- Hirdetés -

Hírekre és sorozatra vágytak a magyarok

|

A Barátok közt, az RTL Híradó, valamint a Tények és Az 50 milliós játszma tanyázott a nézettségi élbolyban a mögöttünk álló héten. A Duna Tv-n A Dal nem kezdett túl erősen.

Múlt héten nem volt nagy elmozdulás a két piacvezető kereskedelmi csatorna közönségarányában. Az RTL Klub a 18-49 évesek körében és főműsoridőben 15,2 százalékos, a TV2 10,5 százalékos heti share-t ért el. Minden estét megnyert az RTL Klub, de azért hétvégén rezgett a léc, a TV2 szombaton és vasárnap egy százalékpontra megközelítette a fő konkurensét.

A 18-59 éveseknél és főműsoridőben* az RTL Klub 15,6 százalékos, a TV2 11,2 százalékos heti közönségarányt produkált. A 18-59 éveseknél és teljes napon pedig az RTL Klub 10,2 százalékkal, a TV2 8,5 százalékkal zárta a hetet.

Csoportszinten – a 18-49 éveseknél és főműsoridőben – az RTL Magyarország 30,8 százalékos, a TV2 Csoport 21,9 százalékos közönségarányt ért el. Vicces, hogy néhány éve még az RTL Klub és a TV2 szólóban hozott ekkora heti share-t.

A műsoros toplista némileg eltérő a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál. Előbbieknél a Barátok közt 299 ezer nézőt vonzó hétfői epizódja bizonyult a legnézettebb műsornak. A TV2-n pedig a Tények 226 ezres nézettséggel futó hétfői adása volt a legnépszerűbb.

A teljes lakosságnál (és a 18-59 éveseknél is) a vasárnap esti RTL Híradó volt a legnézettebb a maga 1,05 milliós eredményével. A második helyre a szerdai Barátok közt futott be 910 ezer nézővel. A TV2 két legnézettebb műsora a hétfői Tények (885 ezer néző) és Az 50 milliós játszma keddi adása (768 ezer néző) volt.

A „kábeles” műsorok közül továbbra is a SuperTV2-n futó Sztárban sztár + 1 kicsi teljesít messze a legjobban. A múlt héten a 18-49-es toplista 14. helyén végeztek 212 ezres nézőszámmal. A teljes lakosságos toplistán viszont a hetedikek lettek 723 ezer nézővel.

Szombaton újra elindult a Duna Tv-n A Dal, ami a 18-49 éveseknél a közmédia legnézettebb, a teljes lakosságnál pedig a Gasztroangyal után a második legnézettebb műsora volt. Ez előbbinél 106 ezres, utóbbinál 500 ezres nézettséget jelent. A korábbi években ennél azért jobb eredményeket hozott A Dal, a saját sávjukban a kereskedelmi csatornákat még a 18-49 éveseknél is megszorongatták, de most ennek nyoma sem volt.
 
A napi műsorok közül heti átlagban az RTL Híradó 19,5 százalékos, a Fókusz 18,5 százalékos, az Éjjel-nappal Budapest 17,3 százalékos, a Barátok közt 17 százalékos közönségarányt produkált. A TV2-n a Tények 16,5 százalékos, Az 50 milliós játszma 13,4 százalékos, A szultána pedig 7,6 százalékos átlagos share-t hozott. A szultána kivételével mindegyik megugrotta a saját csatornája átlagát.

Külön említést érdemel Az 50 milliós játszma, ami jobban szerepel, mint a korábban, ebben az időszakban futó TV2-s produkciók. A vetélkedővel azonos sávban lévő Éjjel-nappal Budapestet ugyan a 18-49 éveseknél nem tudták megelőzni, de a teljes lakosságnál – egy nap kivételével – már jobb közönségarányokat produkált Az 50 milliós játszma.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop20172het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:
hetitop20172hetteljes

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL és TV2 / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

* Főműsoridő: az RTL és a TV2 más-más időszakot tekint főműsoridőnek és ennek megfelelően publikálják az adataikat is. Ezért a 18-49 évesek körében főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot, a 18-59 éveseknél pedig a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...