedét, a TippmixPro-n pedig az ötödét tudja megszerezni), majd a tenisz. A TippmixPron történt fogadások tekintetében elmondható, hogy a játékosok a hónap közepén a legaktívabbak, jellemzően hétfőn és pénteken.

Ígéretesen indult a virtuális, azaz V-sport a Szerencsejáték Zrt. legújabb digitális termékeinek összevetésében. Az idén nyáron indított új termék első tíz hetes árbevétele csak csekély mértékben maradt el a 2020 augusztusában indított e-sportok hasonló időtartamú forgalmától, az e-sorsjegyek bevezetését követő azonos időszak árbevételét pedig már többszörösen meg is haladta. A növekedési tendencia a mai napig megmaradt. A V-sport a teljes bukmékeri sportfogadás, vagyis a Tippmix és a TippmixPro árbevételének már 4,6%-át teszi ki, a részaránya pedig – jelentős hullámzással, de – enyhén növekvő tendenciát mutat. Az elmúlt hónapban az árusító helyeken zajló „földi” sportfogadásokon belül a V-sport részaránya 5,2% volt, az online felületeken pedig 5,9%.

„Az eredmények egyértelműen azt mutatják, hogy a játékosaink megszerették a V-sportot, amelyre a kezdetektől fogva egyfajta kiegészítő játékként gondoltunk. Mostanra azonban már helyet követel magának az élő sportfogadások asztalánál” – mondta Horváth Zoltán, a vállalat sportfogadási vezetője. „A termékkel egyrészt stabilizálni kívántuk a kínálatunkat, hogy a fogadóknak azokban az időszakokban is minél több lehetőségük legyen a játékra, amikor kevesebb valódi, élő sportesemény zajlik. Másrészt szerettünk volna egy új fogadói kör játékkedvét is élénkíteni, hiszen a virtuális sportfogadás egyik vitathatatlanul nagy előnye, hogy különösebb sportági ismeret nélkül is könnyedén bele lehet vágni az első fogadásokba” – tette hozzá a sportfogadási vezető.

A legfrissebb forgalmi adatok alapján a V-sport-árbevétel mindössze harmada érkezik online tétekből, közel kétharmada pedig a „földi” értékesítésben képződik, ami jelentősen eltér az előzetes várakozásoktól. A szakértők korábban nagyságrendileg hasonló árbevételt prognosztizáltak a két értékesítési csatornán. „Az új digitális termékeink legnagyobb előnye, hogy rugalmasak és járvány-állóak, vagyis a játékosok 0-24-ben, bárhonnan játszhatják” – hangsúlyozta Horváth Zoltán.

A V-sport bevezetése óta az eddigi legnagyobb nyeremény egy 5010 forintos téttel és 294-es szorzóval elért 1 472 940 forint volt. Ezt egy 10 forinttal kisebb téttel megjátszott, hasonlóan magas odds-szal rendelkező virtuális mérkőzés követte 1 377 797 forintos nyereménnyel. A harmadik legnagyobb nyeremény pedig 200 forintos fogadásból született, és 1 284 660 forintot ért.

További érdekesség, hogy a magyar labdarúgó-válogatott háromszor is nyert Virtuális Labdarúgó EB-t, de erre egy játékos sem fogadott. A magyar nemzeti 11 virtuális világbajnoki címei viszont két játékosnak is szerencsét hoztak.

A Szerencsejáték Zrt. a jövőben szeretné újabb sportágakkal, illetve bajnokságokkal bővíteni V-sport-kínálatát, valamint a jelenleg elérhető 30-35 fogadási lehetőséget is növelné a társaság, hogy ezzel közelebb kerüljenek a Tippmix és a TippmixPro játékokon elérhető, akár 200-nál is több fogadási lehetőséghez.

Mi az a V-sport?

A V-sport (virtuális sport) egy olyan fogadási lehetőség, ahol jövőbeli virtuális mérkőzések kimenetére lehet fogadni. E mérkőzéseket nem a valóságban rendezik meg, és nem hús-vér játékosok és csapatok játszák. A mérkőzések kimenetelének meghatározása véletlen-számgenerátorral történik a virtuális térben. Nincs fizikai pálya, nincsenek edzők vagy nézők a lelátón csak virtuális formában. Az egyetlen dolog, ami valós, az a fogadás izgalma és a nyerés lehetősége.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Terjeszkedik a Pizza Hut

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday és Cyber Monday: rákapcsolnak a kiberbűnözők

A Black Friday és a Cyber Monday közeledtével egy magas kockázatú időszakba lépünk a kiberbiztonság szempontjából. Egy friss Sophos jelentés kiemeli, hogy a rosszindulatú e-mailek a zsarolóvírus-támadások második leggyakoribb kiváltó okai voltak a kritikus...

Terjeszkedik a Pizza Hut

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...