Újabb feladatot kapott a dm-től a Marquard Media

A dm 2009-ben vezette be hazánkban az active beauty törzsvásárlói programot, az ehhez kapcsolódó fogyasztói márkamagazin gondozását 2012 óta a Marquard Media látja el. 2017-től azonban már nemcsak a print lap, hanem az újonnan induló online magazin tartalmai is a kiadó Content Studio divíziójának égisze alatt készülnek.

 

A Content Studio a Marquard Media szellemi alkotóműhelye, melynek célja, hogy segítse partnereit sikeres tartalomstratégiájuk kialakításában és megvalósításában. Ennek megfelelően az oldalon naponta frissülő, naprakész, minőségi tartalmakkal találkozhatnak a felhasználók szépség, szórakozás, életmód, inspiráció és család témakörökben. A legújabb sminktippektől, szépségtrendektől kezdve a testi-lelki egészségig, az izgalmas útibeszámolóktól, kulturális tippektől az egészséges és gyorsan elkészíthető receptekig találhatnak szemezgetnivalót az oldalra látogatók.

 

Az online magazin valamennyi témaköre közvetlenül kapcsolódik a dm termékvilágához.

 

Az active beauty magazin a modern felhasználói igényekhez alkalmazkodva 360 fokban éri el a fogyasztókat: akár tableten, számítógépen, mobilon vagy a klasszikus papíralapú magazinban találkozik vele a vásárló, minden platformon személyes tanácsadóként funkcionálhat.