Minden eddigi fogyasztási rekordot megdöntött a Sziget rendezvények számára készített három bor, a Sziget Rosé, a Sziget White és a Sziget Red. A Borháló Borkereskedés hivatalos szállítóként a Dubicz Borászat borait választotta a 2018-as Sziget fesztiválok boraivá.
Jelentős sikert könyvelhet el a Mátrai borvidéket képviselő Dubicz Borászat és Szőlőbirtok, a Sziget fesztiválok borfogyasztása 20%-kal nőtt a tavalyi évhez képest, amely a fogyasztási trendek változása mellett a szállított borok minőségének is betudható. Külön büszkeség a borászat számára, hogy a Sziget Red a VinCE Magazin nagy nyári vörösbor tesztjén is remekül szerepelt.
A hivatalos Sziget borok mellet a Dubicz prémium borai is elérhetők volt a fesztiválozók számára. Az Irsai Olivér 2017, Sauvignon Blanc 2017, és Chardonnay 2016 borokból 75%-kal több fogyott idén, mint a tavalyi év hasonló kategóriás termékeiből, alátámasztva a borászat azon meggyőződését, hogy ezen rendezvényeken a fröccs mellett komoly kereslet van a kiemelkedő minőségű, díjnyertes borok iránt is.
A Dubicz és a Borháló által közösen összeállított kínálat koncepciója a borok több formában, fröccsként, koktélok formájában, illetve önmagukban történő fogyasztását célozta. A 133 000 palackot kitevő fogyasztási adat pedig ezen elgondolás helyes voltáról árulkodik.
„Nagyon nagy öröm és nem kis büszkeség számunkra, hogy ezt a komoly sikert nem csak a rendkívül jó számadatok támasztják alá, de a szakma és a fesztiválozó közönség visszajelzései is mind azt üzenik, hogy nagyon szerették a borainkat. Külön boldogság és fontos elismerés az is, hogy Sziget Red borunk második helyezést ért el a VinCE Magazin nagy nyári vörösbor tesztjén” – mondta el Dunai Bernadett, a Dubicz Borászat és Szőlőbirtok tulajdonosa.